quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:42 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er nog toevoegingen die ik heb gemist?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Njaaaaaaaah sowieso.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:42 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er nog toevoegingen die ik heb gemist?
[ afbeelding ]
Goed, we komen al ergens.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Njaaaaaaaah sowieso.
'Goh wat is Formolo/Masnada sterk' ook genoeg gehoord volgens mij.
Wat een strontpotquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:52 schreef wimderon het volgende:
Het gaat zo gezapig dat Moschetti en Kuba dit dadelijk nog gaan overleven.
Doe niet zo raar, alleen in het positioneren verzuipen ze al.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:52 schreef wimderon het volgende:
Het gaat zo gezapig dat Moschetti en Kuba dit dadelijk nog gaan overleven.
Dan kun je rustig in slaap vallen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom plannen ze dit soort aidsetappes nou weer op zaterdag, als ik de hele dag op de bank hang?
Ik denk dat vooral Jeroen hem niet leuk vindt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:07 schreef showtimer het volgende:
We kunnen dus wel stellen dat Karsten de bingokaart niet zo leuk vindt @:Mani89
Jeroen is niet zo van de zelfspot.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Jeroen hem niet leuk vindt.
Die bingo is ook lichtelijk cynisch, je zou voor minder.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeroen is niet zo van de zelfspot.
Dan let jij maar wat beter opquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Maar "Ik weet nog toen ik ...." zal hij inmiddels toch ook wel een keer gezegd hebben? Hij valt alleen niet gelijk op ofzo.
Akkerfrans neemt niet alles met de glimlachtwitter:ciaranlennon twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 11:53:30Haven’t seen it mentioned anywhere else, but Cycling Podcast report that after his second stage win at the #giro Bora’s Pascal Ackermann was asked for his opinion on the latest Austrian/German drugs scandal. His response: “can I have a real question?” & refused to comment reageer retweet
Nee, overwinning is al in de zak. Wordt een groot feest. Ik heb 2 zakken chips, een zak popcorn, een fles wijn en een sixpack Corona in huis gehaald.quote:
Zou wat zijn als Akkerfrans maandag voor de bijl gaatquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:11 schreef showtimer het volgende:
Akkerfrans neemt niet alles met de glimlachtwitter:ciaranlennon twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 11:53:30Haven’t seen it mentioned anywhere else, but Cycling Podcast report that after his second stage win at the #giro Bora’s Pascal Ackermann was asked for his opinion on the latest Austrian/German drugs scandal. His response: “can I have a real question?” & refused to comment reageer retweet
Wat een feestmaal.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, overwinning is al in de zak. Wordt een groot feest. Ik heb 2 zakken chips, een zak popcorn, een fles wijn en een sixpack Corona in huis gehaald.
En ik heb 6 wraps gemaakt van carpaccio en kipfilet, is wel allemaal voor 2 mensen dus dat gaat makkelijk op.quote:
Dit is niet zo sympathiek inderdaad. Nieuwe generatie doet vrolijk mee aan de omerta.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:11 schreef showtimer het volgende:
Ook voor 2 personen vind ik het een behoorlijke kluif. Je vriendin kijkt mee?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ik heb 6 wraps gemaakt van carpaccio en kipfilet, is wel allemaal voor 2 mensen dus dat gaat makkelijk op.
Gothic Cynthia?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook voor 2 personen vind ik het een behoorlijke kluif. Je vriendin kijkt mee?
Die komt zo en vindt wielrennen alleen leuk als er massale valpartijen zijn, bij voorkeur met zwaargewonden en/of dooien.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook voor 2 personen vind ik het een behoorlijke kluif. Je vriendin kijkt mee?
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die komt zo en vindt wielrennen alleen leuk als er massale valpartijen zijn, bij voorkeur met zwaargewonden en/of dooien.
Met een beetje mazzel komt ze dan net op tijd.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die komt zo en vindt wielrennen alleen leuk als er massale valpartijen zijn, bij voorkeur met zwaargewonden en/of dooien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |