Ze hadden die foetus wellicht kunnen redden maar ik geloof niet dat het daarom ging op dat momentquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wanneer het een levensbedreigende situatie is, verandert dat het vraagstuk compleet, en is abortus wmb. altijd geoorloofd, ook bij een kind met een levensbedreigende handicap of andere complicaties.
Niet als je zo'n christen gekkie of moslim bent hoor. Dan heb je pech en moet je blij zijn dat de pedofiel Mohammed zelf jou gezegend heeft met een mentaal geretardeerde baby.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wanneer het een levensbedreigende situatie is, verandert dat het vraagstuk compleet, en is abortus wmb. altijd geoorloofd, ook bij een kind met een levensbedreigende handicap of andere complicaties.
ja foetus van 14 weken schopt in de baarmoeder iddquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dat serieus je uitgangspunt? Wat schopt er dan in een baarmoeder?
Kijk, dat soort situaties is de keuze voor abortus begrijpelijk, net zoals minderjarigen etc. Het is ook niet zo zwart-wit natuurlijk, en er zijn situaties waarin het misschien wel de beste optie is om een abortus te plegen. Alleen, die situaties zijn maar een heel klein percentages van het aantal abortussen dat plaatsvind.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hadden die foetus wellicht kunnen redden maar ik geloof niet dat het daarom ging op dat moment
Tot op een bepaalde hoogte wel ja. De wet is nu niet voor niets zoals het is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dat serieus je uitgangspunt? Wat schopt er dan in een baarmoeder?
Vanaf de 16e week, dus zoveel scheelt het ook niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja foetus van 14 weken schopt in de baarmoeder idd
Daarom is het ook jammer dat het vaak een discussie over religie is, en niet over feiten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:39 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Niet als je zo'n christen gekkie of moslim bent hoor. Dan heb je pech en moet je blij zijn dat de pedofiel Mohammed zelf jou gezegend heeft met een mentaal geretardeerde baby.
Waarom is het zo'n verschil of een kind 10 weken oud is of 24? Het ziet er alleen anders uit, maar als je het kind van 10 weken een tijdje laat zitten is het precies hetzelfde, dus dat kan niet het principiele punt zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tot op een bepaalde hoogte wel ja. De wet is nu niet voor niets zoals het is.
Als je daarna zoiets doet dan weet ik niet hoe dat wordt gezien eigenlijk, waarschijnlijk als moord. Dan ben je gewoon strafbaar, zo is het nou eenmaal destijds geregeld. En nogmaals, over het aantal weken valt wat mij betreft te discussiėren.
Anders is er geen discussie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
Daarom is het ook jammer dat het vaak een discussie over religie is, en niet over feiten.
Daar weet jij niets van dus beter hou je dat soort debiele aannames lekker voor je.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:43 schreef UitStraling het volgende:
Jimmy heeft denk ik nog niet helemaal goed door wat voor een aanslag een verkrachting is en hoeveel geweld er vaak bij komt kijken.
Jawel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom is het zo'n verschil of een kind 10 weken oud is of 24? Het ziet er alleen anders uit, maar als je het kind van 10 weken een tijdje laat zitten is het precies hetzelfde, dus dat kan niet het principiele punt zijn.
Zolang jij wegblijft met je mening over de baarmoeders van vreemde vrouwen, ksstt engerd.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar weet jij niets van dus beter hou je dat soort debiele aannames lekker voor je.
denk dat jd een soort van gelukzalig, warm gevoel krijgt bij het idee van een sperma- en eicel die samensmeltenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk ook belachelijk dat vrouwen alcohol en drugs mogen nuttigen, ongezond mogen vreten en roken terwijl ze bij hun eigen geboorte alle eicellen reeds bij zich hebben, kan de discussie niet daarover gaan, beetje je eieren prematuur beschadigen godverdomme.
Je gaf net aan dat een kindje van 24 weken levend geboren kan worden etc. Dus dan zou de grens wat mij betreft op het punt moeten liggen waar dat nog niet mogelijk is. Ja als je het dan een dag, of twee, langer laat zitten dan kan het ineens wel maar je moet ergens een grens trekken als je zo’n wet aanneemt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom is het zo'n verschil of een kind 10 weken oud is of 24? Het ziet er alleen anders uit, maar als je het kind van 10 weken een tijdje laat zitten is het precies hetzelfde, dus dat kan niet het principiele punt zijn.
Ik zou liever een aantal criteria hebben waarbij abortus toegestaan is, en bij alle andere gevallen gewoon niet, maakt niet uit hoeveel weken. En dan mogen incest en verkrachting van mij part bij de "toegestaan" groep, aangezien het een klein aantal gevallen is. Het gaat er om dat je abortus zo veel mogelijk voorkomt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je gaf net aan dat een kindje van 24 weken levend geboren kan worden etc. Dus dan zou de grens wat mij betreft op het punt moeten liggen waar dat nog niet mogelijk is. Ja als je het dan een dag, of twee, langer laat zitten dan kan het ineens wel maar je moet ergens een grens trekken als je zo’n wet aanneemt.
Ik zou niet weten bij hoeveel weken dat is overigens, ik heb me er niet zo in verdiept als jij. En dan uitzonderingen voor wanneer het kind beperkingen oid heeft (daarmee bedoel ik niet langer dan nu natuurlijk).
Ik ben niet rijk dus op mijn bureau na @deadprez sla ik nergens opquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:04 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)streerde_gamers.html
Is dit misschien wat voor je agressief gefrustreerd gamertje haha @:CatKiller
Abortus zoveel mogelijk voorkomen ben ik ook wel een voorstander van ja.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou liever een aantal criteria hebben waarbij abortus toegestaan is, en bij alle andere gevallen gewoon niet, maakt niet uit hoeveel weken. En dan mogen incest en verkrachting van mij part bij de "toegestaan" groep, aangezien het een klein aantal gevallen is. Het gaat er om dat je abortus zo veel mogelijk voorkomt.
Verbod op korte rokjes want daar begint het tenslotte allemaal mee.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Abortus zoveel mogelijk voorkomen ben ik ook wel een voorstander van ja.
Mooie argumenten zijn dat toch eigenlijk hčquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verbod op korte rokjes want daar begint het tenslotte allemaal mee.
Hondertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |