Ja of deze gastquote:
Zie hem als de 'luis in de pels' van links Nederland!quote:
Hij komt nogal over als iemand die uiterst gefrustreerd is en het schuim nauwelijks binnen kan houden omdat iemand zijn koekje heeft afgepakt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zie hem als de 'luis in de pels' van links Nederland!
Ik wou er net een topic over makenquote:
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij komt nogal over als iemand die uiterst gefrustreerd is en het schuim nauwelijks binnen kan houden omdat iemand zijn koekje heeft afgepakt.
Moest er ook aan denkenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja of deze gast
(De echt vergelijkbare filmpjes staan niet meer op youtube)
Tijd voor dimeticon dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zie hem als de 'luis in de pels' van links Nederland!
Shotje nemen bij elke "Linkse media"quote:
Kom je onder een steen vandaan of zo?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:10 schreef Bocaj het volgende:
Jensen laat zien dat er ook een tegenlicht is inzake climate change!
Een heel ander geluid dan je zult horen bij de linkse media in ons land!
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:34 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Kom je onder een steen vandaan of zo?
Alsof Jensen de enige is die dit laat zien. De vraag is alleen of je klimaatchange ontkenners serieus moet nemen.
Nou, daar vraag je me wat!quote:Op zondag 2 juni 2019 00:16 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Krijgt Jensen nog geen WW?
Grappig dat de vorige uitzending ging over politici die huilebalken zijn en nu is Jensen zelf een huilebalk.quote:
Haha, hoor dit linkse bloempje zijn frustratie uiten.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:13 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Grappig dat de vorige uitzending ging over politici die huilebalken zijn en nu is Jensen zelf een huilebalk.
Tevens is die man zo vet, hij moet wel gefatshamed worden. Maar hij is vooral erg dom.
Mensen die fan van Jensen zijn moeten niet praten over frustratie uiten. Want als 1 iemand dat altoos doet, is hij het wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:39 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Haha, hoor dit linkse bloempje zijn frustratie uiten.
Dat is niet waar! Dat is wat de media zegt want die zijn links. Jensen had wel 200% meer dan de gemiddelde kijkcijfers van RTL! Stampvoet stampvoet...quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Nobody gives a fuck.
Nou ja goed, pakweg 100.000 mensen in Nederland wellicht. Dat waren ook z'n kijkcijfers op RTL 5.
Gelul in de marge dus gelukkig.
Op de radio was hij nog wel vermakelijk toentertijd. Al was dat vooral te danken aan Frank Evenblij die al die typetjes deed. Frogertje, Bas van Toor, Lamme Leen en Nuchtere Nico.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:15 schreef marzman het volgende:
Het is een beetje een zuurpruim geworden en hij is inderdaad een beetje in 2005 blijven hangen.
Telefoonterreur was ook genotquote:Op zondag 16 juni 2019 11:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Op de radio was hij nog wel vermakelijk toentertijd. Al was dat vooral te danken aan Frank Evenblij die al die typetjes deed. Frogertje, Bas van Toor, Lamme Leen en Nuchtere Nico.
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:44 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
De reacties op youtube zijn overigens ook om te lachen. Die mensen die het met hem eens zijn hebben volgens mij een iq net zo hoog als die van een pingun.
Liefdesmail?quote:Op zondag 16 juni 2019 19:39 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik heb Jensen vorige week een mail gestuurd.
Goud inderdaad, hij moet het ook bij de radio houden verder. Wat ik niet begrijp is dat mensen hem simpel of iq-loos noemen, dat snap ik oprecht niet. Het is weleens waar wat populistisch maar inhoudelijk zegt die toch niet dingen waar echt hoofd schuddend naar luister ofzo.quote:
Ziet er idd beter uit... kan zijn dat hij meer in de zon zit of toch wat vaker de sportschool ziet...quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zo te zien meer in de zon. Dat zeker
Ziet er idd beter uit... kan zijn dat hij meer in de zon zit of toch wat vaker de sportschool ziet...
De Jensensias heeft gesproken?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:10 schreef Bocaj het volgende:
Mensen, die laatste uitzending was wel toppie hoor!
Er was ruim aandacht voor de veranderingen binnen de NPO en dat de conclusie is dat NPO 3 wel weg kan en NPO 2 ook niet veel beter is...
Dag tv is volgens mij ook dood!
Gewoon alles (NPO 1 & 2) laten beginnen om 18:00 uur en dat scheelt honderden miljoenen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is zo rechts als hij altijd geweest is, hij ziet in zichzelf echter niet de gewezen rechtse messias/boodschapper zoals hij speelt te zijn, hooguit ziet hij een gat in de Nederlandse markt, een politieke niche waar in het buitenland politieke vloggers een heel goed belegde boterham van kunnen eten.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:34 schreef Vimbavimba het volgende:
^ dus hij is niet rechts? of hoe bedoel je precies?
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dus geen Jensias? Nee het gaat hem ook om het geld ipv puur de boodschap verkondigen.
Hij is zo rechts als hij altijd geweest is, hij ziet in zichzelf echter niet de gewezen rechtse messias/boodschapper zoals hij speelt te zijn, hooguit ziet hij een gat in de Nederlandse markt, een politieke niche waar in het buitenland politieke vloggers een heel goed belegde boterham van kunnen eten.
Ik denk niet dat in gesprek met Robert Jensen, Wilders op het vlak van diepgang de beperkende factor zal zijn..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:08 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
(voor zover je dat bij Wilders hebt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |