Zou me vies voelen als ik dickpics naar Noel had gestuurdquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is het dus gewoon een kloontje van Noel
quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou me vies voelen als ik dickpics naar Noel had gestuurd
quote:
Oei, zou meteen dan maar even gaan douchenquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Of dat hij de foto van je lul heeft uit laten printen op een dekbed en daar nu gelukzalig onder slaapt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
denk dat je dan of heel veel pixels ziet of de penis niet eens zietquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat hij de foto van je lul heeft uit laten printen op een dekbed en daar nu gelukzalig onder slaapt.
Toedracht? Gewond?quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:50 schreef Solotovski het volgende:
Een van m'n vrienden heeft gisteren een auto-ongeluk gehad. Achterlijke kkdebiel
Drank alweerquote:
Ah ja snap het. Een gefriendzonede guy heeft zichzelf ook bijna dood gereden onderweg naar mij na een fles whisky en duizenden euro's schade aan de omgeving gemaakt. Remweg van 150 meter overal doorheen wat in de weg stond en tot stilstand gekomen op een betonnen trap. Mongool. Nooit meer gezien daarna. Blij dat 'ie een gordel droeg.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Drank alweer
En dunno. Iemand anders wel gewond wss
Godin.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah ja snap het. Een gefriendzonede guy heeft zichzelf ook bijna dood gereden onderweg naar mij na een fles whisky en duizenden euro's schade aan de omgeving gemaakt. Remweg van 150 meter overal doorheen wat in de weg stond en tot stilstand gekomen op een betonnen trap. Mongool. Nooit meer gezien daarna. Blij dat 'ie een gordel droeg.
Was dat voor of na de friendzone dat ongeluk?quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah ja snap het. Een gefriendzonede guy heeft zichzelf ook bijna dood gereden onderweg naar mij na een fles whisky en duizenden euro's schade aan de omgeving gemaakt. Remweg van 150 meter overal doorheen wat in de weg stond en tot stilstand gekomen op een betonnen trap. Mongool. Nooit meer gezien daarna. Blij dat 'ie een gordel droeg.
Ach ja, een oud huisgenoot van mij heeft afgelopen weekend haar kaak op 3 plekken gebroken toen ze dronken van haar fiets gepleurd is. Zo kan je natuurlijk nooit meer naar huis gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Drank alweer
En dunno. Iemand anders wel gewond wss
Vind het sowieso overbodig te vermeldenquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat voor of na de friendzone dat ongeluk?
Dat is een onwetenschappelijke definitie, zoals ook al in het door jou aangehaalde stukje staat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja Jimmy mensen bestaan uit een hele boel cellen knap van jou.
De Belgische Embryowet van 11 mei 2003 definieert een menselijk embryo als "een cel of samenhangend geheel van cellen met het vermogen uit te groeien tot een mens". Deze definitie wordt echter gecontesteerd omdat ze niet nader preciseert op welk ogenblik of ten gevolge van welk proces de cellengroep een mens zou worden.[2]
Maar dat is tot 8 a 10 weken. Daarna is abortus niet meer heel cool nee, maar nog steeds een eigen keuze.
De blanke bevolking krimpt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:58 schreef McGrath het volgende:
We zitten allemaal te zeiken over een overbevolkte wereld en toch zijn er nog mensen tegen abortus
Ervoor al en het is wel degelijk van belang want hij was gewoon op een verjaardag maar dacht ik ga naar haar toe om 3 uur s' nachts.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het sowieso overbodig te vermelden
dan vullen we het toch lekker met andere etniciteitenquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bevolkingskrimp leidt tot vergrijzing, en tot meer arbeidsmigratie.
je hoorde hem aankomen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ervoor al en het is wel degelijk van belang want hij was gewoon op een verjaardag maar dacht ik ga naar haar toe om 3 uur s' nachts.
Wat is dan je motief. Is gewoon fucking dom. Wist pas toen ie er bijna was al dat hij onderweg was.
Lekker homeopathisch verdunnenquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan vullen we het toch lekker met andere etniciteiten
Ah ja, hoe je het ook wendt of keert, abortus is toegestaan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een onwetenschappelijke definitie, zoals ook al in het door jou aangehaalde stukje staat.
Slavernij was ook toegestaan, vergassing van Joden ook. Niet alles wat wettelijk mag is ook goed.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah ja, hoe je het ook wendt of keert, abortus is toegestaan.
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:04 schreef Myrr het volgende:
Hoe dan ook, mensen die bezopen achter het stuur gaan zitten zijn echt de aller aller kutste ooit.
Abortus wel Jimmy.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Slavernij was ook toegestaan, vergassing van Joden ook. Niet alles wat wettelijk mag is ook goed.
Daar ben ik het zelfs mee eensquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:04 schreef Myrr het volgende:
Hoe dan ook, mensen die bezopen achter het stuur gaan zitten zijn echt de aller aller kutste ooit.
En nu ga ik schoon maken doei.
boeiendquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Baudet quoten maakt je niet sympathieker hoor
van een donkere jongenquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:19 schreef Myrr het volgende:
Zou echt sad zijn als Jimmy een dochter krijgt die op haar 14e ofzo in verwachting raakt.
en het arische ras dan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan vullen we het toch lekker met andere etniciteiten
Oh dacht dat die twee dingen los van elkaar stonden hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik zuig niet aan blanke penissen.
ja vaak is de penis iets donkerder dan de rest van de huidquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dacht dat die twee dingen los van elkaar stonden haha
Dat komt omdat jij een buitenlander bentquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen debieltjes geven nog om het arische ras, dat is echt zo 1939
kan me niet voorstellen dat dat er iets mee te maken heeftquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een buitenlander bent
Hehe truequote:Op donderdag 16 mei 2019 16:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja vaak is de penis iets donkerder dan de rest van de huid
Jawel, laatst voelde je je ook een buitenstaander toen Thierry het goed bleek te doen en begon je over emigreren. Je haalt liever jouw volk hierheen zodat je je lekker voelt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat dat er iets mee te maken heeft
Krijg je dan te horen of Kuroi een spuitje moet?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Spannend, over uurtje kan ik de dierenarts bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |