Ze zijn gewoon beleefd en klappen voor iedereenquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:20 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik doe de stream aan en ze klappen op Zwitserland. Ja dag mag niet, alleen voor ons klappen
We gaan winnen met een landslide. Trust the Poopzquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:20 schreef grazz het volgende:
Zwitserland zit me nog niet helemaal lekker.
Je kan het minder treffenquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wordt volgend jaar vast onze intervalact.
Echt hier ook al.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:19 schreef Amarinthe het volgende:
https://www.twitch.tv/sammcternan
Live camera beelden tot ie gebanned wordt
Klokkie is wel jarenlang de beste illusionist ter wereld koekoek.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan het minder treffen
Of een medley van alle acts die gefaald hebben in onze dark ages
Dat laatste lijkt me ook wel heerlijke zelfspotquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan het minder treffen
Of een medley van alle acts die gefaald hebben in onze dark ages
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:21 schreef libranl het volgende:
ik hoop wel dat de burgemeester ook nog een rol krijgt tijdens de uitzendingen, misschien als intervalact ofzo
Wel echt apart om dat tijdens de juryshow te doen.quote:
Ik denk dat onze presentatoren in ieder geval niet meedoen aan die flauwe grappen en cringe.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me ook wel heerlijke zelfspotMaar vraag me af of de artiesten zich ervoor willen lenen
Oh noicequote:Op woensdag 15 mei 2019 21:19 schreef Amarinthe het volgende:
https://www.twitch.tv/sammcternan
Live camera beelden tot ie gebanned wordt
Het is daar al een uur laterquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel echt apart om dat tijdens de juryshow te doen.Begin dan om elf uur met je jam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |