abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7756668
Om het een beetje overzichtelijk te houden, een apart topic naast de dieetclub.. Op welk moment dacht jij: "Nu moet er echt iets gaan gebeuren, want ik word echt te zwaar!" ?

Bij mij was dat eigenlijk na het zien van de meest afschuwelijke foto ever. Ik wist wel dat ik te zwaar was, maar eigenlijk vond ik het allemaal wel meevallen. Tot ik de foto's van mijn diploma-uitreiking zag Ik herinner me dat ik op die dag vond dat ik er best goed uitzag, maar na het zien van die foto viel ik haast achterover.
En maar goed ook Zonder die foto waren er misschien wel nog kilo's bijgekomen ipv een hoop afgegaan.

pi_7756788
Ehm... een spannende fotosessie met mijn vriend!
Ik zag de foto's, bekeek de foto's van ongeveer 2 maanden terug en je zag gewoon duidelijk dat ik dikker was geworden.
Het waren digitale foto's, we hebben ze gelijk gewist (nu toch wel jammer dat ik dat niet meer heb als vergelijkingsmateriaal) en ben direct begonnen!
  dinsdag 7 januari 2003 @ 15:25:00 #3
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_7756951
Hoe zwaar waren jullie dan?
lege ton
pi_7756970
Er was ooit eens een video gemaakt van een optreden bij de jeugdvereniging. Deze zag ik enkele maanden daarna terug en toen ben ik me kapot geschrokken, ik wist dat ik wat dikker was, maar zo dik?
Ik was gelijk genezen! En stom eigenlijk dat je dat niet ziet als je in de spiegel naar je zelf staat te kijken
pi_7756984
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:25 schreef nonzz het volgende:
Hoe zwaar waren jullie dan?
Was 71 komma nog wat.
Ben nu 66 komma nog wat.
Wil er nog wel meer afhebben, maar daarvoor ben ik aan het werken!
pi_7756986
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:25 schreef Koningin het volgende:

Ik was gelijk genezen! En stom eigenlijk dat je dat niet ziet als je in de spiegel naar je zelf staat te kijken

ja idd, dat is zo vreemd, je moet echt geconfronteerd worden op een andee manier dan de spiegel en dan zie je het pas. vreemd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7756998
3 jaar geleden ik woog 90. Klote sita verkocht fiets gekocht 2 jaar later gaan sporten en spinning nu weeg ik nog 68 kg ben er blij mee ben nu alleen een beetje sport verslaafd
-
  dinsdag 7 januari 2003 @ 15:54:04 #8
37774 carmencarmen
Jet Black New Year
pi_7757620
Eh. Bij mij kwam het keerpunt nadat ik nog maar in 2 van mijn 15 broeken paste. Ik ben pas een week bezig met lijnen, daar niet van, maar het rees nogal de pan uit, zeg maar.
Volgens mij gaat het me wel lukken.
ten seconds left
until midnight
nine chances to drown ourselves
in black hair dye
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:01:04 #9
1687 poep
praat geen poep
pi_7757788
vorig jaar heb ik een ongelukje gehad, en toen is mij duidelijk geworden dat ik heel veel geluk heb gehad en dat heeft mij eigenlijk aan het denken gezet.
Je hebt maar een lichaam en daar moet je zuinig mee zijn, je moet er je hele leven mee verder! vanaf dat moment ben ik beter voor mijn lichaam gaan zorgen, en een gezond lichaam geneest eenmaal sneller! dus als ik wat lekkers wil of zin heb om te snaaien, vraag ik me eerst af of het wel goed is voor mijn lichaam en als de trek heel groot is zorg ik dat ik wat gezonds eet!

en nu moet ik allemaal nieuwe kleding kopen want alles is te groot!!

houdt van spannend...
pi_7758048
Niet toen ik een maat groter moest, niet toen het weer een maatje meer werd en niet toen er nog een maatje bij kwam.
Niet toen elke fotosessie de vorige overtrof in teleurstellend effect
Niet toen ik elke keer een verder van mijzelf verwijderd vreemd dik mens in de spiegel zag
Niet toen de mensen mij niet meer herkenden.
Niet toen mijn buik constant op schoot zat en naast mij in bed lag.
Niet toen ik niet meer op 1 been staand een sok aan kon trekken
Niet toen ik binnen een dansnummer buiten adem was
Niet toen ik in al mijn bewegingen werd beperkt en veel dingen moest laten.

Wel toen ik eindelijk voor het eerst van mijn leven een weegschaal kocht en zag dat ik 72 kilo woog waar dat een paar jaar daarvoor nog 55 was.
Wel helemaal op dieet ging ik toen fokster Jojogirl mij vroeg mee te dieeten en ik maar weer eens die weegschaal tevoorschijn haalde en er op ging staan (want dat was ik niet gewend) en het ondertussen 80 kilo was. Ik schrok me rot. Toen wist ik dat ik binnen nog een paar jaar mijn lichaamsgewicht zou hebben verdubbeld van 55 naar 110 ofzo.

De echte motivatie kwam pas toen ik via het dieettopic las dat je daar dood aan kan gaan, zg comorbiditeit. Ik ken een paar mensen die erg dik waren en niet zo oud zijn geworden. We cremeerden ze in wel erg brede doodskisten. Zo wil ik niet eindigen. Dat werd de omslag.

dinsdag 7 januari 2003 @ 17:39:31 #11
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7759616
ik ben gaan lijnen omdat ik merkte dat ik steeds meer ging snaaien en steeds dikker werd,mijn vriend kan alles eten maar word niet dikker maar ik wel ,en op een gegeven moment had ik zo van en nu is het afgelopen en ben gelijk begonnen met lijnen,heb een weegschaal aangeschaft en ik schrok me te pletter wist dat ik te zwaar was maar zo zwaar pffffff
nu ben ik een half jaar bezig en ben al aardig wat afgevallen en ga dit jaar weer met goede moet er tegen aan.
pi_7759833
De zoveelste teleurstellende winkeldag waarin ik wel leuke truitjes etc kon vinden, maar geen passende broeken die ook leuk zijn. Alleen maar maatje hobbezak en zo zaten ze ook Als je een leuke broek voor maatje 38 kan maken dan kan je toch diezelfde leuke broek ook voor maatje 44 maken? Toch? Dus ik besloot dat ik weer leuke kleren aan wilde kunnen zonder heel veel moeten zoeken en passen. beetje zoeken en passen is leuk, maar een dag besteden aan steeds maar weer merken dat ze het niet in jouw maat hebben wat je leuk vindt...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:26:27 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_7760444
- mijn gewicht bleek boven de 90 te zitten en ik besefte dat als ik zo doorging de 100 snel in zicht zou komen
- het werd steeds moeilijker om leuke kleren te vinden in mijn maat (ik paste nog net in 44/46)

Toen het eerste Fok-dieetclub topic werd geopend besloot ik dus meteen mee te doen. Ik had er genoeg van en was helemaal klaar om er wat aan te gaan doen/

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')