Zie zeg, die is echt groot. Zou ze ook grote voeten hebben?quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, die schijnt 2 meter of zo te zijn hè?
Geen idee, ik ben geen voetfetisjist of zie.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zie zeg, die is echt groot. Zou ze ook grote voeten hebben?
Oh, ik heb met spanning juist dat ik zo'n croissantje dan binnen 3 seconden weg werk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik doe nu serieus al sinds 9.30 over één croissantjeDe spanning...
Oh ja fuck.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:24 schreef Guanabana het volgende:
@:Cee, weer heel erg leuk om te lezen!
Maar met Symphonica bedoel je denk ik Symbolica
Ik heb net een bak patat speciaal naar binnen gewerktquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik doe nu serieus al sinds 9.30 over één croissantjeDe spanning...
Wat grappig johquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:35 schreef Greys het volgende:
Een nieuwe volger op de ESF twitter
[ afbeelding ]
Leuk! Het songfestival verbindtquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:35 schreef Greys het volgende:
Een nieuwe volger op de ESF twitter
[ afbeelding ]
Gewoon niets er onder aan doen, net als Bar Refaeli kennelijk (mij niet opgevallen overigens).quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:42 schreef Aoibhin het volgende:
Je kunt overigens wel merken aan hoe dat glitterjurkje zit t.o.v. Londen vorige maand dat ik drie weken niet heb kunnen sporten
Ik ben ook net terug van een "ontspannende" boswandeling. En Senna deed het erom elk grassprietje, takje, blaadje en keutel moest besnuffeld worden. Toen nog even alle tijd nemen om in de beek te zwemmen en met andere honden te spelen maar gelukkig daarna ging het wat sneller. Ik had bewust geen telefoon meegenomen want ik wilde echt even ontspannen, nou dat heeft geholpenquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik dacht dat ruim anderhalf uur in het bos wandelen wel rust zou geven, maar de hyper gaat niet weg......![]()
![]()
Ha ha herkenbaarquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:48 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik ben ook net terug van een "ontspannende" boswandeling. En Senna deed het erom elk grassprietjes, takje, blaadje en keutel moest besnuffeld worden. Toen nog even alle tijd nemen om in de beek te zwemmen en met andere honden te spelen maar gelukkig daarna ging het wat sneller. Ik had bewust geen telefoon meegenomen want ik wilde echt even ontspannen, nou dat heeft echt geholpen
Ik ben vooral bang dat we als laatste uit de envelop komen......quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
We gaan echt winnen he? Heb totaal geen spanning. Appeltje, eitje.
Bar kan dat beter hebben; die heeft een strakker figuur dan ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Gewoon niets er onder aan doen, net als Bar Refaeli kennelijk (mij niet opgevallen overigens).
Dat geintje gaan ze echt niet nog eens flikkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat we als laatste uit de envelop komen......
Ik hoop het!quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat geintje gaan ze echt niet nog eens flikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |