Lijkt me vooral lastig dat het zwaard van damocles constant boven je hoofd hangtquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste ellende ligt in het verleden gelukkig maar was wel een bijzondere en heftige reis van de grootste feestfamilie van Nederland naar koffie met een koekje.
Sjongequote:Op woensdag 15 mei 2019 22:11 schreef Catkiller het volgende:
Uitstraling is zo interessant en mysterieus, beter strikt iemand hem snel zodat er vrouwen over blijven voor @:Le_Professeur en @:HPLC
Wie acht je geschiktquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:11 schreef Catkiller het volgende:
Uitstraling is zo interessant en mysterieus, beter strikt iemand hem snel zodat er vrouwen over blijven voor @:Le_Professeur en @:HPLC
even mag wel ja, maar niet laten leiden door. Is jouw levenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja zo'n ex heb ik ook maar na anderhalf jaar moet je daar wel.overheen komen. Tenzij het echt een leip was. Dan moet je in therapie.
Aberquote:
Oh god ben je familie van de toppers. Wat erg voor je.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste ellende ligt in het verleden gelukkig maar was wel een bijzondere en heftige reis van de grootste feestfamilie van Nederland naar koffie met een koekje.
denk ik ook, of iig niet op dat vlak. Ken ook wel mensen met dat gevoel die in een relatie waren waar niet hele boeiende dingen waren gebeurd maar relatie ging gewoon uit. En die zijn maaadquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:10 schreef Myrr het volgende:
Maar als je alleen nog maar aan haat kunt denken na een relatie ben je gewoon niet sterk. Is niet erg, kun je aan werken.
Niet hier a nerd.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zie niets dus blijkbaar kijk ik toch niet goed
Nee valt wel mee eigenlijk, als je het beseft dan weet je dat je altijd moet opletten, het is wel zo dat hoe meer je het weg duwt dat het een uitweg zoekt, bij de meesten van ons is het inmiddels doorgeslagen naar een soort gedreven workaholicisme.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me vooral lastig dat het zwaard van damocles constant boven je hoofd hangt
Voor mij is geen redding meerquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:11 schreef Catkiller het volgende:
workaholicismequote:Op woensdag 15 mei 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee valt wel mee eigenlijk, als je het beseft dan weet je dat je altijd moet opletten, het is wel zo dat hoe meer je het weg duwt dat het een uitweg zoekt, bij de meesten van ons is het inmiddels doorgeslagen naar een soort gedreven workaholicisme.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh god ben je familie van de toppers. Wat erg voor je.
Ja als je je eigen ego groter vindt dan dat de andere partij dat vond, kan dat hard aankomen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk ik ook, of iig niet op dat vlak. Ken ook wel mensen met dat gevoel die in een relatie waren waar niet hele boeiende dingen waren gebeurd maar relatie ging gewoon uit. En die zijn maaad
Dat is gewoon kinderlijk ook
Denk dat vrouwen wel wat voelen als je bebloed met je wielrenfietsje uit het prikkeldraad komt om verder te gaan als een echte man, of gewoon even de berm te bemesten en weer op volle snelheid door te fietsen.quote:
He neequote:Op woensdag 15 mei 2019 22:16 schreef Trollscience het volgende:
is er leven op pluto? kun je dansen op de maan....
Als je moet kakken moet je kakken stijl?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat vrouwen wel wat voelen als je bebloed met je wielrenfietsje uit het prikkeldraad komt om verder te gaan als een echte man, of gewoon even de berm te bemesten en weer op volle snelheid door te fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |