Meestal inderdaad, goed gezegdquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh oke, meestal moet je lachen als je een emogif post
deze vraag welquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:10 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Is een kind van een verkrachte moeder minderwaardig dan?
Op dat moment is het nog geen kindquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:10 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Is een kind van een verkrachte moeder minderwaardig dan?
Ja heb ik ookquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:13 schreef Zosk het volgende:
Liever bokkenpootjes dan mergpijpjes in ieder geval
Wow neequote:Op woensdag 15 mei 2019 19:13 schreef Zosk het volgende:
Liever bokkenpootjes dan mergpijpjes in ieder geval
Er kan maar 1 keuze die de juiste zijn en die heb jij gemaaktquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie wel duidelijk twee kampen en vind het mooi om te zien dat ik de juiste keuze heb gemaakt
Kan ook voor vergeving zorgen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op dat moment is het nog geen kind
Of lekker weer een extra kind naar een pleeggezin omdat de moeder anders iedere keer aan haar verkrachter moet denken zodra ze in zijn of haar ogen kijkt.
Super goed idee gewoon dit
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er kan maar 1 keuze die de juiste zijn en die heb jij gemaakt
je hebt wel wat dingen gezegd waar ik niet blij mee benquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn steunbetuiging, leefde helemaal met je mee
Dat lijkt me niet het gewenste resultaatquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:18 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Kan ook voor vergeving zorgen.
Dat volgt geleidelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je krijgt nu echt niet ineens je zin hoor
Hoezo niet?quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet het gewenste resultaat
Even uurtje biken hebben we het er zo over okéquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt wel wat dingen gezegd waar ik niet blij mee ben
In principe goed.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
De senaat van de Amerikaanse staat Alabama heeft dinsdag een wet aangenomen die vrijwel alle abortussen verbiedt. Zelfs het afbreken van een zwangerschap na verkrachting of incest is verboden. Alleen als de gezondheid van de vrouw in het geding is, is een abortus toegestaan
Vind je hier nou van @:jimmydean
HAHAAHAHAquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:54 schreef Zosk het volgende:
@:hplc tagde mij ergens maar ik verwijderde die melding omdat ik dacht dat het hier was haha
Op welk moment wordt een kind in de baarmoeder plotseling een kind volgens jou?quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Of lekker weer een extra kind naar een pleeggezin omdat de moeder anders iedere keer aan haar verkrachter moet denken zodra ze in zijn of haar ogen kijkt.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:56 schreef Chloroform het volgende:
Ah Jimmy en abortussen, mn favo onderwerp
Beste zwangerschap ooitquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de huidige abortusregeling in Nederland, daar moet je het mee doen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op welk moment wordt een kind in de baarmoeder plotseling een kind volgens jou?
Zonder onderbouwing? Ok.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de huidige abortusregeling in Nederland, daar moet je het mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |