Ja, dat zei ik ook al. Maar weet niet of de jury show hetzelfde moet zijn als de dress rehearsal.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:43 schreef Mandy040986 het volgende:
Zouden ze die achtergrond niet gewoon hebben uitgeprobeerd om te kijken wat het mooiste is?
Volgens mij mág het wel; het is vooral belangrijk dat vanavond en morgenavond hetzelfde is (en dan ook in de finale weer hetzelfde). Maar dat is zo'n enorm risico; ga er maar vanuit dat vanmiddag de definitieve versie was.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mag dat vanavond weer anders zijn of mag dat niet?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:37 schreef Dave het volgende:
Of ze gaan aan het publiek vragen om golfbewegingen te maken met hun verlichte armbandje op het moment dat die golven in beeld zijn of zo.
(Vergezocht, I know)
Denk toch wel dat ze vanavond de beste/meest sfeervolle/intense versie uitkiezen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij mág het wel; het is vooral belangrijk dat vanavond en morgenavond hetzelfde is (en dan ook in de finale weer hetzelfde). Maar dat is zo'n enorm risico; ga er maar vanuit dat vanmiddag de definitieve versie was.
quote:
Mijn leven draait de laatste tijd vooral om ballen:quote:
Werkelijk?quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn leven draait de laatste tijd vooral om ballen:
Ingedaalde ballen
Groene ballen
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn leven draait de laatste tijd vooral om ballen:
Ingedaalde ballen
Groene ballen
Was deze al geplaatst?twitter:JanSmit twitterde op woensdag 15-05-2019 om 18:07:18De geheime repetitie met (alleen) de lichtbal ging nog niet helemaal lekker vanmiddag... 🙈 Maar zojuist tijdens de gewone repetitie mét Duncan verliep alles vlekkeloos! #BallenGate @CornaldM https://t.co/sZa3urugUU reageer retweet
Jan zijn commentaar tijdens de eerste halve finale verliep ook niet vlekkeloosquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:51 schreef Chocoladesoes het volgende:
Was deze al geplaatst?twitter:JanSmit twitterde op woensdag 15-05-2019 om 18:07:18De geheime repetitie met (alleen) de lichtbal ging nog niet helemaal lekker vanmiddag... 🙈 Maar zojuist tijdens de gewone repetitie mét Duncan verliep alles vlekkeloos! #BallenGate @:CornaldM https://t.co/sZa3urugUU reageer retweet
Hoezo geheime repetitie? We wisten toch dat er nogmaals geoefend werd met de bal?quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:51 schreef Chocoladesoes het volgende:
Was deze al geplaatst?twitter:JanSmit twitterde op woensdag 15-05-2019 om 18:07:18De geheime repetitie met (alleen) de lichtbal ging nog niet helemaal lekker vanmiddag... 🙈 Maar zojuist tijdens de gewone repetitie mét Duncan verliep alles vlekkeloos! #BallenGate @:CornaldM https://t.co/sZa3urugUU reageer retweet
Nou inderdaad. Was ik vanmiddag nog helemaal overtuigd, nu loop ik weer met een naamplaatje Piet Paniekquote:
Verzorgt K. Holland ook een juryshow?quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:55 schreef Poepz0r het volgende:
Is jullie broekje ook al uit voor de juryshow?
twitter:wiwibloggs twitterde op woensdag 15-05-2019 om 19:28:57Not long until the #WiwiJam! Doors open at 21:00. First performance at 22:00. Don’t be late! Theatre Club. Jaffa. 10 Jerusalem Boulevard ❤️ @katerineduska is already here interviewing with Greek media 😍🇬🇷 #eurovision https://t.co/BmYKk6zHHr reageer retweet
Slay darling slayyyyquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:56 schreef Greys het volgende:
Wiwi heeft geen oog voor Duncan vanavond. Die hebben hun eigen feest.twitter:wiwibloggs twitterde op woensdag 15-05-2019 om 19:28:57Not long until the #WiwiJam! Doors open at 21:00. First performance at 22:00. Don’t be late! Theatre Club. Jaffa. 10 Jerusalem Boulevard ❤️ @:katerineduska is already here interviewing with Greek media 😍🇬🇷 #eurovision https://t.co/BmYKk6zHHr reageer retweet
Vergeet even wat ik zeg, in de Wiwi review zegt Chris dat er nieuwe LED is die niet echt beter is, eerder leiden ze af.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:40 schreef Cee het volgende:
Als die golven (die onze moodswings uitbeelden) niemand die de tv beelden al meerdere malen heeft gezien echt opvalt dan denk ik niet dat wij ons er druk om hoeven te maken.
Ja dat is me echt een raadsel. Ze blijven echt aan de gang.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Vergeet even wat ik zeg, in de Wiwi review zegt Chris dat er nieuwe LED is die niet echt beter is, eerder leiden ze af.
De moeite die ze hebben gedaan om de bal te regelen was zeker worth the struggle, zag er heel mooi uit.
WAAROM nou die moodswing LED, WAAROM moeten ze dingen nou weer aanpassen die oké lijken?Wanneer houdt het op?
![]()
Komt goed, ze gaan de beste uitkiezenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Vergeet even wat ik zeg, in de Wiwi review zegt Chris dat er nieuwe LED is die niet echt beter is, eerder leiden ze af.
De moeite die ze hebben gedaan om de bal te regelen was zeker worth the struggle, zag er heel mooi uit.
WAAROM nou die moodswing LED, WAAROM moeten ze dingen nou weer aanpassen die oké lijken?Wanneer houdt het op?
![]()
Echt he.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is me echt een raadsel. Ze blijven echt aan de gang.Dat hadden ze toch echt wel al eerder kunnen proberen.
Quote: NUL ZENUWEN OVER DE STAGING. GEWOON NULquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is me echt een raadsel. Ze blijven echt aan de gang.Dat hadden ze toch echt wel al eerder kunnen proberen.
Nou die achtergrond hadden ze na anderhalve week nou echt wel al geprobeerd moeten hebben. Dat risico ga je toch niet nemen in de allerallerlaatste?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Komt goed, ze gaan de beste uitkiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |