Prima TT.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:20 schreef lonneberga het volgende:
Het overviel me,wist even niets anders te verzinnen.
Zijn vaper.quote:
Die blikken van Adriaan zijn gewoon griezeligquote:
Het is helemaal een engerd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die blikken van Adriaan zijn gewoon griezelig
Die kleur van Shelley.quote:
Juist leuk toch. Hoe moet je anders die 3 uur invullenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Leuk voor die man die terminaal is dat dit er tussen door komt
in de viproom van zijn club op ibiza, nippend aan een sigaar en denkend aan 20 jaar geleden hoe hij zijn producer carriere startte in utopia2quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:32 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
in de viproom van zijn club op ibiza, nippend aan een sigaar en denkend aan 20 jaar geleden hoe hij zijn producer carriere startte in utopia2
Ah hij is de 100 kg weer aan het aantikkenquote:
Ultieme Utopia ervaringquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:37 schreef maryo55 het volgende:
Waarom moet dit zo lang duren. Er zit een man daar die terminaal is en heel graag alles wilt ervaren met de Utopianen. Nu gaat al de aandacht uit naar dit gedoe terwijl het nu moet gaan om Rob.
En weer een staaltje prutswerk.quote:
Ja, het wordt weer een dik pisventjequote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah hij is de 100 kg weer aan het aantikken
Wat kijkt ze weer vrolijk en wat ziet ze er goed uit.quote:
Dus dat, weer slecht gepland, en die schilder is al eerder geweestquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:37 schreef maryo55 het volgende:
Waarom moet dit zo lang duren. Er zit een man daar die terminaal is en heel graag alles wilt ervaren met de Utopianen. Nu gaat al de aandacht uit naar dit gedoe terwijl het nu moet gaan om Rob.
Het zijn wel dezelfde typetjes die voor een tattoo komenquote:
Dat is wel te zien ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:42 schreef formule het volgende:
John denkt dat sommige inwoners het portret van Gerrit niet zo leuk vinden, door de onderlingen verhoudingen
Ik denk dat John dat heel goed zietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:42 schreef formule het volgende:
John denkt dat sommige inwoners het portret van Gerrit niet zo leuk vinden, door de onderlingen verhoudingen
Katie is truffels aan het zoeken?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
na ger en jens, nu katie
[ afbeelding ]
Pijpgrage Trannyquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:57 schreef goldback het volgende:
[..]
Wauw die kan zo achter een raam gaan zitten.
Ik moest ook aan de Keyleweg denken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:57 schreef goldback het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, niet erg hygienischquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:58 schreef goldback het volgende:
[..]
Lekker werken met die haren eroverheen
Utopiejaaaa Genotquote:Salmonella in varkensvlees Jumbo
https://www.ad.nl/koken-e(...)lees-jumbo~a8e801c2/
Wat wil je nog meer......van je hobby je beroep maken.....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:57 schreef goldback het volgende:
[..]
Ze doet alleen dingen die ze leuk vindt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer......van je hobby je beroep maken.....
Met zijn 15 verplicht bij een gast zitten lijkt me ook niet wat ...we hebben al bankhangers genoeg daar ..kunnen die eindelijk eens wat doen ..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:20 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, een stel steentjes neerleggen is natuurlijk veel belangrijker dan een gast bezig houden.
Denk dat het eens anders om is, De andere nu eens op de bank en Jessie eindelijk eens een keer aan het werkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Met zijn 15 verplicht bij een gast zitten lijkt me ook niet wat ...we hebben al bankhangers genoeg daar ..kunnen die eindelijk eens wat doen ..
Je kan die stenen niet laten wachten tot 16.00 uur......vooral niet als je het beloofd hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:42 schreef BloesBloes het volgende:
Arme man, één van zijn laatste wensen naar Utopia en dan verwaardigd de dictator zich niet eens om even naar die man om te kijken, getver!
We zullen zien hoe snel Jessie klaar is met straten als die man weer vertrokken is....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je kan die stenen niet laten wachten tot 16.00 uur......vooral niet als je het beloofd hebt.
Aan wie? aan die stenen?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je kan die stenen niet laten wachten tot 16.00 uur......vooral niet als je het beloofd hebt.
Maar hij is wel hard aan het werkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:42 schreef BloesBloes het volgende:
Arme man, één van zijn laatste wensen naar Utopia en dan verwaardigd de dictator zich niet eens om even naar die man om te kijken, getver!
ze Is de eerste die dat benoemt....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:54 schreef snetje het volgende:
Mylene: Bij de markt gebeurd elke keer alles last minute ..regel het dan eerder..dat is iets waar ik me heel erg aan stoor..
Zelfde toch bij Shell.......ze pikt er gewoon eentje uit waar ze het meest aan heeft om te stoken......quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:58 schreef snetje het volgende:
Zou het misschien lichtelijk bij Andrea doordringen dat ze eigenlijk heel de dag Hiske aan het promoten is en het voor haar opneemt terwijl heks Hiske er zelf geen ene moer voor doet?..
Ik weet dat Jens de standhouders regelt ..Merel de bestellingen en Hiske?..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ze Is de eerste die dat benoemt....
De indeling? De binnenkomst van de kraamhoudersquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik weet dat Jens de standhouders regelt ..Merel de bestellingen en Hiske?..
De indeling, de leiding over het neerzetten en afbreken. Het Thema wat de markt krijgt.....??quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik weet dat Jens de standhouders regelt ..Merel de bestellingen en Hiske?..
Nou eigenlijk niets..Jessie moet haar constant achter der kont aan zitten met op tijd de vergunningen aanvragen ..de markt eens op tijd op de webshop zetten...rondgaan wat iedereen kan maken voor de markt en aansturen maar elke keer verzaakt ze..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
De indeling? De binnenkomst van de kraamhouders
Zie je wel, die man is weg en Jessie kan weer gaan nietsnutten...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:11 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij staat er niet zo heel veel over jessie in die brief
[ afbeelding ]
Ho ho! Alleen als het feest een enorm succes wordt ...zo niet gaat echt haar naam er niet onder..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:09 schreef magnaal het volgende:
Gaat Andrea nu aan de weg timmeren voor Hiske, tot aan het feest?
Dat zal Hiske wel deugd doen, voorheen deed Christel dat, maar die was nog subtiel..
Hiske moet minstens in de aftiteling voorkomen, ze moet er echter zo weinig mogelijk voor moeten doen..
Ja hij zit met merel te kletsen, Maikel komt er aan om wat te laten horen zegt hij bikkelhard, ik ben aan het werkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Zie je wel, die man is weg en Jessie kan weer gaan nietsnutten...
Ja zo denken wij..Maar zelf is dat wel háár streven, hoor.. Ze doet er niks aan, maar wil er bij betrokken worden...Ik vind dat echt erg...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Ho ho! Alleen als het feest een enorm succes wordt ...zo niet gaat echt haar naam er niet onder..
Moet maikel geen cocktails makenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:17 schreef cobain1994 het volgende:
Moet Gerrit niet draaien? Of heeft hij er nu al genoeg van..
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze het als mini jurkje beschouwd...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:17 schreef Dotteke het volgende:
Ze loopt toch ook totaal voo r lul he met die trui met panty
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens meer wat het was maar er is eens iets geweest waar Hiske totaal in paniek schoot ..zelfs ruzie kreeg erom met Christel en door haar tanden heen fluisterde dat daar dan wel HAAR naam onder kwam te staan en dat kon echt niet!!..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja zo denken wij..Maar zelf is dat wel háár streven, hoor.. Ze doet er niks aan, maar wil er bij betrokken worden...Ik vind dat echt erg...
Heb zo het idee dat de febo denk het is zomers en iedereen moet korter dan kort....Net zoals Shell haar jurkje of ultra korte broekjes.....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het als mini jurkje beschouwd...
Hahahahaha ja ze kan het hebben hèquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het als mini jurkje beschouwd...
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Bel de Kijkshop?
Die zijn failliet hoor.
speakers gaan niet hard genoeg. dj snapte het ook niet, zou meer volume uit de speakers moeten kunnen komen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:27 schreef zodeju het volgende:
Set die ze hebben is niet goed genoeg?
En moet terug?
De speakers zijn niet luid genoeg,en Gerrit zou dat maandag al regelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:27 schreef zodeju het volgende:
Set die ze hebben is niet goed genoeg?
En moet terug?
Merel kan niet tegen die mentaliteit van Gerrit. Ze heeft gelijk. Gerrit zou 2 dagen geleden de leverancier van de set bellen ivm geluid en gisteren allerlei DJ's ivm les. Hij heeft het niet gedaan. Die dos Santos (?) werd hem zo in de schoot geworpen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
fitty
Merel tegen Greet
dj .les
dj regelen
Merel ik heb je .. bla bla
betreft speakers regelen .. traaaag .....
Nouja hij kent het bandje van baxshop wel uit zijn hoofd inmiddels denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De speakers zijn niet luid genoeg,en Gerrit zou dat maandag al regelen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Nouja hij kent het bandje van baxshop wel uit zijn hoofd inmiddels denk ik
Wat een sukkel, Shel vraagt gewoon wat en kijk hoe hij doe, wat een ongelikte beer die vent zegquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:30 schreef zodeju het volgende:
Gerrit kan dus geen kritiek velen......doet zeer he op je vingers getikt te worden.....net zoals jij de andere kan behandelen......
Het is eigenlijk eenzelfde gesprek als Gerrit vlak voor de markt had met Maikel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:30 schreef zodeju het volgende:
Gerrit kan dus geen kritiek velen......doet zeer he op je vingers getikt te worden.....net zoals jij de andere kan behandelen......
merel met haar grote muil pfffquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
weer terug bij het Foon gesprekje
Hops bellen
. Merel.. tegen BRandson
over het Greet schilderij
dat het tijdens het Bez\oek van Rob was
onbeskoft kan niet
Brandson ; iedereen heeft het dr over
Merel ; kan ook echt niet!
lock
Mooi dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is eigenlijk eenzelfde gesprek als Gerrit vlak voor de markt had met Maikel.![]()
En hij kan er niet mee omgaan.
Maikel probeert neutraal te kijken, maar het lukt niet erg.
![]()
Ze is niet goed.......volgens Gerrit......sjongesjonge wat laat je je kennen zeg.......quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is eigenlijk eenzelfde gesprek als Gerrit vlak voor de markt had met Maikel.![]()
En hij kan er niet mee omgaan.
Maikel probeert neutraal te kijken, maar het lukt niet erg.
![]()
Ik lig echt dubbel....Maikel:quote:
Het is gewoon een zielig klein engnekjequote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik lig echt dubbel....Maikel:-----
------
![]()
Gerrit: heb je al een nieuw schoonmaakrooster opgehangen? Ja zegt Shelly, dat heb ik gisteren gedaan. Gerrit: dat is niet woensdag. Ik heb je er de vorige keer op aangesproken en het verbetert niet.
Oooo wat valt die jongen door de mand.
Mooie sneer was dat.....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:23 schreef Dotteke het volgende:
Jij bent echt slim, de nieuwe Hiske, zegt Jessie
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik lig echt dubbel....Maikel:-----
------
![]()
Gerrit: heb je al een nieuw schoonmaakrooster opgehangen? Ja zegt Shelly, dat heb ik gisteren gedaan. Gerrit: dat is niet woensdag. Ik heb je er de vorige keer op aangesproken en het verbetert niet.
Oooo wat valt die jongen door de mand.
Tsja het is maar hoe je het bekijkt.....Merel en Jessie hadden het over het hoofd gezien dat hun tampom er helemaal niks van bakt qua regelen.......quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:39 schreef Laysa het volgende:
Hiske krijgt al maanden niks voor elkaar en nu ze een maatje kan naaien lukt ineens alles
Nou denk dat ze meer de leiding probeert aan te pakken, Merel weet ook hoe ze moet handelen......quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:39 schreef Laysa het volgende:
Hiske krijgt al maanden niks voor elkaar en nu ze een maatje kan naaien lukt ineens alles
deze bewaren wequote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:38 schreef Schakeltopia het volgende:
Top hiske fikst die shit gewoon eventjes in 5 minuten
Valt het jou ook op? Het laatste uur al 3 keer.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:41 schreef Dotteke het volgende:
Merel krijgt wederom een tik op haar kont van Jessie
Hij kan nu al wel tot 4 tellen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:42 schreef yaello het volgende:
Greet tegen een flinke mental breakdown aan? Hij komt er eindelijk zelf ook achter dat hij niet zo volwassen is als dat hij denkt
gerrit word flink aangepakt de laatste week, hier leert hij misschien wat vanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:42 schreef yaello het volgende:
Greet tegen een flinke mental breakdown aan? Hij komt er eindelijk zelf ook achter dat hij niet zo volwassen is als dat hij denkt
Gisteren ook al een paar keerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Valt het jou ook op? Het laatste uur al 3 keer.
Ja echt, heeft hij vanmiddag bewezenquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:39 schreef Laysa het volgende:
Dat is voor als ze samen de trap oplopen,dan gebruikt hij zijn vingertje.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren ook al een paar keer
Ik dacht net zal ze daarom die truien als jurkje dragen,
heerlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
blijf aan de lijn![]()
![]()
![]()
al onze medewerkers vieren weekend
Kom tot 6punten......quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:45 schreef snetje het volgende:
Het lijstje van Hiske is dus weer iets langer geworden...
De groep wordt buitengesloten..
Er is geen transparantie...
Het is een Merel en Jessie feest...
Wij mogen alleen maar straten..
Er wordt helemaal geen winst gemaakt..
Is Jessie wel te vertrouwen met de financiën..
Artiesten ze niet je van het ...
DJ set is waardeloos hadden ze nooit moeten kopen ik had het beter geregeld...
Meneer Bax heeft het land verlaten.......quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:46 schreef snetje het volgende:
Ah Jessie heeft het tuut tuut tuut tuut tuut aan de lijn wat Gerrit heel de week al heeft...
Tuut tuut...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
blijf aan de lijn![]()
![]()
![]()
al onze medewerkers vieren weekend
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mag ik je aanraken?![]()
merel had het over jou!
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is voor als ze samen de trap oplopen,dan gebruikt hij zijn vingertje.
en er komt nog wel meer bij hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:45 schreef snetje het volgende:
Het lijstje van Hiske is dus weer iets langer geworden...
De groep wordt buitengesloten..
Er is geen transparantie...
Het is een Merel en Jessie feest...
Wij mogen alleen maar straten..
Er wordt helemaal geen winst gemaakt..
Is Jessie wel te vertrouwen met de financiën..
Artiesten ze niet je van het ...
DJ set is waardeloos hadden ze nooit moeten kopen ik had het beter geregeld...
Het is niet eerlijk dat Christel weg is.quote:
Wie belt hij dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
nog steeds in de wacht die jessie
top reclame voor bax
BAX.quote:
Gaat er dubbel geregeld worden.quote:
Het lijkt wel een Becam reklame met dat Bax gedoe.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die van DGK? Dennis? die met frambozensmaak?
Waar je al niet moe van wordt...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hiske wordt moe van het onduidelijke meuk gebeuren.
quote:
35 jaar.quote:
even gegevens erbij halenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ja.......ja??????????????
Ja//////////////?
u had graag een ander exemplaar?????????????
ja...
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaa.
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh
ja
Jij post het,ik dacht het.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
35 jaar.Als je zou zeggen dat ze 50 is geloof ik het ook.
Ja, ze heeft echt een hele oude kopquote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
35 jaar.Als je zou zeggen dat ze 50 is geloof ik het ook.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gegevens op het beeldscerm
zijn niet de juiste
mag ik uw postcode en huisnr ??
tiedeldiedie
susteem is even aah nhet zoeken
Momentje
systeem zees NO
o jeeeeeee
Ach gossie ..had ze bijna een taakje te pakken ...afgenomen weer ...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hiske wordt moe van het onduidelijke meuk gebeuren.
Gerrit heeft en ieder geval vaak geprobeerd ..heel de week al tuut tuut op de streams...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet normaal.......zolang blijft je toch niet in de wacht staan......
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:06 schreef Dotteke het volgende:
Moemelemoemele moem , moemelmoelemoem tadadaaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mefro;;
aah de fonix speaker kit
u heeft 1 exemplaar zie ik
en hij kraakt ?
Jess; ja hij kraakt
Mefroi ; u kan via klantenservice
blauwe balk retourmelding maken
en geen verzendkosten
en melden
tyfesmeuk
hij lult alles aan elkaar, maar mevrouw ookquote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die speakers kraken helemaal niet,wat een lulverhaal van Jessie.Hij wil gewoon duurdere.
Hij is gewoon aan het lullen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:07 schreef Dotteke het volgende:
Mocht het nieuwe artikel duurder zijn dan krijgt u een nota
Jessie gaat er niet mee akkoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |