Bij mij was dat eigenlijk na het zien van de meest afschuwelijke foto ever. Ik wist wel dat ik te zwaar was, maar eigenlijk vond ik het allemaal wel meevallen. Tot ik de foto's van mijn diploma-uitreiking zag Ik herinner me dat ik op die dag vond dat ik er best goed uitzag, maar na het zien van die foto viel ik haast achterover.
En maar goed ook Zonder die foto waren er misschien wel nog kilo's bijgekomen ipv een hoop afgegaan.
quote:Was 71 komma nog wat.
Op dinsdag 7 januari 2003 15:25 schreef nonzz het volgende:
Hoe zwaar waren jullie dan?
quote:ja idd, dat is zo vreemd, je moet echt geconfronteerd worden op een andee manier dan de spiegel en dan zie je het pas. vreemd
Op dinsdag 7 januari 2003 15:25 schreef Koningin het volgende:Ik was gelijk genezen! En stom eigenlijk dat je dat niet ziet als je in de spiegel naar je zelf staat te kijken
en nu moet ik allemaal nieuwe kleding kopen want alles is te groot!!
Wel toen ik eindelijk voor het eerst van mijn leven een weegschaal kocht en zag dat ik 72 kilo woog waar dat een paar jaar daarvoor nog 55 was.
Wel helemaal op dieet ging ik toen fokster Jojogirl mij vroeg mee te dieeten en ik maar weer eens die weegschaal tevoorschijn haalde en er op ging staan (want dat was ik niet gewend) en het ondertussen 80 kilo was. Ik schrok me rot. Toen wist ik dat ik binnen nog een paar jaar mijn lichaamsgewicht zou hebben verdubbeld van 55 naar 110 ofzo.
De echte motivatie kwam pas toen ik via het dieettopic las dat je daar dood aan kan gaan, zg comorbiditeit. Ik ken een paar mensen die erg dik waren en niet zo oud zijn geworden. We cremeerden ze in wel erg brede doodskisten. Zo wil ik niet eindigen. Dat werd de omslag.
Toen het eerste Fok-dieetclub topic werd geopend besloot ik dus meteen mee te doen. Ik had er genoeg van en was helemaal klaar om er wat aan te gaan doen/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |