deden ze vorig jaar ook bij Waylonquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:49 schreef Henno het volgende:
[..]
Het zouden wel motherfuckers zijn als ze ons expres als 10e noemen nu (zoals toen bij Anouk toen we al zo lang geen finale hadden)
Ik moest lachenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:58 schreef GeorgeM het volgende:
GVD kreeg ik visite![]()
Gelukkig zijn ze opgetyfd![]()
[/quote]quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:50 schreef Japepk het volgende:
[..]
Zie hier een goede reden om naar 'de belg' over te schakelen:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 16 mei 2019 20:45 schreef Max23 het volgende:Dit was afgelopen dinsdag wel genot bij de andere halve finaletwitter:een twitterde op woensdag 15-05-2019 om 12:41:54De beste commentaar bij het #Songfestival, die komt van @:petervandeveire. Een bloemlezing! #eurovision #teameliot https://t.co/wh3QlNRKqg reageer retweet
En Zweden is gezakt naar 10%.quote:
Helaas ten gunste van Rusland, die nu op 8% staan.quote:
Dan ben je echt een van de weinige ben ik bangquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het viel me toch tegen.
Ik vond de effecten helemaal niks!
Die bal voegt niks toe.
Duncan zat heel ongemakkelijk aan de vleugel.
Eens. De achtergrond was wel mooi.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het viel me toch tegen.
Ik vond de effecten helemaal niks!
Die bal voegt niks toe.
Duncan zat heel ongemakkelijk aan de vleugel.
Ja zag er een beetje raar uit! Nep. En dat snoer...quote:
Ik had ook wat anders verwacht. Het leidde af.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja zag er een beetje raar uit! Nep. En dat snoer...
Nee is zag weinig water in de effecten sorry.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens. De achtergrond was wel mooi.
Gemist door de felle lampquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:24 schreef TLC het volgende:
Ik zag em niet slaan op de piano of heb ik dat gemist ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |