yepquote:
Dat vond ik ook jammerquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:20 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Die bal zelf ook. Zou verwachten dat je dat ding juist zou willen filmen met een veel te groot diafragma zodat het een grote felle bal is. Nu zag je gewoon de individuele ledjes van dat ding
Ik ben er bang voor hoor. Vooral omdat iedereen van te voren al zo hoog van de toren blies. Toen moest hij het daar nog waarmaken. En ineens viel mij op dat de tekst weinig variatie heeft en dat hij niet echt camerageniek is en in het begin gewoon van de zenuwen niet loepzuiver was. Maar we gaan het meemaken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:20 schreef roos94 het volgende:
Ik ga echt stuk als NL blijft haken in de halve finale
Fair enough. Kan alleen maar tegenvallen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor hoor. Vooral omdat iedereen van te voren al zo hoog van de toren blies. Toen moest hij het daar nog waarmaken. En ineens viel mij op dat de tekst weinig variatie heeft en dat hij niet echt camerageniek is en in het begin gewoon van de zenuwen niet loepzuiver was. Maar we gaan het meemaken.
Elsa was uitgenodigdquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja Disney heeft ook een act gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |