Misschienquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daarom begin je ook in ondiep (borsthoogte) water en ga je geleidelijk diepere duiken doen, maar goed zal wel een hysterisch mupje zijn geweest.
Heeft ze een date?quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:45 schreef _Hestia_ het volgende:
@:Cinderelladreamer moet jij niet wat vertellen hier trouwens
Hieperdepiep hoera!quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:45 schreef _Hestia_ het volgende:
@:Cinderelladreamer moet jij niet wat vertellen hier trouwens
Ze had wel een verjaardagslunch, maar denk niet dat dat een date wasquote:
Dat was een 'date' met m'n dochter inderdaadquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:38 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ze had wel een verjaardagslunch, maar denk niet dat dat een date was
Gefeliciteerd met je 23e verjaardag Cinderella![]()
![]()
![]()
Ook gezelligquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was een 'date' met m'n dochter inderdaad![]()
En dankjewel!
23 is ook wel echt een mooie leeftijdquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ook gezellig
Ik heb wel iets met 23 de laatste tijd, alle nieuwe jongens die ik leer kennen met uitgaan of in de gym blijken 23 te zijn![]()
Net werd ik ook toegevoegd op insta door jongen uit gym, beetje door zn foto's kijken. Ja hoor, diploma met x-3-1996
Voor lol wel jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
23 is ook wel echt een mooie leeftijd![]()
Succes ermee danquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:12 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Voor lol wel ja![]()
, serieuze relatie heb ik toch liever met iets ouder. Maar die wil ik toch voorlopig niet, dus dan is 23 prima
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was een 'date' met m'n dochter inderdaad![]()
En dankjewel!
Heerlijk! Lekker met mn gespuis en verder een heleboel lieve berichtjes en kaartjesquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:29 schreef quickstepster het volgende:
Fijne dag gehad Cinderella?
Ik ben weer in opruim en verbetermodus. Lijkt wel nesteldrangGisteren dus bakjes/verdelers besteld voor de badkamerkast en voorraadkast. Vandaag mijn boeken uitgezocht. Wil misschien nog wat verven. En wil een nieuwe salontafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |