quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:16 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het lijkt iets beter met mij en met m'n knie te gaan
quote:
Goedemorgen dames.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:16 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het lijkt iets beter met mij en met m'n knie te gaan
Ik ben een serie aan het kijken op Netflix dus dat wordt weer uitrusten op de bankquote:
Gaat het over de maffia en moorden en zo?quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben een serie aan het kijken op Netflix dus dat wordt weer uitrusten op de bank
Vervelend ...quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben een serie aan het kijken op Netflix dus dat wordt weer uitrusten op de bank
Nog erger, over het spaanse hof en in de invloed van de kerk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat het over de maffia en moorden en zo?
Inspiratie op aan het doen van de Spaanse inquisitie?quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
Nog erger, over het spaanse hof en in de invloed van de kerk.
Alsof just me inspiratie nodig heeft van schoolkinderen. just me's methodes zijn veel verder gevorderd dan dat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Inspiratie op aan het doen van de Spaanse inquisitie?
Off with their heads (maar dan anders)quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
Nog erger, over het spaanse hof en in de invloed van de kerk.
Ik lig rustig naar de huldiging van Ajax te kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:10 schreef Symphonic het volgende:
Blij dat je knie weer iets beter gaat (maar doe vooral rustig aan)
Genieten hè?!quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik lig rustig naar de huldiging van Ajax te kijken
Het grootste genot is dat PSV geen kampioen is geworden met die nare van Bommelquote:
Al ben ik niet voor Ajax, ik heb wel genotenquote:
Ik gun iedereen zijn meningquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het grootste genot is dat PSV geen kampioen is geworden met die nare van Bommel
Wrong answerquote:
Is het een Arische printer?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:26 schreef zorro28 het volgende:
Mijn printer heeft genoeg zwarte inktvoorraad, maar hij print helemaal geen zwart meer?
Krijg je foutmelding?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:26 schreef zorro28 het volgende:
Mijn printer heeft genoeg zwarte inktvoorraad, maar hij print helemaal geen zwart meer?
Nee, nee en dat kan ik proberen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Krijg je foutmelding?
Is er een kleur leeg? Sommige printers printen niet als 1 van de cartridges leeg is.
Verder kan het zijn dat de nozzles verstopt zitten. Gebruik het schoonmaakprogramma van de printer of de bijbehorende software.
Oplossing: stiekem zwart papier gebruiken en dan in het wit printenquote:
Ik ook hoor... ik ben niet echt een voetbalfan..quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Al ben ik niet voor Ajax, ik heb wel genoten
[..]
Ik gun iedereen zijn mening![]()
Zeker wetenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook hoor... ik ben niet echt een voetbalfan..
Maar deCL wedstrijden waren wel tof om te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |