Oomen is helemaal niet in vorm, die rijden ze volgende week gewoon op 15 minuten als hij zo door gaat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 16-05-2019 om 16:57:43Dit is slim van Sam Oomen. Na vandaag komt hij de top tien van het klassement binnen en daar gaan ze hem niet zomaar meer uitfietsen (vorig jaar 9e). Deze vrijheid gaat hij de rest van de Giro niet meer krijgen.Kleine opsteker voor @:TeamSunweb #giro102 reageer retweet

L'Aquila? Ik stel 30 man op.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we morgen weer voor de ontsnapping jongens?

quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:12 schreef wimderon het volgende:
Nou, hopelijk wint Gasparotto de pelotonsprint, voor McCarthy, Brambilla, Bakelants en Villella. Kom op!

Ik weet het nog niet. Itt. Roglic zal UAE niet zo staan te springen om dat roze weg te geven. Moet even kijken wie en wat er op ruime achterstand staat.quote:

heywoodu

heywoodu

Oei, net niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:12 schreef wimderon het volgende:
Nou, hopelijk wint Gasparotto de pelotonsprint, voor McCarthy, Brambilla, Bakelants en Villella. Kom op!

Oh ja dat is wel waar natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Itt. Roglic zal UAE niet zo staan te springen om dat roze weg te geven. Moet even kijken wie en wat er op ruime achterstand staat.

heywoodu

heywoodu

Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:16 schreef heywoodu het volgende:
Kan Sander niet gewoon mee met Dumoulin?

Lijkt wel zo'n Noord Koreaanse bodyguard.quote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |