De witte trui van Karbonkel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
BardianiGoden zitten ook vooraan, klaar om te rijden. Niemand weet waarom.
Gracias!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Ronde van Aragon, voor de liefhebbers.
1 beurt op kop en muntjes zoekenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Bardiaantjes lossen wel snel.
Mollema had ooit wel een punch, maar in recente jaren niet echt meer.quote:
Daar luistert Koffieplanter ook naar.quote:
Die verstaat tenminste de teksten, al heb ik niet meteen het idee dat het daar veel beter van wordt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar luistert Koffieplanter ook naar.
Luister naar Manuel Turizo. Die jongen heeft een gouden stem.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die verstaat tenminste de teksten, al heb ik niet meteen het idee dat het daar veel beter van wordt.
Goed argument!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die verstaat tenminste de teksten, al heb ik niet meteen het idee dat het daar veel beter van wordt.
Jezus, wat veel views zeg.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Luister naar Manuel Turizo. Die jongen heeft een gouden stem.
Italiaanse GPSquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:21 schreef VoMy het volgende:
Nu loopt het verschil toch wat sneller terug.
Dit lijkt mij een uitstekend plan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:23 schreef wimderon het volgende:
Zou Zjee Mukkartie zich niet eens helemaal piepedood rijden voor Formolo in plaats van weer eens aan zichzelf te denken.
Dat lijkt me een uitstekend idee met daarachter Gasparotto en Battaglin. Klassementsmannen moeten zich maar koest houdenquote:
Gaat Neres speeltijd krijgen denk je?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Al die ploegleiders zijn zó voorspelbaar, echt fantastisch.
Waarom?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is juist de enige die nog door het ijs mag zakken hoor.
Waarom geloof je niet in hemquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is juist de enige die nog door het ijs mag zakken hoor.
Vol met tactische blunders inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
Afgezien van de pooltjes wel een leuke etappe.
Dat zie je in de tour toch een stuk minder.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vol met tactische blunders inderdaad
Giro is dan ook imho leukste ronde. Tour heb je alleen maar wattagemeteraidsquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zie je in de tour toch een stuk minder.
In de tour zouden Formolo en Rojas simpelweg niet mee mogen met de ontsnapping.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zie je in de tour toch een stuk minder.
Vlaamsgodquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:41 schreef heywoodu het volgende:
Jeroen's gare grammatica mag ook wel op de bingo. Met z'n "het is terug xxx die overneemt".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |