Precies dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:04 schreef TDHS het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het late trio Italië, Zwitserland en Australië aandacht gaan wegsnoepen van Duncan wegens het visuele geweld of moderne dance: alleen verdelen ze dat onderling te veel denk ik, waardoor die bonus niet bij 1 act komt. Dat is wellicht genoeg voor Duncan om hoger te eindigen dan hen.
Bij de videoclip op Youtube zijn er ook weer wat bij gekomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:06 schreef lashatumbai het volgende:
15 miljoen streams op Spotify!![]()
Bizar hoeveel er gisteren bij zijn gekomen. De komende dagen gaat het wellicht met een miljoen per dag. #markmywords
Dat ja, die hebben een hele mooie uitgangspositiequote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:01 schreef Dizer het volgende:
Het is wel grappig om te zien dat de landen waar ik me geen zorgen over maakte nu wel eng worden... Azerbadjan en Australie
Dat nummer slaat ook nergens echt aan als ik dat zo zie.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:15 schreef FruitofUtopia het volgende:
Australië zou ik echt heel, heel erg vinden als winnaar. Dat nummer vind ik wel zo wanstaltig. Dan krijgt deze editie toch nog een rouwrand
Die blik maakt het wel af, ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 07:51 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
En hoe hij daarvoor ‘Get me off this rollercoaster’ zingt vind ik ook erg mooi
Eens, het is (behalve haar zang) verschrikkelijk slecht.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:15 schreef FruitofUtopia het volgende:
Australië zou ik echt heel, heel erg vinden als winnaar. Dat nummer vind ik wel zo wanstaltig. Dan krijgt deze editie toch nog een rouwrand
Ben nu eerlijk gezegd ook wel blij dat Duncan daar niet tussenzit!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:04 schreef TDHS het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het late trio Italië, Zwitserland en Australië aandacht gaan wegsnoepen van Duncan wegens het visuele geweld of moderne dance: alleen verdelen ze dat onderling te veel denk ik, waardoor die bonus niet bij 1 act komt. Dat is wellicht genoeg voor Duncan om hoger te eindigen dan hen.
Ongeveer 350.000 sinds het begin van de semi!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:15 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Bij de videoclip op Youtube zijn er ook weer wat bij gekomen.![]()
Ik weet alleen niet hoeveel.
Ja, het kan ook nooit eens helemaal perfect gaan he. Hij had gewoon tweede helft moeten kiezen. Maar, ik heb in het Topic over Australie al gezegd dat als Duncan niet wint, Australie van mij mag winnen. Fantastische staging en originele zangkunst. Dit zeg ik overigens met een liefde voor astronomie. Veel liever dan het gelikte Zweden of Zwitserland. Dat lied van Zweden mag dan technisch wel goed zijn, maar het pakt me niet. Veel te veel wisselingen van tempo. Niet meeslepend.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:01 schreef Dizer het volgende:
Het is wel grappig om te zien dat de landen waar ik me geen zorgen over maakte nu wel eng worden... Azerbadjan en Australie
Dat gaat echt hard.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ongeveer 350.000 sinds het begin van de semi!
Een half miljoen erbij op Spotify is ook wel echt
Die camerablikken zijn zo opgezet dat alleen daarmee al een verhaal wordt verteld naar de kijker. Je wordt letterlijk meegenomen in wanneer je wel en niet zijn blik ziet bij "living you is a losing game".quote:Ooh-ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh
A broken heart is all that's left
I'm still fixing all the cracks
Lost a couple of pieces when
I carried it, carried it, carried it home
I'm afraid of all I am
My mind feels like a foreign land
Silence ringing inside my head
Please, carry me, carry me, carry me home
I spent all of the love I've saved
We were always a losing game
Small-town boy in a big arcade
I got addicted to a losing game
Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
All I know, all I know
Loving you is a losing game
How many pennies in the slot?
Giving us up didn't take a lot
I saw the end 'fore it begun
Still I carried, I carried, I carried on
Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
All I know, all I know
Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
All I know, all I know
I don't need your games, game over
Get me off this rollercoaster
Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
All I know, all I know
Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
All I know, all I know
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 07:51 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
En hoe hij daarvoor ‘Get me off this rollercoaster’ zingt vind ik ook erg mooi
Denk overigens dat Australie en Zweden net zoveel kans maken als Nederland. Hun performens waren beter en gelikter dan die Nederlandse IKEA lichtbal aan een zichtbare draad die boven een piano bungelt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:35 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ja, het kan ook nooit eens helemaal perfect gaan he. Hij had gewoon tweede helft moeten kiezen. Maar, ik heb in het Topic over Australie al gezegd dat als Duncan niet wint, Australie van mij mag winnen. Fantastische staging en originele zangkunst. Dit zeg ik overigens met een liefde voor astronomie. Veel liever dan het gelikte Zweden of Zwitserland. Dat lied van Zweden mag dan technisch wel goed zijn, maar het pakt me niet. Veel te veel wisselingen van tempo. Niet meeslepend.
Of de piano.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:44 schreef Em31 het volgende:
Ondertussen klaagt op youtube geen hond over die bal
En, gaat het nu weer een beetje met hem?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:44 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Mijn vriend zat te huilen na het optreden van Duncan!![]()
Zal wel een Fokker zijn dan. Tijd om m even naar t keldertje te sturen?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:44 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Mijn vriend zat te huilen na het optreden van Duncan!![]()
Tuurlijk niet. Henk en Ingrid boeit dat geen ene moerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:44 schreef Em31 het volgende:
Ondertussen klaagt op youtube geen hond over die bal
En die "dankjewel" was ook oprechtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe hij zijn kwetsbaarheid liet zien toen het over was (wat obviously niet bij de act hoorde) .. Ik denk dat ik dat nog het mooiste vind van heel dat optreden.
Dank je wel ook he, geen thank youquote:
Echt heel mooi inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe hij zijn kwetsbaarheid liet zien toen het over was (wat obviously niet bij de act hoorde) .. Ik denk dat ik dat nog het mooiste vind van heel dat optreden.
Ja, best. Ik wist niet dat het lied en optreden zo'n impact hadden en denk niet dat hij de enige is die emotioneel werd gisteravond.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:47 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
En, gaat het nu weer een beetje met hem?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Henk en Ingrid boeit dat geen ene moer
Nope.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zal wel een Fokker zijn dan. Tijd om m even naar t keldertje te sturen?
IJslandquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik was op voorhand nog wat sceptisch, maar ik denk dat de winst in de pocket is. Het is het beste liedje en alles dat wat betreft kwaliteit van het liedje in de buurt zou kunnen komen zit om ons heen (op Italië na, maar die moet de stemmen delen met Frankrijk). Dus dan valt de kwaliteit extra op.
Australië gaat goede zaken doen, maar het nummer is natuurlijk waardeloze rommel met veel te veel vloekende stijlen bij elkaar. Gaat wel top 5 worden als je als één na laatste mag, maar komt niet in de buurt van de winst.
Voorzichtige top 5:
1. Nederland
2. Australië
3. IJsland
4. Zweden
5. Frankrijk
Net als bij de TCL in 2014quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:50 schreef iBenny het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert. We hebben met deze act goud in handen, ook als we zilver winnen. Ik heb me zorgen gemaakt om de act, maar ze hebben duidelijk aan storytelling gedaan en op vrij briljante wijze.
Zou me niet verbazenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, zonder dollen. Die hadden waarschijnlijk nog liever een 'industrieel' Xenos touw gezien
Het is een nummer wat geprofiteerd heeft van de slechte kwaliteit van de eerste halve finale. Waarschijnlijk heeft ze die gewonnen, wat een goede startplek garandeert in de finale. Waardoor een goede eindklassering onvermijdelijk is. Als ze in de tweede was geloot was het niet zo goed afgelopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat de hek vind iedereen zo leuk aan Australië? Van mij mag het onderaan eindigen. Verschrikkelijk. En nee, dit is geen jaloezie ofzo
Australië is een van onze grootste concurrenten nu (wie had dat twee weken geleden durven zeggenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:53 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb goeie hoop. Plek 12 is matig, maar beter dan helemaal vooraan. Met de jury punten komen we er wel. Nu die thuis stemmers nog binnenhalen
Daar doe je Australie toch echt te kort mee. Het is een waanzinnige act. Nog nooit gedaan op een ESF en daarbij haar originele manier van zingen. Futuristisch ten top.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is een nummer wat geprofiteerd heeft van de slechte kwaliteit van de eerste halve finale. Waarschijnlijk heeft ze die gewonnen, wat een goede startplek garandeert in de finale. Waardoor een goede eindklassering onvermijdelijk is. Als ze in de tweede was geloot was het niet zo goed afgelopen.
Ik ken (en zie hier) maar weinig mensen die het nummer echt goed vinden. Het is meer dat mensen haar nu grotere kansen toedichten op basis van de startvolgorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |