quote:Namli is al met verschillende clubs in gesprek. "De kans is zeker aanwezig dat ik vertrek. Dat hoort bij voetbal. Iedereen heeft ambities. Ik heb hier twee jaar lang genoten. Ik heb mij ontwikkelt als speler en als mens. En nu gaan we zien wat er gaat gebeuren,'' vertelt de Deen in gesprek met FOX Sports. ''Feyenoord is op dit moment niet concreet. Dat is het enige wat ik daarover kan zeggen. Maar het is een mooie club."
Die Namli spreekt trouwens wel bizar goed Nederlands.quote:
Prima zaak lijkt me. Doet het erg goed als CVM en aangezien Clasie niet voldoet + geld kost is dit een mooie, transfervrije optie.quote:Feyenoord is concreet geworden voor Adam Maher. De Rotterdammers hopen de 24-jarige middenvelder transfervrij over te nemen van AZ. De oud-speler van PSV heeft een aanbieding van de Alkmaarders op zak om zijn contract te verlengen, maar heeft nog geen duidelijkheid gegeven over zijn toekomst.
Jordy Clasie keert deze zomer terug naar Southampton FC en Tonny Vilhena hoopt een overstap te maken naar het buitenland. De Rotterdammers hebben daardoor ruimte in het spelersbudget om de selectie te versterken en komen daardoor uit bij de transfervrije Maher, dit melden bronnen aan AZfanpage.nl.
Wellicht een eerste stap naar eindelijk eens wat voetbal op het middenveld.quote:
Meh. Waarom zou iemand die het niet bij PSV kon redden, door de mand vallen bij Twente, en nu een half aardig seizoen door lijkt te maken het ineens uitstekend doen bij ons?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht een eerste stap naar eindelijk eens wat voetbal op het middenveld.
Ik ben bij voorbaat niet heel negatief mocht het waar zijn.
Ik krijg er een beetje een Bakkal gevoel bij. Die werd in het eerste seizoen van Koeman gehuurd. In het begin was ik ook sceptisch, maar heeft het uiteindelijk toch best aardig gedaan volgens mij.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meh. Waarom zou iemand die het niet bij PSV kon redden, door de mand vallen bij Twente, en nu een half aardig seizoen door lijkt te maken het ineens uitstekend doen bij ons?
Maar oké, wel iemand nodig daar en het is een goedkope optie met een kans van slagen.
Istie door de mand gevallen bij Twente ja?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meh. Waarom zou iemand die het niet bij PSV kon redden, door de mand vallen bij Twente, en nu een half aardig seizoen door lijkt te maken het ineens uitstekend doen bij ons?
Maar oké, wel iemand nodig daar en het is een goedkope optie met een kans van slagen.
Ik snap wat je zegt, bij PSV moest hij opeens op een hele andere manier gaan voetballen dan hij gewend was. Bij AZ lijkt hij die omslag nu wel gemaakt te hebben, het kost waarschijnlijk wel wat aan salaris maar om hem mislukt te noemen gaat mij wel wat ver.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hij speelt nu vooral wat meer naar achteren ipv op 10, dat heeft hem goed gedaan. Prima koopje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, bij PSV moest hij opeens op een hele andere manier gaan voetballen dan hij gewend was. Bij AZ lijkt hij die omslag nu wel gemaakt te hebben, het kost waarschijnlijk wel wat aan salaris maar om hem mislukt te noemen gaat mij wel wat ver.
Fijne voetballer om te zien.
Heeft ook echt hele goede wedstrijden gespeeld dit seizoen maar overall gezien viel hij inderdaad tegen. Zonde, goed ventje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:48 schreef Maastoren het volgende:
Alles beter dan Jordy Clasie. Wat is die tegen gevallen.
Schouten? Dat is niet zoveel bijzonders hoor. Wordt Feyenoord niet beter van.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:42 schreef Elan het volgende:
Maher is echt weer zo'n net niet speler waar we van alles van verwachten maar die het slechts incidenteel laat zien en je je de rest van het seizoen kapot aan ergert
Ik hoop op dat ventje van Excelsior.
Stond laatst een artikel over Schouten in de VI en hij scoort toch wel verdomde hoog in lijstjes met acties die bijzonder relevant zijn voor middenvelders.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft ook echt hele goede wedstrijden gespeeld dit seizoen maar overall gezien viel hij inderdaad tegen. Zonde, goed ventje.
[..]
Schouten? Dat is niet zoveel bijzonders hoor. Wordt Feyenoord niet beter van.
Klopt, maar zelfde geldt wel een beetje voor Maher hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Stond laatst een artikel over Schouten in de VI en hij scoort toch wel verdomde hoog in lijstjes met acties die bijzonder relevant zijn voor middenvelders.
Zijn ook wel complementair aan elkaar. Schouten is meer een balveroveraar, afjager en Maher meer van de inspeelpass/creativiteit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:57 schreef satecl het volgende:
Zou ze allebei halen. Ayoub ook verkopen. Zo duur zal Schouten niet zijn. Jong ventje, kan nog groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |