Herkenbaar. Wat ik vaak doe is vertellen dat ik erover gelezen heb en een linkje naar een onderzoek doorsturen. Dan kan ze het zelf ook lezen en dan kom ik al snel minder over als ‘aansteller’ of ‘wat overdreven’quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:41 schreef Helsinki het volgende: Bedankt
. Wel zonde, want dan gaan we hem inderdaad niet gebruiken. Maar dat is heel lastig om tegen mijn moeder te zeggen. Ze was zo enthousiast.Een keer voor op de foto dan maar
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat naar dat Li nog steeds zo ziek is! Hopelijk slaat dit snel weer om naar een vrolijke baby.
Jentin; mocht je volgende menstruatie weer zo zijn dan zou ik zeker een doorverwijzing naar de gyneacoloog vragen. Direct aan hormonale anticonceptie klinkt als een erg makkelijke oplossing van de huisarts en vooral als symptoombestrijding. Maar hopelijk is het allemaal niet nodig en is volgende keer weer normaal.
Wij zijn een week op vakantie en het is echt heerlijk! Sofie brengt kilometers door in de draagzak tijdens het wandelen. En heeft in het zwembad zo’n lol. We hebben steeds het hele peuterbad gedeelte voor onszelf en Sofie kruipt ondertussen lekker rond. Aan de rand van het badje trekt ze zich nu ook op tot stand. En ze heeft gevaren op een bootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik me helemaal verkneukeld om zo'n hysterisch ding "legaal" in huis te mogen hebbenquote:Op maandag 19 maart 2018 23:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
Omdat ze qua ontwikkelingsfase nu in de gevoelige periode zit voor het oefenen met lopen, terwijl ze nog niet kan staan (ook niet met zo'n babyrollator). En het verschil met die baby's van 9 maanden waar de loopstoeltjes voor gemaakt worden is dat ZZ's heupjes wél al goed ontwikkeld zijn. Zoiets(mijn man was erbij vanmiddag, ik niet).
Ha, viel het op dat ik wat afwezig was ja?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 08:18 schreef Jentin het volgende:
@:aure, echt wijzer niet. Met pillen is het onder controle en zonder bloed ik zowat dood. Het lijkt nu iets te normaliseren, mag ook wel, want het speelt al sinds dinsdag. Dan is het een kwestie van de volgende cyclus afwachten en kijken of het dan weer zo gaat. Zo ja, dan moet ik volgens de ha aan een of andere vorm van hormonale anticonceptie. Daar zit ik alleen echt totáál niet op te wachten (en ik heb het ook niet nodig aangezien mijn teerbeminde dat permanent op zich heeft genomen
) Ik vind het ook vreemd dat dat meteen de conclusie is, terwijl er verder totaal niet gekeken is wat de oorzaak zou kunnen zijn. Dat bespreek ik tzt dan wel met m’n eigen huisarts, voor ik mezelf weer vol hormonen pomp.
@:loj, wat sneu voor je kleintje. Het klinkt heel naar. Hopelijk gaat het gauw over.
@:helsinki, goed gedaan. Logisch dat het allemaal nog met ups en downs gaat![]()
Over leeftijdsverschil: ik scheel 6 jaar met mijn man. Daar merk ik niks van, behalve dan dat ik wel eens moet slikken als we ineens de 50e verjaardag van een vriend van hem vieren. Ik bedoel: als je vrienden al 50 worden, dan word je wel oud(De meesten zijn begin 40, maar toch
) Zelf ben ik uiteraard nog een fris groen blaadje
![]()
Hoe gaat het met @:peacefull en @:coccinelle en @:philomijn?
Ja best wel. Komt ook wel door vermoeidheid en het ligt een beetje in m'n karakter, maar menig traan is al geplengd.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:32 schreef NicolasJoy het volgende:
Congrats @:CevicheVeel schommelingen?
Als jij je ongerust maakt zou ik gewoon even bellen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:29 schreef NicolasJoy het volgende:
Bij welke temperatuur zouden jullie sowieso naar de huisarts(enpost) gaan?
We schieten hier heen en weer tussen de 38,5 graden en 40,5 graden. Merendeel van de tijd zit ze tussen de 39,2 en 40,2. Van badend in het zweet wakker worden naar rillend in onze armen. Vlekjes op haar buik.. Dus afwachten of het een vlekjesziekte is, waterpokken of misschien wel gewoon een griepje..
Rot van je struggles met die veranderingen en de onzekerheid met je schildklier!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:20 schreef Tink89 het volgende:
Wat houden jullie aan qua momenten om nieuw voedsel te introduceren? Prul is overmorgen een half jaar (waaaaar blijft de tijd?) en eet tot nu toe voor de lol elke dag groente of fruit. Vandaag heeft ze voor het eerst allebei gehad. Het gaat er met smaak in en ze vindt het hartstikke leuk om te eten... Moet ik dan al wat meer gaan geven dan de drie eetlepels per dag die ze nu krijgt? En moet ik stoppen met pureren en gaan prakken ofzo?
Ze krijgt peer, appel, broccoli, bloemkool en zoete aardappel tot nu toe. Wortel raakt ze heel erg verstopt van, dus dat laten we nog even weg.
Hangt voor mij geen getal aan vast, de temperatuur schiet vaak erg omhoog bij babies en kinderen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:29 schreef NicolasJoy het volgende:
Bij welke temperatuur zouden jullie sowieso naar de huisarts(enpost) gaan?
We schieten hier heen en weer tussen de 38,5 graden en 40,5 graden. Merendeel van de tijd zit ze tussen de 39,2 en 40,2. Van badend in het zweet wakker worden naar rillend in onze armen. Vlekjes op haar buik.. Dus afwachten of het een vlekjesziekte is, waterpokken of misschien wel gewoon een griepje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |