Ik zie het slaan gewoon.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wauw, het licht NOG feller? Zodat je nu alleen het slaan niet meer ziet maar heel Duncan niet meer? Blijf nou gewoon eens van die knoppen af mensen, allemachtig
Benieuwd welke versie we morgen gaan krijgen. Tis elke keer anders.
Gottegot iedereen doet meequote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
Matt kijkt al uit naar het Nederlandse etenVooral stroopwafels en kroketten
En hij is heel erg fan van dat liedquote:
En dat vind ik zelfs nog terecht eigenlijkquote:
Ja ik denk dat hij bedoelde dat wij zo verlangen naar een overwinning wegens de populariteit van het songfestival hier. Hij benoemde dus die 44 jaar expliciet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar onze eigen fanbase hebben we toch geen hol aan?
Nederlander vroeg aan Matt of we moeten vrezen voor Australië, maar hij zei van niet. Daarnaast vond hij dat 44 jaar wachten genoeg was en hij van Nederland houdt.quote:
Oh voor mijn gevoel nog net wat slechter/korter het slaan en daarna verdwijnt ie helemaal.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie het slaan gewoon.
In mijn herinnering nog net wat beter dan gisteren zelfs.
Hmjah, niet om te negatieven he want ik denk dat we winnen maar de mensen die moeten stemmen interesseert het toch niet, die 44 jaar?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:36 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ja ik denk dat hij bedoelde dat wij zo verlangen naar een overwinning wegens de populariteit van het songfestival hier. Hij benoemde dus die 44 jaar expliciet.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gottegot iedereen doet mee
Heb even een inzinking gekregen
[ afbeelding ]
Oh prachtigquote:
Kunnen ze ook niet gewoon rekening met ons houden, alsof we het al niet moeilijk genoeg hebbenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wauw, het licht NOG feller? Zodat je nu alleen het slaan niet meer ziet maar heel Duncan niet meer? Blijf nou gewoon eens van die knoppen af mensen, allemachtig
Benieuwd welke versie we morgen gaan krijgen. Tis elke keer anders.
Diezelfde World True zei ook: KATE WILL WIN CAUSE SHE'S THE BEST SINGER FACTquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:36 schreef Revanches het volgende:
World True in de chat: AUSTRALIA WON JURY VOTING, NETHERLANDS MUST WIN TELEVOTES TO HAVE A CHANCE
Nou, nee.
Nee joh! Dat duurt echt wel wat langer dan half 12, ik kan me een avond herinneren dat het pas om half 2 bekend werd.quote:
Hm, ik stond gister wat meer links en jij wat meer rechts van het scherm. Misschien keek ik daardoor wel wat meer recht in dat licht dan jij.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh voor mijn gevoel nog net wat slechter/korter het slaan en daarna verdwijnt ie helemaal.
Ik hoopte juist dat het slaan echt heel duidelijk zou zijn dit keer.
Als we winnen en het volgend jaar in Nederland wordt gehouden, ga ik hem lekker voerenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Matt is fan van stroepwaffels, krokets en ricettaffel
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als we winnen en het volgend jaar in Nederland wordt gehouden, ga ik hem lekker voeren
Ik weet in elk geval welke van de twee ik liever hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dat vind ik zelfs nog terecht eigenlijk
Dan sta jij heel de tijd hinderlijk achter hem in beeld?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als we winnen en het volgend jaar in Nederland wordt gehouden, ga ik hem lekker voeren
Ik denk het ook niet, maar misschien zijn veel juryleden wel dolll op Kate dr gewapper en gegalm.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:36 schreef Revanches het volgende:
World True in de chat: AUSTRALIA WON JURY VOTING, NETHERLANDS MUST WIN TELEVOTES TO HAVE A CHANCE
Nou, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |