Echt rare beredeneringquote:
zal allemaal best, is gewoon enorme doorsnee boring show dit seizoenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar is toch wel beetje logisch, wat had je graag anders gezien dan, dat ze nog even met zn allen gingen chillen aan een grote tafel
Het tempo werd sowieso steeds hoger, zag je in 7 al. Daar hebben ze toen een keuze in gemaakt ook gezien het geringe aantal afleveringen. En nu wil iedereen gewoon steeds vuurwerk anders is het een saaie kut aflevering.
Ben je wel eens vreemdgegaan?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar ik laat niet zo erg over me heen lopen
Ik weet niet wat je verwacht, maar GoT is nooit een show vol verrassingen geweest je ziet alles al van mijlenver aankomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal allemaal best, is gewoon enorme doorsnee boring show dit seizoen
Had gewoon gewacht tot die kerel zijn boekjes af had
Wow lulligquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maarja alsof je er ooit achter kunt kijken ahahahha snapje zo dik
Watquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb nog nooit dick gehad terwijl ik in een relatie zat nee.
Alsof jij me anders kentquote:
Wil je keer dick proberen?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb nog nooit dick gehad terwijl ik in een relatie zat nee.
Oh haha daar had je ons mooi tukquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, na "gehad" had ik ook wel kunnen stoppen
ja jij wel hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je verwacht, maar GoT is nooit een show vol verrassingen geweest je ziet alles al van mijlenver aankomen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh kut ik betrapte me er net op dat ik zat te kijken
Zeldzame momenten welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er waren wat momenten in de afgelopen 7 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |