quote:Voor de ingang van de Al-Aqsamoskee wordt Kuzu staande gehouden door Israëlische agenten, zo is te zien op de beelden. Onder de video staat: ‘BREAKING: Kuzu aangehouden door Israëlische agenten en soldaten voor ingang van #AlAqsa. We wachten op verdere informatie.’
Kuzu is meegenomen en aangehouden, aldus een woordvoerder. De videobeelden zouden zijn gemaakt door een medewerker van de partij die ook in Israël is.
quote:DENK: Kuzu met Palestijnse vlag aangehouden in Jeruzalem
De fractievoorzitter van DENK, Tunahan Kuzu, is aangehouden tijdens een werkbezoek aan Jeruzalem. Hij liep hier met de Palestijnse vlag over zijn schouder.
Op beelden is te zien hoe Kuzu rondloopt met de vlag. Israëlische soldaten spreken hem vervolgens aan, zegt DENK. Het filmen stopt kort hierna.
De delegatie van DENK was donderdag nog aanwezig in Tel Aviv bij de ambassade. Het is niet bekend of Kuzu nog steeds vastzit.
"We krijgen moeilijk contact met hem en we weten niet op welke grond hij is aangehouden", laat DENK aan NU.nl weten.
https://www.nu.nl/politie(...)alem.html?redirect=1
Liep met een Palestijnse vlag te wapperenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:54 schreef Nikonlover het volgende:
Hahaha!!!!! Mooizo![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd waarom ze hem aangehouden hebben![]()
Ja, ik las het inderdaad vlak na het plaatsen van mn bericht.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Liep met een Palestijnse vlag te wapperen
Ben je parlementslid van Nederland, ga je in Israël met een Palestijnse vlag lopen. Dan ben je dus aan het provoceren. Malloot.
Dit schaadt Nederland.
Spijker -> Kopquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Liep met een Palestijnse vlag te wapperen
Ben je parlementslid van Nederland, ga je in Israël met een Palestijnse vlag lopen. Dan ben je dus aan het provoceren. Malloot.
Dit schaadt Nederland.
Nou nee, dat lijkt me wat ver gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:02 schreef Vollenhoven het volgende:
Hopelijk stoppen ze hem in een concentratiekamp. Met het zwaaien van een vlag, hoort de grootste straf op te staan.
Ik wist niet dat provoceren in het wetboek van strafrecht staat.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou nee, dat lijkt me wat ver gaan.
Maar verder is dit gewoon ff lekker provoceren natuurlijk. Iets anders zijn we niet van Kuzu en zijn clubje stakkers gewend overigens.
Gewoon over de grens naar Gaza zetten, laat hem daar maar zwaaien met z'n vlagquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou nee, dat lijkt me wat ver gaan.
Maar verder is dit gewoon ff lekker provoceren natuurlijk. Iets anders zijn we niet van Kuzu en zijn clubje stakkers gewend overigens.
Tuurlijk joh. Wat jij wil.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:08 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik wist niet dat provoceren in het wetboek van strafrecht staat.
Wat is provoceren uberhaupt? Als ik een clownspak aantrek en ik ga naar de Binnenhof is dat provoceren?
Het laat maar weer eens zien dat ze in Israel bepaalde moeite hebben met vrijheid. Flink van Kuzu om dit soort mistanden aan de kaart te brengen, toch wat anders dan oordelen op een internetforum wat voor stakker het is.
Vind ik ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:10 schreef SeLang het volgende:
De Tempelberg (waar de El Aqza Moskee staat) is een speciaal gebied waar aparte regels gelden. Als je daar met een Israëlische gaat lopen wordt je ook opgepakt.
Schei toch uit man. Deze actie gaat helemaal nergens over, en al helemaal niet door iemand die een Nederlands volksvertegenwoordiger acteert.quote:
Hoezo? Gratis reclame voor hem overal. Bovendien kan hij nog verder de slachtofferrol in.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een ongelofelijk domme boerenlul is die vent toch ook.
Zeker waar. Zo'n actie appelleert prima aan de onderbuik van de nationalistische Turk. Dat zijn stemvee verder weinig opheeft met Nederland of Europa is bijzaak.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoezo? Gratis reclame voor hem overal. Bovendien kan hij nog verder de slachtofferrol in.
Persoonlijk ben ik van mening dat als je volksvertegenwoordiger van een land bent dat je niet in andere landen met vlaggen van nog weer andere landen moet gaan lopen wapperen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoezo? Gratis reclame voor hem overal. Bovendien kan hij nog verder de slachtofferrol in.
Ik denk niet dat jij zijn doelgroep bent. De meeste moslims en oikofobe Nederlanders vinden het volgens mij wel mooi als je Israël een hak zet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat als je volksvertegenwoordiger van een land bent dat je niet in andere landen met vlaggen van nog weer andere landen moet gaan lopen wapperen.
En als die lamlul zo begaan is met Palestina dan levert ie zijn zetel maar in en gaat ie daar aan het werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |