abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:40:41 #276
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_186861767
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhh dus dan hebben we armen wijd én een slaanmoment! *O*
Ja *O* Zie ook dat Reetveger-filmpje. Het ziet er écht goed uit *O*
Hij kijkt daarna ook goed in de camera, heel intens *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_186861809
Hopelijk gaat vanavond het licht van die bal pas aan op het moment dat hij ook pas kijkt. Zoals bij de tweede repetitie.
pi_186861860
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:41 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik koop nog geen champagne. We hebben hier een goede nachtwinkel die in het weekend tot 3 uur in de nacht open is. Die heeft een lekkere demisec staan. Niet de goden verzoeken
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_186861900
Ik ga even eten en hoppa 30% :o

Ik weet het niet hoor. Ik lees ook wel wat kritiek. Uit het stuk van De Telegraaf bijvoorbeeld:
quote:
Maar is het goed genoeg voor een goede eindklassering? Betovert dit de tv-kijkers? We horen ook kritiek in het perscentrum. „Als er geen bookmakers zouden zijn, zouden we dit optreden dan tot winnaar uitroepen? Ik denk van niet”, zegt een journalist uit Noorwegen. Hij noemt het onvoldoende krachtig. „We hoorden dat het magisch zou worden. Dat is het lied en de zang van Duncan, maar de act tot nu toe echt niet.”

Een Australische journalist is uitermate kritisch. „In de eerste twintig seconden gebeurt vele te weinig. Die eerste seconden zijn belangrijk bij het Songfestival om de aandacht te pakken. Dat boeit niet bij Nederland. Het is saai. Ik heb de neiging om even koffie te halen, terwijl het verder dus gewoon een goed nummer is.”
Ik verwacht geen wow moment in het optreden eigenlijk, je leest het echt nergens terug. Het is goed, dat wel, smaakvol denk ik ook wel, maar wat Ilse eerder zei: geweldig en te gek, hmm nee dat verwacht ik niet. Voor de kijkers kan het lied wel een wow moment zijn. Ik hoop maar dat het geluid goed is, want dat vond ik gisteren bij sommige inzendingen tegenvallen.
~The present is all there is~
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:51:23 #280
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_186862020
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:46 schreef grazz het volgende:
Ik ga even eten en hoppa 30% :o

Ik weet het niet hoor. Ik lees ook wel wat kritiek. Uit het stuk van De Telegraaf bijvoorbeeld:
[..]

Ik verwacht geen wow moment in het optreden eigenlijk, je leest het echt nergens terug. Het is goed, dat wel, smaakvol denk ik ook wel, maar wat Ilse eerder zei: geweldig en te gek, hmm nee dat verwacht ik niet. Voor de kijkers kan het lied wel een wow moment zijn. Ik hoop maar dat het geluid goed is, want dat vond ik gisteren bij sommige inzendingen tegenvallen.
Filmpje van richard van de Telegraaf is ook vrij negatief.
https://www.telegraaf.nl/(...)zo-werkt-de-lichtbal
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_186862046
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Als Duncan wint mag Ilse zich wel vaker bemoeien met het ESF. :+ Ze deed het zelf ook niet slecht.
En als hij niet wint?
Lekker boeiend ook. Wat een fantastisch jaar is dit voor NL O+
pi_186862083
Het optreden mag dan ‘geen winnaar zijn’, het nummer is dat natuurlijk wel.
Vergeet ook niet dat veel mensen het morgen voor het eerst horen, en dat is in ons voordeel. Daarom hecht ik op dit moment weinig waarde aan journalisten die dit nummer al tig keer hebben gehoord.

Mensen gaat niet zozeer naar de visuals kijken, maar naar Duncan.
Is het een baanbrekende staging? Nee.
Gaat het werken om emoties over te brengen? JA. Dat denk ik wel. En dat is de essentie van het nummer. Als hij de emotie overbrengt op de kijker, zit hij gewoon goed.

Het ziet er nu gewoon heel mooi uit, en meer heeft dit lied gewoon niet nodig.

En in dat lange wide shot in het begin, zit straks gewoon allemaal publiek. Magie, zeg ik je.


w/
pi_186862116
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:51 schreef MaLo het volgende:

[..]

Filmpje van richard van de Telegraaf is ook vrij negatief.
https://www.telegraaf.nl/(...)zo-werkt-de-lichtbal
keukenlamp :')
~The present is all there is~
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:54:40 #284
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_186862133
En toch voel ik ergens dat we heel hoog eindigen, maar (net) niet gaan winnen.
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_186862167
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Het optreden mag dan ‘geen winnaar zijn’, het nummer is dat natuurlijk wel.
Vergeet ook niet dat veel mensen het morgen voor het eerst horen, en dat is in ons voordeel.

Mensen gaat niet zozeer naar de visuals kijken, maar naar Duncan.
Is het een baanbrekende staging? Nee.
Gaat het werken om emoties over te brengen? JA. Dat denk ik wel. En dat is de essentie van het nummer. Als hij de emotie overbrengt op de kijker, zit hij gewoon goed.

Het ziet er nu gewoon heel mooi uit, en meer heeft dit lied gewoon niet nodig.

En in dat lange wide shot in het begin, zit straks gewoon allemaal publiek. Magie, zeg ik je.

w/
Gisteren gingen er af en toe lichtjes aan, hebben ze een armband of iets om ofzo? Je zag ineens allemaal rode lichtjes ook.

We gaan het vanavond vast zien *O*
pi_186862200
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:55 schreef Em31 het volgende:

[..]

Gisteren gingen er af en toe lichtjes aan, hebben ze een armband of iets om ofzo? Je zag ineens allemaal rode lichtjes ook.

We gaan het vanavond vast zien *O*
Ik ben heel benieuwd. :)
pi_186862226
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:55 schreef Em31 het volgende:

[..]

Gisteren gingen er af en toe lichtjes aan, hebben ze een armband of iets om ofzo? Je zag ineens allemaal rode lichtjes ook.

We gaan het vanavond vast zien *O*
Ja iedereen krijgt een armbandje met een lichtje die vanop afstand bestuurd wordt.
pi_186862250
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Het optreden mag dan ‘geen winnaar zijn’, het nummer is dat natuurlijk wel.
Vergeet ook niet dat veel mensen het morgen voor het eerst horen, en dat is in ons voordeel. Daarom hecht ik op dit moment weinig waarde aan journalisten die dit nummer al tig keer hebben gehoord.

Mensen gaat niet zozeer naar de visuals kijken, maar naar Duncan.
Is het een baanbrekende staging? Nee.
Gaat het werken om emoties over te brengen? JA. Dat denk ik wel. En dat is de essentie van het nummer. Als hij de emotie overbrengt op de kijker, zit hij gewoon goed.

Het ziet er nu gewoon heel mooi uit, en meer heeft dit lied gewoon niet nodig.

En in dat lange wide shot in het begin, zit straks gewoon allemaal publiek. Magie, zeg ik je.

w/
Eens. Het is misschien geen wow-staging, maar dat betekent nog niet dat het slecht is.

Die opmerking over die Noor die zei dat wanneer hij alles toen voor het eerst zou hebben gezien, hij niet Nederland als winnaar uit zou kiezen, komt natuurlijk ook van iemand die het nummer al heel goed kent. Wie dit morgen of zaterdag voor het eerst hoort, heeft geen vergelijkingsmateriaal met de clipversie.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186862272
Ik ben het er ook wel mee eens dat die eerste 20 seconden belangrijk zijn en dat de act in die 20 sec wat te saai is. Maar hopelijk komt het bij de niets wetende kijker anders over.
pi_186862285
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wie dit morgen of zaterdag voor het eerst hoort, heeft geen vergelijkingsmateriaal met de clipversie.
Ja dat dus
pi_186862290
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:58 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Ja iedereen krijgt een armbandje met een lichtje die vanop afstand bestuurd wordt.
Ooooeeh :o Hoop dat dat gebruikt wordt dan!
pi_186862318
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Eens. Het is misschien geen wow-staging, maar dat betekent nog niet dat het slecht is.

Die opmerking over die Noor die zei dat wanneer hij alles toen voor het eerst zou hebben gezien, hij niet Nederland als winnaar uit zou kiezen, komt natuurlijk ook van iemand die het nummer al heel goed kent. Wie dit morgen of zaterdag voor het eerst hoort, heeft geen vergelijkingsmateriaal met de clipversie.
Belangrijkste is dat ie contact maakt met de kijker thuis. Dat moet staan als een huis. In die zaal zitten een paar duizend mensen. Vrijwel alle stemmers zitten thuis
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_186862319
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:46 schreef grazz het volgende:
Ik ga even eten en hoppa 30% :o

Ik weet het niet hoor. Ik lees ook wel wat kritiek. Uit het stuk van De Telegraaf bijvoorbeeld:
[..]

Ik verwacht geen wow moment in het optreden eigenlijk, je leest het echt nergens terug. Het is goed, dat wel, smaakvol denk ik ook wel, maar wat Ilse eerder zei: geweldig en te gek, hmm nee dat verwacht ik niet. Voor de kijkers kan het lied wel een wow moment zijn. Ik hoop maar dat het geluid goed is, want dat vond ik gisteren bij sommige inzendingen tegenvallen.
Het is de Telegraaf he?? Laten we nu gewoon het optreden zelf afwachten want dan kunnen we pas oordelen of het een wow moment was. Want je weet toch dat journalisten graag in de stront roeren, heet dat geen riooljournalistiek? :+
pi_186862334
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:00 schreef justnathan321 het volgende:
Ik ben het er ook wel mee eens dat die eerste 20 seconden belangrijk zijn en dat de act in die 20 sec wat te saai is. Maar hopelijk komt het bij de niets wetende kijker anders over.
Ze proberen zo'n moment als bij TCL te creëren met die weg denk ik, alleen als alles donker blijft lukt dat niet echt zou je zeggen nee :P
pi_186862345
De pers ziet het nu ook zonder een volle zaal hè.

Licht is uit
Koortje begint
Publiek juicht.
Al 10 seconden om.

Ik zie geen probleem. :)
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:09:01 #296
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_186862510
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:03 schreef Mandy040986 het volgende:
De pers ziet het nu ook zonder een volle zaal hè.

Licht is uit
Koortje begint
Publiek juicht.
Al 10 seconden om.

Ik zie geen probleem. :)
Ik ook niet hoor. De opbouw van de staging is prima! Middenstukjes die we al gezien hebben zien er ook goed uit, met de bal en ook dat stukje met wijde armen, daarna klap op de piano, daarna blik in de camera, echt mooi O+

Aram nu op RTL boulevard, heel enthousiast *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:12:08 #297
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186862606
Dat beginshot was toch ook dat shot waarvan Matt zei dat hier een wide shot wèl werkt?
Niet dat hij de wijsheid in pacht heeft.
:o)
pi_186862629
Ik zie geen probleem. Als het begin nog niet veel te zien is, zal de luisteraar op het lied moeten letten. En dat lied is vanaf seconde één al interessant. Persoonlijk denk ik dat een donkere staging mensen ook wel zal interesseren.
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:17:12 #299
472105 Amarinthe
Ik weet het ook niet
pi_186862732
Sorry als het al gepost is maar hier op 5:40 ongeveer zegt Chris dat Nederland een andere LED backdrop gebruikt en hij die niet zo mooi vindt. Dus hij valt wel op?
pi_186862762
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:17 schreef Amarinthe het volgende:
Sorry als het al gepost is maar hier op 5:40 ongeveer zegt Chris dat Nederland een andere LED backdrop gebruikt en hij die niet zo mooi vindt. Dus hij valt wel op?
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:17 schreef Amarinthe het volgende:
Sorry als het al gepost is maar hier op 5:40 ongeveer zegt Chris dat Nederland een andere LED backdrop gebruikt en hij die niet zo mooi vindt. Dus hij valt wel op?
Oh oops :P ben benieuwd of het vanavond dezelfde is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')