abonnement Unibet Coolblue
pi_186883296
Kaylee pissed off? Ik mis de nachtelijke gesprekjes
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 mei 2019 @ 16:38:59 #152
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_186883312
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_186883329
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:22 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]

Ah. Adriaan ook weer even uit bed. Bijna etenstijd zeker?
Jij bent ook echt erg anti Adriaan. Adriaan is al uren aan het stenen kruien.
pi_186883345
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:38 schreef wildstar het volgende:

[..]

uhh dat is in de buiten wereld toch niet anders///Ze zijn daar gvd met 15 personen en ze willen alleen maar vakantie kom op zeg ik heb 51 jaar me de pleuris gewerkt en dan gaan we hier Jessie de grond in boren die door dat maffia zooitje J deMOL een mooi bedrag is geboden om daar de boel op stelten te zetten.....ik ben blij met hem en ja je hoeft niet blij met hem te zijn maar noem dan wel 1 iemand die daar wat op de rails gaat/kan zetten>?
dat weet je niet, mss had er voor hem wel iemand anders binnen gekomen, die het wel kon (geloof ik ook niet echt eigenlijk) , maar je ziet toch zelf ook wel dat hij het ook niet redt?
Make trouble not war
  donderdag 16 mei 2019 @ 16:40:26 #155
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_186883352
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
Kaylee pissed off? Ik mis de nachtelijke gesprekjes
Eum ik doe een gok ..zij moest maar gaan bellen van Dylan zodat hij de bar kon gaan fiksen?..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_186883353
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:38 schreef wildstar het volgende:

[..]

uhh dat is in de buiten wereld toch niet anders///Ze zijn daar gvd met 15 personen en ze willen alleen maar vakantie kom op zeg ik heb 51 jaar me de pleuris gewerkt en dan gaan we hier Jessie de grond in boren die door dat maffia zooitje J deMOL een mooi bedrag is geboden om daar de boel op stelten te zetten.....ik ben blij met hem en ja je hoeft niet blij met hem te zijn maar noem dan wel 1 iemand die daar wat op de rails gaat/kan zetten>?
Denk om je bloeddruk. :D

Shelly en Andrea gaan opruimen. Ze willen allemaal vlaggetjes en gekleurde lampjes gaan bestellen......en SL.
Hopeljk hebben ze een beetje verstand van de benodigde hoeveelheid, anders wordt het een soort kinderpartijtje. :D
pi_186883361
quote:
Ik ben geen aandachts hoer Hihi
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186883381
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef snetje het volgende:

[..]

Eum ik doe een gok ..zij moest maar gaan bellen van Dylan zodat hij de bar kon gaan fiksen?..
Ik hoorde nog net kom je ook zo boven? Nahh ok
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186883443
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

dat weet je niet, mss had er voor hem wel iemand anders binnen gekomen, die het wel kon (geloof ik ook niet echt eigenlijk) , maar je ziet toch zelf ook wel dat hij het ook niet redt?
Ik zie genoeg maar Jessie vult zijn zakken en gaat weer de mensen massa in (17 miljoen) en als J de M weer een een kut format uitvind roept hij wie dan ook weer op en ze zeggen allemaal ja want (geld he)
pi_186883444
Pakje voor Christel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 mei 2019 @ 16:44:36 #161
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186883448
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:26 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon zelf een voodoo poppetje maken? _O- _O-
Nee schat, ik ben menslievend. Geloof niet in mensen martelen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_186883449
Die Maikel OMG , altijd met zn muil open
Make trouble not war
pi_186883466
Staat Christel op t pakketje dus dan moet Meikol m open maken natuurlijk ^O^
pi_186883468
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:38 schreef wildstar het volgende:

[..]

uhh dat is in de buiten wereld toch niet anders///Ze zijn daar gvd met 15 personen en ze willen alleen maar vakantie kom op zeg ik heb 51 jaar me de pleuris gewerkt en dan gaan we hier Jessie de grond in boren die door dat maffia zooitje J deMOL een mooi bedrag is geboden om daar de boel op stelten te zetten.....ik ben blij met hem en ja je hoeft niet blij met hem te zijn maar noem dan wel 1 iemand die daar wat op de rails gaat/kan zetten>?
^O^
pi_186883487
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:44 schreef Bramenstruik het volgende:
Die Maikel OMG , altijd met zn muil open
Ja net alsof er een chromosoompje te veel is
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186883488
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Denk om je bloeddruk. :D

Shelly en Andrea gaan opruimen. Ze willen allemaal vlaggetjes en gekleurde lampjes gaan bestellen......en SL.
Hopeljk hebben ze een beetje verstand van de benodigde hoeveelheid, anders wordt het een soort kinderpartijtje. :D
Ja ik denk aan mijn bloeddruk ik zal minder sambalbaai nemen...bedankt voor de tip
pi_186883495
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:44 schreef Bramenstruik het volgende:
Die Maikel OMG , altijd met zn muil open
Viel me ook al op, het past allemaal net niet :D
pi_186883500
Die Maikel is echt simpel
pi_186883502
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:45 schreef wildstar het volgende:

[..]

Ja ik denk aan mijn bloeddruk ik zal minder sambalbaai nemen...bedankt voor de tip
:D O+
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 mei 2019 @ 16:46:30 #170
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_186883507
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

dat weet je niet, mss had er voor hem wel iemand anders binnen gekomen, die het wel kon (geloof ik ook niet echt eigenlijk) , maar je ziet toch zelf ook wel dat hij het ook niet redt?
Oh jawel hoor ..het ergste hebben ze nu gehad ... de dikke achtergelaten rekening van Mike is nu betaald..de Yurt is afbetaald ..de silo ook en zo ook het wc/douche hok...die hakten er behoorlijk in dus van veel vaste lasten zijn ze nu af...nu wordt het echter uitkijken dat men niet lukraak investeringen wil gaan hebben of gaan pakken ..zoals een Shelley.. :')
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 16 mei 2019 @ 16:47:28 #171
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186883526
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:26 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

dat bedoelde ze niet zo, gaat om de manier hij zijn zgn "wijsheid" ten toon spreidt
Zo is het. Ben aan het kijken naar de huldiging van Ajax.... leuk!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_186883531
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:46 schreef snetje het volgende:

[..]

Oh jawel hoor ..het ergste hebben ze nu gehad ... de dikke achtergelaten rekening van Mike is nu betaald..de Yurt is afbetaald ..de silo ook en zo ook het wc/douche hok...die hakten er behoorlijk in dus van veel vaste lasten zijn ze nu af...nu wordt het echter uitkijken dat men niet lukraak investeringen wil gaan hebben of gaan pakken ..zoals een Shelley.. :')
zolang er alleen maar graaiers inzitten zoals een shelly dan zie ik het niet veranderen :N
pi_186883532
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:46 schreef snetje het volgende:

[..]

Oh jawel hoor ..het ergste hebben ze nu gehad ... de dikke achtergelaten rekening van Mike is nu betaald..de Yurt is afbetaald ..de silo ook en zo ook het wc/douche hok...die hakten er behoorlijk in dus van veel vaste lasten zijn ze nu af...nu wordt het echter uitkijken dat men niet lukraak investeringen wil gaan hebben of gaan pakken ..zoals een Shelley.. :')
een shelley wilde een kappersstoel.

Gerrit daarentegen....een dj set, maar ja, dat is een vriendje van jessie natuurlijk
pi_186883535
Maikel en Jessie lachen om de kalenders: bij 1 staat er 2x dezelfde foto in. Jessie wist het wel, maar vond het wel grappig. Als je verder bent, weet je dat toch niet meer.
De kalenders van Shelly klopt nog minder, die heeft zelf foto's uitgezocht.
pi_186883543
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 16:38 schreef wildstar het volgende:

[..]

uhh dat is in de buiten wereld toch niet anders///Ze zijn daar gvd met 15 personen en ze willen alleen maar vakantie kom op zeg ik heb 51 jaar me de pleuris gewerkt en dan gaan we hier Jessie de grond in boren die door dat maffia zooitje J deMOL een mooi bedrag is geboden om daar de boel op stelten te zetten.....ik ben blij met hem en ja je hoeft niet blij met hem te zijn maar noem dan wel 1 iemand die daar wat op de rails gaat/kan zetten>?
Wanneer je in dit soort programma's al deelnemers gaat bevoordelen en inzet demotieveer je hiermee de overige deelnemers compleet de ongelijkheid is te groot en een domme zet van Talpa.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')