quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:46 schreef Groepfunder het volgende:
Waarom willen wij in dit topic eigenlijk warme ananas? Ik vind hem op kamertemperatuur doorgaans veel lekkerder. Dan proef je de smaken beter. Los, of lekker door de yoghurt.
Waarom wil je hier serieus over praten?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:46 schreef Groepfunder het volgende:
Waarom willen wij in dit topic eigenlijk warme ananas? Ik vind hem op kamertemperatuur doorgaans veel lekkerder. Dan proef je de smaken beter. Los, of lekker door de yoghurt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
1000+ voor zo’n pauper boss jas is wel lachwekkend ja
Een lekkere chipszak?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, straks even lekker een biertje en een knabbeltje halen voor het ESF vanavond.
Zat zelf te denken aan borrelnootjes.quote:
Je neemt het allemaal wel erg serieus dat ESF of niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de chips en bier al in huis. En kaas
Zeker.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal wel erg serieus dat ESF of niet?
Waarom denk je dat? Dit topic is toch helemaal niet bedoeld om serieus te praten? Maar die 'warme ananas' die eerder in het lijstje van de OP stond, vond ik opvallend. Vandaar de vraag. Maar als jij die niet wilt of kunt beantwoorden, of gewoon liever praat over wat jij voor vanavond te kanen in huis hebt gehaald, dan kun je mijn bijdrage toch gewoon negeren?quote:
MCH voelt zich een beetje bedreigd door nieuwe mensen. Bang om zijn plekje kwijt te rakenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Dit topic is toch helemaal niet bedoeld om serieus te praten? Maar die 'warme ananas' die eerder in het lijstje van de OP stond, vond ik opvallend. Vandaar de vraag. Maar als jij die niet wilt of kunt beantwoorden, of gewoon liever praat over wat jij voor vanavond te kanen in huis hebt gehaald, dan kun je mijn bijdrage toch gewoon negeren?
Hoe bevalt de vakantie? Mooi land?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:47 schreef Samzz het volgende:
Omeletje op. Nu een wijntje en straks jurkje passen en hopelijk ook kopen
.
En ik word doof van een kind dat meent de nieuwe Celine Dion te zijn.
Alsof iemand zijn plekje wil hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
MCH voelt zich een beetje bedreigd door nieuwe mensen. Bang om zijn plekje kwijt te raken
Prachtig land. Echt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe bevalt de vakantie? Mooi land?
Hahaha. Nou, van mij heeft echt niemand iets te vrezen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
MCH voelt zich een beetje bedreigd door nieuwe mensen. Bang om zijn plekje kwijt te raken
Omdat sommige mensen gruwelen van warme ananas (op een pizza)quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Dit topic is toch helemaal niet bedoeld om serieus te praten? Maar die 'warme ananas' die eerder in het lijstje van de OP stond, vond ik opvallend. Vandaar de vraag. Maar als jij die niet wilt of kunt beantwoorden, of gewoon liever praat over wat jij voor vanavond te kanen in huis hebt gehaald, dan kun je mijn bijdrage toch gewoon negeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |