Knettergekke vleermuis dat het is.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, gelukkig komt Jimmy alleen online als het donker is, aangezien hij daglicht niet aan kan.
als het aan mij ligt ontnemen we hen die rechten ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:36 schreef McGrath het volgende:
Het enige recht dat vrouwen hebben is het aanrecht.
De kern van waarheid die hierin zit is dat er maar erg weinig vrouwen wereldberoemde topkoks zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
als het aan mij ligt ontnemen we hen die rechten ook
Jij mag geen mening hebben hequote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:43 schreef SideEffect het volgende:
De wereld is beter af zonder vrouwen en homo’s
RTquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:36 schreef McGrath het volgende:
Is dit een eufemisme?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
RT
Daarom ben ik brownie aan het bakken
Neequote:
En zwijgplichtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:36 schreef McGrath het volgende:
Haha poepquote:
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:07 schreef Catkiller het volgende:
Maar helaas komen de wijven me niet meer aanwaaien. Ooit was dat anders. Soms heb ik een pareltje, eentje van het hoogste niveau qua schoonheid en geilheid. En dan weer lange tijd niks.
Dan heb je jezelf laten verslonzen in hedonisme.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:07 schreef Catkiller het volgende:
Maar helaas komen de wijven me niet meer aanwaaien. Ooit was dat anders. Soms heb ik een pareltje, eentje van het hoogste niveau qua schoonheid en geilheid. En dan weer lange tijd niks.
Ik kom ze wel even afhandig makenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
RT
Daarom ben ik brownie aan het bakken
NielsGodquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:07 schreef Catkiller het volgende:
Is het ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd jammer als het redelijk is
Ik ook, waren 5 heerlijke uren vergeleken met die 3 uur de dag ervoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |