abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186862424
quote:
Vanaf woensdag 15 mei is Obese weer te zien bij RTL. Dan start het vierde seizoen van het programma, waarin tien deelnemers in actie komen tegen morbide obesitas. Het programma wordt gepresenteerd door Angela Groothuizen.

Begeleiding
Onder intensieve begeleiding van diverse experts werken de tien deelnemers hard aan niet alleen het afvallen, maar ook aan een geheel nieuwe levensstijl, die zij ook na het programma moeten zien vol te houden. De deelnemers kunnen voor, tijdens en na hun traject rekenen op begeleiding van het team. Het programma telt acht afleveringen.

Team
De nieuwe hoofdtrainer van het begeleidingsteam is Roberto da Costa, die eerder te zien was als choreograaf en jurylid in So You Think You Can Dance. Hij wijst elke deelnemer een personal trainer aan, die hen het hele traject begeleidt op het gebied van voeding en beweging. Ook psychologe Hilde Jans is weer bij het programma betrokken en onder meer verbonden aan de Nederlandse Obesitas Kliniek. Zij focust zich op de psychische begeleiding en omgevingsfactoren die van invloed kunnen zijn op de deelnemers.

Angela Groothuizen
Groothuizen: "Ik vind dit programma heel relevant. Een groot deel van de bevolking is te dik en op social media wordt er een 'perfecte wereld' voorgehouden. Ik heb met de deelnemers meegeleefd en ik heb bewondering voor hoe ze het zware trainingsschema in hun leven hebben volgehouden.”
Elke woensdag om 20:30 uur op RTL4
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_186862436
quote:
Aflevering 1
In aflevering één van Obese staat het echtpaar Wesley en Johanna centraal. Ze zijn gelukkig met elkaar, maar niet met zichzelf. Na een jarenlange eetverslaving lijden ze allebei aan morbide obesitas, dat hun hele leven bepaalt. Door ‘fat shaming’ durven zij bijna niet eens de straat meer op en hun gezondheid loopt ernstig gevaar.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_186862743
Allemaal tijdverspilling dit programma. Je lichaam raakt in spaarstand door zo'n intensieve manier van afvallen waardoor je toch weer obese wordt als je normaal gaat eten.
pi_186862765
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:17 schreef Beursaap het volgende:
Allemaal tijdverspilling dit programma. Je lichaam raakt in spaarstand door zo'n intensieve manier van afvallen waardoor je toch weer obese wordt als je normaal gaat eten.
Spaarstand? Wat is dan voor rare taal? Verklaar je nader?
pi_186862860
Stamt van de oertijd af. Bij gebrek aan calorie inname gaat je lichaam heel energiezuinig leven en zo min mogelijk calorieën verbranden op een dag. Krijgt het weer een normale hoeveelheid dan worden zoveel mogelijk calorieën omgezet in vet.

Soort zomer/winter effect. In de zomer bunkeren en je vetmesten en in de winter je krachten sparen omdat je zo weinig binnen krijgt. We hebben nog steeds het lichaam van 1 miljoen jaar geleden he qua metabolisme ;)
pi_186862883
Nice, lekker dikkerds kijken
Koel en donker bewaren
pi_186862950
Spaarstand is gewoon onzin.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_186864980
Daar gaan we
pi_186864995
:W
pi_186865017
Kant en klare maaltijden :r
pi_186865094
Het zijn wel lieverds volgens mij
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:47:39 #12
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_186865269

Die nek! :X
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_186865291
Roberto mag mij ook wel even personal trainen :9~
pi_186865339
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:47 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]

Die nek! :X
pi_186865369
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:17 schreef Beursaap het volgende:
hee kijk onzin.
Google maar eens spaarstand bestaat niet zoals je denkt
pi_186865424
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:49 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D Daar lijkt hij wel heel erg op
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 20:53:17 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_186865440
Dat hardlopen was we beschamend :@
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 15 mei 2019 @ 20:59:10 #18
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_186865628
Die gozer _O-
pi_186865635
Snoeptomaatjes zijn wel lekker :9
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_186865907
Ik vind dit stel echt heel erg lief en aandoenlijk en dat vind ik irritant want ik wil me kunnen ergeren :')
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:08:49 #21
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_186865970
“Omg jullie zijn echt...uhhh...minder” :')
pi_186866182
Huh, ze mogen geen pizza's, hamburgers en weet ik het?
pi_186867034
O+
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:35:19 #24
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_186867108
“Wil je alsjeblieft nog een keer trouwen met me?” :') :') :')
pi_186867155
Wat een ongelooflijk duf stel was dit. Gelukkig kon er op het einde nog een lachje vanaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')