Inderdaad, zou zo ik het ook doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 07:44 schreef Stormqueen het volgende:
Aceton
Keukenpapier er op en er onder en daar een strijkijzer op zetten
Terpentine
Keukenpapier en strijkijzer geprobeerd, er is een vlek bijgekomen...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 07:44 schreef Stormqueen het volgende:
Aceton
Keukenpapier er op en er onder en daar een strijkijzer op zetten
Terpentine
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zonder te weten wat voor lijm het is en waar je jas van is gemaakt valt daar niets over te zeggen, ook niet door de users hierboven. Vooral niet naar luisteren want grote kans dat je het alleen maar erger maakt.
Maar grote kans dat je het er gewoon nooit meer uit krijgt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:34 schreef craziness het volgende:
[..]
Keukenpapier en strijkijzer geprobeerd, er is een vlek bijgekomen...
Da”s ook geen tip die ik zou proberen voor secondelijm. Sterker nog, nou kun je het echt wel vergeten om het er ooit uit te krijgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:34 schreef craziness het volgende:
[..]
Ik zie daar de tip staan voor lijm uit een lijmpistool. Dat is duidelijk andere lijm dan secondelijm.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:54 schreef Stormqueen het volgende:
Hey, zijn ook maar tips van zo'n "oma weet raad" site heik zag dat meerdere mensen daar een goed resultaat mee hadden geboekt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:34 schreef craziness het volgende:
[..]
Vrouwen die zaad knoeienquote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:28 schreef Lola69 het volgende:
Zeg dat het zaad is wanneer iemand er vragen over stelt
Het is een Hugo Boss jas. Naam dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:23 schreef Farenji het volgende:
Ik zou de vlek er gewoon uitscheuren, dan wordt je jas nog veel hipper.
Maar serieus, 1000+ voor een jas, echt? Zit er een tv ingebouwd? Is ie kogelwerend? Gemaakt van puur goud? Of heb je je gewoon een oor laten aannaaien?
Waarschijnlijk tienduizenden mensen met deze (lelijke) jas, maar die van jou is uniek, trek die kop erbij en je bent er.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:26 schreef craziness het volgende:
Een paar weken geleden seconde lijm gemorst op mijn Hugo Boss parka, en daar baal ik van. Zitten nu een paar vlekken op die ik er niet uit kan krijgen. Drycleaner kon het er ook niet uit krijgen, hebben het 2x geprobeerd. Het gaat om een donsjas, buitenlaag is waterafstotend, geen idee wat voor materiaal het is.
Wat kan ik nog meer proberen om het eruit te krijgen?
Klopt. Alsnog is t de naam waar je voor betaalt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hugo Boss ontwierp ook de SS uniformen.
In die Hugo Boss uniformen zaten weer andere vlekken.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hugo Boss ontwierp ook de SS uniformen.
Thanks Captain Hindsightquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien een tip voor de volgende keer om niet met dingen als secondelijm aan de slag te gaan als je een jas van een meier draagt. Gewoon een gedachte.
Ja of ditquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien een tip voor de volgende keer om niet met dingen als secondelijm aan de slag te gaan als je een jas van een meier draagt. Gewoon een gedachte.
Hugo Boss zou eigenlijk ook ketelpakken moeten maken. Met authentieke olie- en verfvlekken die er in de fabriek al ingebracht zijn. In een volstrekt uniek patroon, waardoor elk ketelpak uniek is! Passend bij jouw unieke persoonlijkheid en lifestyle. Slechts 1500 euro, inclusief echtheidscertificaat! Inelkaar gezet door echte kinderhandjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Het is een hele goede winterjas, hoge kwaliteit dons, waterafstotend van technisch materiaal, isolerend, windproof, klassiek design hoogwaardig afgewerkt, en ja, ook voor de naam (merk) betaal je.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:23 schreef Farenji het volgende:
Ik zou de vlek er gewoon uitscheuren, dan wordt je jas nog veel hipper.
Maar serieus, 1000+ voor een jas, echt? Zit er een tv ingebouwd? Is ie kogelwerend? Gemaakt van puur goud? Of heb je je gewoon een oor laten aannaaien?
Wou even snel iets fixen voor ik naar buiten ging, zulke dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Maar. Hoe kom je daarmee in de buurt van secondelijm?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:53 schreef craziness het volgende:
[..]
Het is een hele goede winterjas, hoge kwaliteit dons, waterafstotend van technisch materiaal, isolerend, windproof, klassiek design hoogwaardig afgewerkt, en ja, ook voor de naam (merk) betaal je.
Zo'n kleding haak was weer van de deur gevallen, wou het even met secondelijm vastzetten voor ik naar buiten ging.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar. Hoe kom je daarmee in de buurt van secondelijm?
Ik zou even de Hugo Boss supportlijn bellen. Tenminste, ik neem aan dat die bestaat, voor dat geld mag je wel wat support verwachten toch.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:56 schreef craziness het volgende:
Ik maak zo wel een paar fotos. Misschien een andere oplossing? Is er een stift of zo die zo'n vlek kan verbergen/inkleuren? Of misschien een andere oplossing om het te verbergen, met een stuk stof of zo. Wie is stijlvol/modieus ingesteld en kan iets goeds aanraden?
Wat voor support verwacht je voor kleding? Haalt u even de stekker uit u jas en start hem opnieuw op.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:01 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik zou even de Hugo Boss supportlijn bellen. Tenminste, ik neem aan dat die bestaat, voor dat geld mag je wel wat support verwachten toch.
Nee, hier kunnen zij niets mee. Support bestaat wel, maar dat is bijvoorbeeld om kleding op maat te maken of zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:01 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik zou even de Hugo Boss supportlijn bellen. Tenminste, ik neem aan dat die bestaat, voor dat geld mag je wel wat support verwachten toch.
Je zit er een factortje naastquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien een tip voor de volgende keer om niet met dingen als secondelijm aan de slag te gaan als je een jas van een 10 meier draagt. Gewoon een gedachte.
Wat is "technisch materiaal"?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:53 schreef craziness het volgende:
[..]
Het is een hele goede winterjas, hoge kwaliteit dons, waterafstotend van technisch materiaal, isolerend, windproof, klassiek design hoogwaardig afgewerkt, en ja, ook voor de naam (merk) betaal je.
Waarschijnlijk die stof waar buiten komend Nederland al jaren mee looptquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is "technisch materiaal"?
Polyester.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is "technisch materiaal"?
Dit is hem volgens mij. Kost nu 700 euro, maar ik heb die van mij al weer 2+ jaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Voor een Hugo Boss donsjasje? HB ks heus niet zo duur....
Rooienquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Heb het er niet op gesmeerd vreemdeling, lijm is gaan lekken. Ongelukken gebeuren, en ja, ik ben best wel onhandig (altijd haastig, te veel tegelijk willen doen enz.).quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:34 schreef Salvad0R het volgende:
wat voor fucking lichamelijk gestoorde moet je zijn om op die plek secondelijm te smeren
Kost nu 700.... alsof HB jarenlang dezelfde stukken gaat verkopen? Het blijft mode kerel....quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:31 schreef craziness het volgende:
[..]
Dit is hem volgens mij. Kost nu 700 euro, maar ik heb die van mij al weer 2+ jaar.
https://www.hugoboss.com/(...)_480.html?cgid=21200
Je verzekering!!! Al gebeld ?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:26 schreef craziness het volgende:
Een paar weken geleden seconde lijm gemorst op mijn Hugo Boss parka, en daar baal ik van. Zitten nu een paar vlekken op die ik er niet uit kan krijgen. Drycleaner kon het er ook niet uit krijgen, hebben het 2x geprobeerd. Het gaat om een donsjas, buitenlaag is waterafstotend, geen idee wat voor materiaal het is.
Wat kan ik nog meer proberen om het eruit te krijgen?
Ik verzin niks en ik hoef ook aan niemand iets te bewijzen, zeker niet aan zo'n snotneus als jij. Link enkel geplaatst omdat iemand over de authenticiteit van mijn claim twijfelde; daar houd ik niet van. Het feit dat jij denkt dat mode elk jaar compleet veranderd zegt meer iets over jouw onwetendheid. Geen idee waarom je zo jaloers doet (het druipt er echt vanaf, ook als je claimt het niet te zijn); je geeft te veel om wat onbekenden claimen. In ieder geval veel success met het vinden van zo'n model HB parka voor ¤150quote:Op zondag 19 mei 2019 11:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kost nu 700.... alsof HB jarenlang dezelfde stukken gaat verkopen? Het blijft mode kerel....
Leuk dat je een Boss jasje hebt, maar verzin er geen gekke verhalen bij. Die krengen koop je in een outlet voor 150/200 euro
Ik heb een inboedelverzekering, maar volgens mij geen verzekering die zelf veroorzaakte ongelukken dekt. Bestaat zoiets wel? Hoe heet zoiets, misschien handig om te hebbenquote:
Ja ik ook niet daarom bel eens, misschien valt er wat te regelen ..quote:Op zondag 19 mei 2019 12:46 schreef craziness het volgende:
[..]
Ik heb een inboedelverzekering, maar volgens mij geen verzekering die zelf veroorzaakte ongelukken dekt. Bestaat zoiets wel? Hoe heet zoiets, misschien handig om te hebben.
Zeg dat @Geerd het geknoeid heeftquote:Op zondag 19 mei 2019 12:46 schreef craziness het volgende:
[..]
Ik heb een inboedelverzekering, maar volgens mij geen verzekering die zelf veroorzaakte ongelukken dekt. Bestaat zoiets wel? Hoe heet zoiets, misschien handig om te hebben.
Inboedelverzekering met all risk dekking.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:46 schreef craziness het volgende:
[..]
Dit. Secondelijm is niet meer oplosbaar als het uitgehard is. Dat is ook de bedoeling.quote:
Nee is wel zwart, op de foto's kan het anders overkomen want is met veel zonlicht genomen en het is een wat oudere telefooncamera, legt de kleur misschien ook niet optimaal vast.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat de jas lichtgrijs was?![]()
Srsly??? 1000 euro voor de saaiste jas ever?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:10 schreef craziness het volgende:
Hier een aantal foto's. Het gaat om 4 vlekken, 2 aan de buitenkant, 2 aan de binnenkant. De 2 vlekken aan de buitenkant zijn minder erg en bijna niet zichtbaar (foto's genomen met veel zonlicht), dus onder normale omstandigheden zullen die niet al te veel opvallen.
De 2 aan de binnenkant zijn echter best wel erg. Had er gisteren niet aan moeten zitten, de vlekken zijn een beetje gelig geworden door de strijkijzer en hoewel ik er wat van af heb gekregen, heb je nu meerdere mini vlekjes.
De vlekken bevinden zich wel in een stuk tussen 2 knopen, zowel de vlekken aan de voor en achterzijde bevinden zich in dit stuk. Dus misschien kan ik ze verbergen met een stuk stof of zo, op een manier dat niet veel afleidt? Iemand suggesties?
Buitenkant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnenkant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Saai? Zit wel een grappig detail aan hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Srsly??? 1000 euro voor de saaiste jas ever?![]()
Het is tijdloosquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Srsly??? 1000 euro voor de saaiste jas ever?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |