Hoeveel biertjes heb je al opquote:
Ja ik werk met kunststof en ik moet ook solderen, maar heb even niet nagedacht over hoe heet solderen is en dat deze kunststof boven de 180 graden wel enigszins krimpt.quote:
Neem hem maar zoals hij isquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:19 schreef Myrr het volgende:
Mijn vriend wil Twilight kijken mensen moet ik uitmaken of meekijken?
Ja oke dit is wel echt heel dom en met jouw ervaring helemaal, waar zat je met je gedachten myrr?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik werk met kunststof en ik moet ook solderen, maar heb even niet nagedacht over hoe heet solderen is en dat deze kunststof boven de 180 graden wel enigszins krimpt.
Ja weet niet of zijn Twilight vagina daar nu wel zin in heeft. Pak wel gewoon chocola voor 'm.quote:
Gewoon even in de gaten houden dat het niet uit de klauwen looptquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja weet niet of zijn Twilight vagina daar nu wel zin in heeft. Pak wel gewoon chocola voor 'm.
Ik probeer gewoon altijd de beste versie van mezelf te zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begin wel steeds meer voor je te voelen wanneer je zo begripvol doet
Ja snapt u. Jeetjemineetje. Misschien kan ik van keramiek een soort schotje maken ofzo. Of kijken welke tin welk smeltpunt heeft en zo laag mogelijke temp vinden. Deze plastic kan wel iets hebben op zich, alleen niet heel lang.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja oke dit is wel echt heel dom en met jouw ervaring helemaal, waar zat je met je gedachten myrr?
Bofkonten zijn wij eigenlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon altijd de beste versie van mezelf te zijn
Jij niet. Kut voor je wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Best wel, maar jij hebt andere kwaliteiten.
Dan hoop ik je slechte versie nooit tegen te komen hahaatjesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon altijd de beste versie van mezelf te zijn
u haha, even normaal nuquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja snapt u. Jeetjemineetje. Misschien kan ik van keramiek een soort schotje maken ofzo. Of kijken welke tin welk smeltpunt heeft en zo laag mogelijke temp vinden. Deze plastic kan wel iets hebben op zich, alleen niet heel lang.
Jank.
Hoop jou uberhaupt nooit tegen te komen hoor hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan hoop ik je slechte versie nooit tegen te komen hahaatjes
Lul niet wij zouden goede kroegcombi zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoop jou uberhaupt nooit tegen te komen hoor haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |