Laat maarquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
En dit is mijn domein, dus als er klachten zijn komt @:heywoodu maar lekker bij mij
Die bitterballen eten zichzelf niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:16 schreef franklop het volgende:
https://www.procyclingstats.com/index.php
Stefan is traag geworden of niet?
Jansen was net nog derde toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:17 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Jumbo's zijn wel op de brommer in die vierdaagse waarvan niemand weet hoeveel dagen deze duurt
Ze rijden ook wel tegen de lamme en de blinde.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:17 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Jumbo's zijn wel op de brommer in die vierdaagse waarvan niemand weet hoeveel dagen deze duurt
Minuutje straftijd van Venturini niet vergeten.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze rijden ook wel tegen de lamme en de blinde.
Het zit gewoon allemaal mee voor Jumbo, eigenlijk kunnen ze er niks van.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Minuutje straftijd van Venturini niet vergeten.
Dit is een goed stel hoor @Rellende_Rotscholiertwitter:GracenoteGold twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 17:52:31Cycling🚴♂️- Australian riders to win multiple individual stages in the Giro d'Italia 13 - Robbie McEwen2 - Matthew Goss2 - Michael Matthews2 - Michael Rogers2 - Phil Anderson2 - @CalebEwan (+1)#Giro102 #Giro reageer retweet
Bij Studio Voetbal is het verboden om te lachen, in Australië is het verboden om een leuke wielrenner te zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:55 schreef wimderon het volgende:
Dit is een goed stel hoor @:Rellende_Rotscholiertwitter:GracenoteGold twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 17:52:31Cycling🚴♂️- Australian riders to win multiple individual stages in the Giro d'Italia 13 - Robbie McEwen2 - Matthew Goss2 - Michael Matthews2 - Michael Rogers2 - Phil Anderson2 - @:CalebEwan (+1)#Giro102 #Giro reageer retweet
Watte?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij Studio Voetbal is het verboden om te lachen, in Australië is het verboden om een leuke wielrenner is.
Doe je wel rustig aan? Voor je het weet krijg je een stadionverbod.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn plaatje is alweer weggemod, wat zijn die mensjes overspannen. @:koffieplanter
Als ik ergens niet gewenst ben vertrek ik weer. Ik ben geen querulant.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe je wel rustig aan? Voor je het weet krijg je een stadionverbod.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |