Dacht er pas aan om een uur of 2 dus helaas geen Feuerzone tickets.. Dan maar normale ticketsquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:45 schreef Felixa het volgende:
Kaarten voor Berlijn, Düsseldorf, Leipzig en Berlijn!![]()
Wat een gestress, veel meer gedoe en wachtrijen dan afgelopen november.![]()
Er is nu ook een "Feuerzone" bij elk concert voor 2020. Zal wel eerste vak voor het podium zijn.
ik ook. Heb al 30 webservertjes ingericht die de boel in de gaten gaan houdenquote:Op woensdag 3 juli 2019 13:41 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat was eerder open voor de fanclub toch? Nee, ik ga vrijdag F5’en
2x Berlijn?quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:45 schreef Felixa het volgende:
Kaarten voor Berlijn, Düsseldorf, Leipzig en Berlijn!![]()
Wat een gestress, veel meer gedoe en wachtrijen dan afgelopen november.![]()
Er is nu ook een "Feuerzone" bij elk concert voor 2020. Zal wel eerste vak voor het podium zijn.
Oh nee, 1x Berlijn en 1x Stuttgart.quote:Op donderdag 4 juli 2019 07:26 schreef CoExist het volgende:
[..]
2x Berlijn?![]()
Mag ik vragen wat de tickets voor Düsseldorf kosten?
Ook die failt regelmatig maar dit spant wel de kroon zeg.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:08 schreef Oscar. het volgende:
ticketmaster heeft ht ook gewoon beter voor elkaar
maar dan moet ik naar focking oostendequote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:12 schreef Cyanide- het volgende:
Probeer TM, kom daar nu zo in één keer doorheen en normale staanplaatsen nog beschikbaar.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
maar dan moet ik naar focking oostende
Hallomannquote:
Dat laatste zinnetje doet t 'm echt. Hehe. Jammer dat er niet een counter in beeld staat, dat je een idee hebt hoe groot die digitale wachtrij nou echt is.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:42 schreef Oscar. het volgende:
Continue ticket assistent?
Unfortunately, your desired tickets could not be reserved.
Please continue the ticket assistent so that the search for tickets can go on.
Your chances increase with your waiting time.
Staan toch al genoeg tickets van echte fans,quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:25 schreef Pheno het volgende:
Queue-ception. Goed bedacht Eventim!
Ik zou niet eens verbaasd zijn als die maffia zelf tickets op marktplaats zet.
Top, zoveelste kaartverkoop waar ik in de wachtrij sta vanaf het begin om geen kaarten te kunnen kopen.quote:
Zijn die niet inmiddels uitverkocht?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:10 schreef _Arual_ het volgende:
Ik sta al ruim een uur in de rij. Feuerzone geselecteerd, daarna wachtrij na wachtrij.
Ja, ik kwam erdoorheen, deedquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:11 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zijn die niet inmiddels uitverkocht?
Ik ben zelf uit de Feuerzone wachtrij gegooid. Kan nu helemaal geen tickets meer selecteren. Gelukkig wel een kaartje kunnen scoren, maar Feuerzone zou nog toffer zijn.
Helaas niet, daarom zie je nu van alles op marktplaatsquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:24 schreef _Flea_ het volgende:
Hoe zit dat als je kaarten over hebt? Zijn ze persoonsgebonden?
Ah, dat vermoeden had ik al. Gelukkig.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas niet, daarom zie je nu van alles op marktplaats
Dat is omdat de druk van de ketel is. De meeste mensen hebben hun kaartje al, de andere zijn afgehaakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:35 schreef zalkc het volgende:
Die wachtrij is best nep. Nadat ik na een uur en 10 minuten eindelijk 4 kaarten had gekocht wou ik aan een collega laten zien wat een puinhoop die site was, kon binnen 1 minuut 4 kaarten extra afrekenen![]()
![]()
Niet gedaan uiteraard omdat ik anderen de kans gun, maar wat stoimpzinnig dat het dan ineens zo soepel gaat.
Vanaf 1 november kun je kaarten terugverkopen aan Eventim via https://www.fansale.de/fansale/quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:35 schreef Faazz het volgende:
Mijn tickets voor Berlijn zijn persoonsgebonden. Ik vraag me af, wat als er iemand dood gaat?
En als ik ze aan iemand anders wil geven?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vanaf 1 november kun je kaarten terugverkopen aan Eventim via https://www.fansale.de/fansale/
Sie haben zudem die Möglichkeit, einer Person für 48 Stunden ein Vorkaufsrecht einzuräumenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:38 schreef Faazz het volgende:
[..]
En als ik ze aan iemand anders wil geven?
Hier ook net 10 minuten geleden toch nog een keer geprobeerd in te loggen na 1.30 uur in de wachtrij te hebben gestaan, en kwam er net meteen doorquote:
Also! Vielen dank!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sie haben zudem die Möglichkeit, einer Person für 48 Stunden ein Vorkaufsrecht einzuräumen
https://www.fansale.de/fansale/landingpage/rammstein
Als ik het goed begrijp kan je ze gedurende 48 uur "gereserveerd" houden voor degene die je ze gunt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:01 schreef CoExist het volgende:
https://www.ad.nl/show/ka(...)tverkocht~a95e007a7/
Dan was ik denk ik bij een ander concert.quote:Rammstein gaf vorige week nog een uitverkocht concert in De Kuip. De Duitsers zetten het Rotterdamse stadion in vuur en vlam en pakten groot uit met kettingzagen, vlammenwerpers, voorbijvliegende muzikanten en wild spuitende voorbinddildo's.
Wij hebben een keer een ticket bij het stadion omgezet van de ene in de andere naam (op de dag van het concert zelf).. Moest je geld voor betalen en legitimatie bij je hebben van de naam op het ticket. Er ging iemand toen mee ipv een zieke. Stond niet heel duidelijk uitgelegd en moesten er wel wat moeite voor doen. Was toen in Dusselfdorf.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:35 schreef zalkc het volgende:
Die wachtrij is best nep. Nadat ik na een uur en 10 minuten eindelijk 4 kaarten had gekocht wou ik aan een collega laten zien wat een puinhoop die site was, kon binnen 1 minuut 4 kaarten extra afrekenen![]()
![]()
Niet gedaan uiteraard omdat ik anderen de kans gun, maar wat stoimpzinnig dat het dan ineens zo soepel gaat.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:30 schreef Felixa het volgende:
[..]
[..]
Dan was ik denk ik bij een ander concert.
Heb niks nada.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Nou, kaarten voor Nijmegen zijn weer binnen.
Stond zowel op telefoon als op pc in de wachtrij, maar op de pc veel langer. Toch kwam ik via telefoon het eerst doorheen.
Grappig daar ga ik ook heen in Venloquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Heb niks nada.
Dan ga ik maar naar de coverband Stahlzeit.
Ze komen binnenkort naar Venlo. Tis nog altijd beter dan niks
29quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Grappig daar ga ik ook heen in Venlo![]()
In november was het volgens mij he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |