abonnement Unibet Coolblue
pi_186929852





quote:
Op zaterdag 11 mei heeft Duncan Laurence zijn tweede repetitie, in de Expo Tel Aviv.

Op zondagavond 12 mei zal Duncan Laurence over de oranje loper lopen voor de openingsceremonie van het Eurovisie Songfestival, wat online live te volgen is. Op woensdag 15 mei, de dag voor de tweede halve finale, schuift Duncan Laurence in de ochtend aan bij 'Op weg naar de finale' op NPO Radio 2. Vervolgens heeft de zanger op deze woensdag de eerste dress rehearsal en in de avond de tweede dress rehearsal, waarbij de vakjury punten geeft.

Op de dag van de tweede halve finale op donderdag 16 mei heeft Duncan Laurence de derde en laatste dress rehearsal en gaat tijdens de live-uitzending als zestiende op.
Bron: https://www.avrotros.nl/e(...)e-eruit-in-tel-aviv/








quote:
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Social media van Duncan:
Instagram
Youtube
Facebook
Twitter
  Miss 200.000.000! zaterdag 18 mei 2019 @ 16:45:51 #2
367000 roos94
pi_186929871
Als ik Duncan was had ik allang mn broek volgescheten van angst. Wat een druk staat er op je..je zou maar een black out krijgen op het moment supreme :'(
pi_186929875
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:42 schreef Studiotje het volgende:
De enige concurenten zijn jullie, met dat zenuwachtige gedoe :(

Stop, ik krijg het ook als jullie zo doorgaan ;(
Ja :D Gisteren na de juryshow was het relaxt hier, toen voelde alles onder controle omdat het zo goed ging _O-

pi_186929901
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:45 schreef roos94 het volgende:
Als ik Duncan was had ik allang mn broek volgescheten van angst. Wat een druk staat er op je..je zou maar een black out krijgen op het moment supreme :'(
300-400 miljoen mensen die kijken HAHAHAH Lekker ja :')
  zaterdag 18 mei 2019 @ 16:47:28 #5
22565 asco
Los in deze tent
pi_186929915
Nog een keer Titanic kijken voordat we beginnen!
OEHHHHHH

Oh, nee, nog langer. -O- _O-
pi_186929932
Odds blijven wel goed gelijk, soms een paar puntjes weer omhoog en dan weer naar beneden. Maar het blijft hetzelfde. De rest schommelt aardig.
pi_186929938
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:48 schreef Studiotje het volgende:
Odds blijven wel goed gelijk, soms een paar puntjes weer omhoog en dan weer naar beneden. Maar het blijft hetzelfde. De rest schommelt aardig.
LANDSLIDE VANAVOND *O* *O*
pi_186929940
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:45 schreef roos94 het volgende:
Als ik Duncan was had ik allang mn broek volgescheten van angst. Wat een druk staat er op je..je zou maar een black out krijgen op het moment supreme :'(
Hoplijk choked ie niet inderdaad, zeker het begin was vaak wat trillerig. Gewoon 1 keer nog goed uitvoeren, en vervolgens wordt de tweede uitvoering na de winst de allerbeste door de opluchting en de emotie ^O^
pi_186929944
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:47 schreef asco het volgende:
Nog een keer Titanic kijken voordat we beginnen!
OEHHHHHH

Oh, nee, nog langer. -O- _O-
_O-
pi_186929951
Nog 8 uur, dan weten we in welke categorie het scenario van vanavond valt:

Categorie 1: Rensenbrink....tegen de paal! // En dat betekent dat Conchita Wurst het Songfestival heeft gewonnen // Kruiswijk verdedigt een comfortabele marge van drie minuten // Frank de Boer mag voor de tweede keer vandaag een penalty nemen // Hey, er klopt iets niet met de tijdmeting van Sven Kramer // Dan moet Glennis Grace in deze envelop zitten.

Categorie 2: Die geeft de bal op Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp // 38 jaar en hij heeft hem // Van Basten, goed, oh wat een goal, wat een goal, wat een schitterend doelpunt zeg // En zo hebben we vier landen met dezelfde eindscore // En dat betekent dat Michiel de Ruyter de overwinning hier in Chatham niet meer kan ontgaan*.

*Bij deze weet ik het precieze radiocommentaar niet meer, en heb ik het zelf ingevuld.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_186929955
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:47 schreef asco het volgende:
Nog een keer Titanic kijken voordat we beginnen!
OEHHHHHH

Oh, nee, nog langer. -O- _O-
Je hebt Russische car crash filmpjes van x uur. Dan zie je hoe onze Russische held vanavond helemaal AFGEMAAKT wordt :P
pi_186929965
Wiwi denkt dat Nederland ook de FINALE JURY heeft gewonnen

pi_186929977
Kunnen we niet fake Russische accounts aanmaken op Twitter die zeggen dat Duncan Russische roots heeft? >:)
  Moderator zaterdag 18 mei 2019 @ 16:50:56 #15
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_186929986
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:49 schreef Fred_B het volgende:
Nog 8 uur, dan weten we in welke categorie het scenario van vanavond valt:

Categorie 1: Rensenbrink....tegen de paal! // En dat betekent dat Conchita Wurst het Songfestival heeft gewonnen // Kruiswijk verdedigt een comfortabele marge van drie minuten // Frank de Boer mag voor de tweede keer vandaag een penalty nemen // Hey, er klopt iets niet met de tijdmeting van Sven Kramer // Dan moet Glennis Grace in deze envelop zitten.

Categorie 2: Die geeft de bal op Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp // 38 jaar en hij heeft hem // Van Basten, goed, oh wat een goal, wat een goal, wat een schitterend doelpunt zeg // En zo hebben we vier landen met dezelfde eindscore // En dat betekent dat Michiel de Ruyter de overwinning hier in Chatham niet meer kan ontgaan*.

*Bij deze weet ik het precieze radiocommentaar niet meer, en heb ik het zelf ingevuld.
_O-

Vooral de laatste uit categorie 2 is zo lang geleden dat het wel weer eens mag. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Miss 200.000.000! zaterdag 18 mei 2019 @ 16:51:30 #16
367000 roos94
pi_186929998
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:49 schreef Fred_B het volgende:
Nog 8 uur, dan weten we in welke categorie het scenario van vanavond valt:

Categorie 1: Rensenbrink....tegen de paal! // En dat betekent dat Conchita Wurst het Songfestival heeft gewonnen // Kruiswijk verdedigt een comfortabele marge van drie minuten // Frank de Boer mag voor de tweede keer vandaag een penalty nemen // Hey, er klopt iets niet met de tijdmeting van Sven Kramer // Dan moet Glennis Grace in deze envelop zitten.

Categorie 2: Die geeft de bal op Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp // 38 jaar en hij heeft hem // Van Basten, goed, oh wat een goal, wat een goal, wat een schitterend doelpunt zeg // En zo hebben we vier landen met dezelfde eindscore // En dat betekent dat Michiel de Ruyter de overwinning hier in Chatham niet meer kan ontgaan*.

*Bij deze weet ik het precieze radiocommentaar niet meer, en heb ik het zelf ingevuld.
:P
  ESF Reporter zaterdag 18 mei 2019 @ 16:51:36 #17
87554 Cee
Welluk?
pi_186930005
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:49 schreef Fred_B het volgende:
Nog 8 uur, dan weten we in welke categorie het scenario van vanavond valt:

Categorie 1: Rensenbrink....tegen de paal! // En dat betekent dat Conchita Wurst het Songfestival heeft gewonnen // Kruiswijk verdedigt een comfortabele marge van drie minuten // Frank de Boer mag voor de tweede keer vandaag een penalty nemen // Hey, er klopt iets niet met de tijdmeting van Sven Kramer // Dan moet Glennis Grace in deze envelop zitten.

Categorie 2: Die geeft de bal op Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp // 38 jaar en hij heeft hem // Van Basten, goed, oh wat een goal, wat een goal, wat een schitterend doelpunt zeg // En zo hebben we vier landen met dezelfde eindscore // En dat betekent dat Michiel de Ruyter de overwinning hier in Chatham niet meer kan ontgaan*.

*Bij deze weet ik het precieze radiocommentaar niet meer, en heb ik het zelf ingevuld.
:D
  zaterdag 18 mei 2019 @ 16:51:48 #18
22565 asco
Los in deze tent
pi_186930012
Als je een ton zet op Nederland in de top 10 verdien je 1000 euro.
Wat kan er misgaan?
pi_186930015
Kunnen wij trouwens via social media etc. vanavond voordat de uitslag is al een beetje inschatten wie de televote heeft gewonnen? Door re-tweets, likes etc.? Ik weet niet hoe dat in voorgaande jaren was.
pi_186930027
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:52 schreef Dollie321 het volgende:
Kunnen wij trouwens via social media etc. vanavond voordat de uitslag is al een beetje inschatten wie de televote heeft gewonnen? Door re-tweets, likes etc.? Ik weet niet hoe dat in voorgaande jaren was.
Ik ga niks kijken, enkel de finale :P
pi_186930035
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:51 schreef asco het volgende:
Als je een ton zet op Nederland in de top 10 verdien je 1000 euro.
Wat kan er misgaan?
Niks, maar alsnog is het niet echt een slim idee. De winst is veel te klein voor die inzet
pi_186930042
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:49 schreef Fred_B het volgende:
Dan moet Glennis Grace in deze envelop zitten.
_O- _O-
Forbidden but tasteful.
pi_186930046
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:51 schreef asco het volgende:
Als je een ton zet op Nederland in de top 10 verdien je 1000 euro.
Wat kan er misgaan?
Waarom zou je dat doen? Veel betere manieren om 101000 van 100000 te maken :')
pi_186930054
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:49 schreef Fred_B het volgende:
Nog 8 uur, dan weten we in welke categorie het scenario van vanavond valt:

Categorie 1: Rensenbrink....tegen de paal! // En dat betekent dat Conchita Wurst het Songfestival heeft gewonnen // Kruiswijk verdedigt een comfortabele marge van drie minuten // Frank de Boer mag voor de tweede keer vandaag een penalty nemen // Hey, er klopt iets niet met de tijdmeting van Sven Kramer // Dan moet Glennis Grace in deze envelop zitten.

Categorie 2: Die geeft de bal op Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp // 38 jaar en hij heeft hem // Van Basten, goed, oh wat een goal, wat een goal, wat een schitterend doelpunt zeg // En zo hebben we vier landen met dezelfde eindscore // En dat betekent dat Michiel de Ruyter de overwinning hier in Chatham niet meer kan ontgaan*.

*Bij deze weet ik het precieze radiocommentaar niet meer, en heb ik het zelf ingevuld.
:D _O-
pi_186930059
Hopefully after tonight a broken heart is not all that's left -O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')