quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Optyfen met deze kut plee-offs. Geef dat ticket maar gewoon aan de nummer 5, vitesse dus.
Wat een taalquote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Optyfen met deze kut plee-offs. Geef dat ticket maar gewoon aan de nummer 5, vitesse dus.
Vooral als de wedstrijden al om 18.30 uur beginnenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarschijnlijk weer halflege stadions, zoals elk jaar bij deze play-offs. Niemand zit erop te wachten en de winnaar ligt er in juli alweer uit na een wedstrijd ergens in Oost-Europa.
Eens. En het ergste is nog dat tegen het einde van het jaar de competitie afgeraffeld moet worden met midweekse speeldagen omdat we 2 weken eerder klaar moeten zijn dan de ons omringende landen.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:44 schreef Sked het volgende:
Vreselijk, nog vier zes wedstrijden moeten kijken
Paulquote:
Gefeliciteerd met dit (voorlopige) resultaat paulquote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:17 schreef Paul het volgende:
Topsjow dit. Had gedacht wordt niets vandaag
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met dit (voorlopige) resultaat paul
Ik gun het Utrecht! (Of Vitesse)
Tuurlijk joh, ik werd er door alle Groningers om me heen op geattendeerd. Ik dacht tot ik de beelden zag ook dat het geel was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |