abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:05:47 #251
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_186862402
Mwa, de ep was niet geheel wat ik ervan had verwacht, maar ik heb wel met open mond en veel genot zitten kijken hoe Daenerys eindelijk full Mad Queen ging. Dat kleine moment waarbij je even denkt, doet ze nu wat ik denk dat ze doet? En dat je eerst denkt dat het alleen Cerseis troepen zijn, maar dat je ziet dat ze ook iedereen maar meteen uitmoordt.

Het zat er ook wel aan te komen. Ik vind het wel mooi dat de makers het aandurfden om haar definitief als een monster neer te zetten. Maar bijna iedereen in GoT heeft wel vuile handjes, dit is niks nieuws in dat wereldje. Sterker nog, ze doet precies wat haar voorouders deden toen ze naar Westeros kwamen. En zo zet de geschiedenis zich gewoon voort. :)

Overigens kon ik niet een kleine gedachte naar de Tweede Wereldoorlog onderdrukken en dat Daenerys en dr draken die Kings Landing vernietigden onder het mom van oorlog toch wel een beetje leek op het Westerosi equivalent van de atoombommen die op Japan werden gedropt en hoe dat de wereld tot vrede dwong.

Jaime/Tyrion en Jaime/Cersei vond ik ook best een mooie einde hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door VeX- op 15-05-2019 19:11:29 ]
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 mei 2019 @ 19:11:26 #252
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_186862582
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:05 schreef VeX- het volgende:
Mwa, de ep was niet geheel wat ik ervan had verwacht, maar ik heb wel met open mond en veel genot zitten kijken hoe Daenerys eindelijk full Mad Queen ging. Dat kleine moment waarbij je even denkt, doet ze nu wat ik denk dat ze doet? En dat je eerst denkt dat het alleen Cerseis troepen zijn, maar dat je ziet dat ze ook iedereen maar meteen uitmoordt.

Het zat er ook wel aan te komen. Ik vind het wel mooi dat de makers het aandurfden om haar definitief als een monster neer te zetten. Maar bijna iedereen in GoT heeft wel vuile handjes, dit is niks nieuws in dat wereldje. Sterker nog, ze doet precies wat haar voorouders deden toen ze naar Westeros kwamen. En zo zet de geschiedenis zich gewoon voort. :)

Overigens kon ik niet een kleine gedachte naar de Tweede Wereldoorlog onderdrukken en dat Daenerys en dr draken die Kings Landing vernietigden onder het mom van oorlog toch wel een beetje leek op het Westerosi equivalent van de atoombommen die op Japan werden gedropt en hoe dat de wereld tot vrede dwong.
Het was maar één draak he, als het 'draken' waren geweest had King's Landing wel echt een probleem gehad!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:13:41 #253
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186862644
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Doe eens niet joh, dat 'als je dit of dat niet gezien/gesnapt hebt zul je de serie wel niet gekeken hebben'. Als iemand de serie niet gekeken heeft zal 'ie hier in principe niet meepraten he.
Nee maar net doen alsof het allemaal zo ineens is, is gewoon bullcrap.

En als ik 1 character van 5 jaar terug niet meer weet vraagt Kanaalstokje ook of ik de serie wel heb gekeken waarvan ik zoiets heb van huh oke dat herinner je je wel maar seizoenen lang foreshadowing over dany is maar even selectief vergeten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:15:48 #254
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186862695
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik had het over Jaimie. Dat hij zijn grote twist had en bekende waarom hij de koning vermoorde.
En nu dit. Lol. Fuck deze show.
Ik snap echt niet waar je nu op doelt,sorry.

Had je een twist mbt Jamie willen zien en vertelt waarom hij de mad king heeft vermoord?

En :') "fuck deze show". Zo komen de mensen die het niet tof vinden op mij over. Als het niet gaat zoals je zelf had verwacht of wilde zien is t "fuck deze show".
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186862748
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik begrijp ook nog niet helemaal waarom Varys nou verraden is door Tyrion. Varys heeft Tyrion al eens gered van de dood.
Er zit geen logica achter. Hij is verraden zodat ze die coole executie scene konden filmen.
pi_186862880
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 15:02 schreef Pizzahut het volgende:
Op zich vind ik seizoen 8 wel goed hoor. Mijn problemen met dit seizoen zijn echter de verhaallijnen waar 7, 8 jaar naartoe gewerkt is, zo worden afgeraffeld.

The Golden Company is een mooi voorbeeld. Dit zijn de grootste en beruchtste sellswords.. ze hebben in totaal 3 minuten screentime gehad? Sorry, maar had hier wel wat meer van verwacht.

The Night King ook zoiets. Een vijand die een heel land van ijs en sneeuw kan voorzien. Hoe gaaf de actie van Arya ook was, had hier wel wat moois verwacht. (Hij had een freaking draak!)

En Cersei... hoe voldaan zou het geweest zijn als Arya haar neergehaald had. Maar die kreeg niet eens een dialoog met de tegenstanders..

Ook Jamie en Euron. Ze hadden geen nut meer dit seizoen dus kreeg het gevoel dat die vecht/doodscene ergens tussen gepropt was.

Seizoen 8 is een fijn seizoen, zeker niet de beste maar ook zeker niet die lage ratings waard. Al snap ik wel een beetje waar deze vandaan komen.
Subverted expectations.
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:25:40 #257
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186862955
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Er zit geen logica achter. Hij is verraden zodat ze die coole executie scene konden filmen.
Dat vind ik wel echt jammer inderdaad. Ze hadden daar best iets moois van kunnen maken, waardoor de daadwerkelijke scčne veel emotioneler was geweest. Nu zag je hem zijn spullen opbergen en poef dood.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:25:45 #258
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186862961
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Er zit geen logica achter. Hij is verraden zodat ze die coole executie scene konden filmen.
Zodat ze Tyrion straks kunnen laten zeggen 'had die Varys godverdomme toch gelijk'
Laffe huichelaar
pi_186863004
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik vind Euron kut en een Disney-villain, maar Harry Strickland nog tien keer meer. Buiten dat ik het irritant vind dat je allemaal toffe namen hebt in die hele serie en er dan ineens zo'n figuur tevoorschijn komt die rechtstreeks uit een toekomstfilm ofzo lijkt te komen :+
Je weet dat er een House Strickland bestaat? Ik zie niet wat er mis is met die naam.
pi_186863036
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
Had je een twist mbt Jamie willen zien en vertelt waarom hij de mad king heeft vermoord?

Nee, die is er al geweest. Dat deed hij om de mensuh te redden, en nu roept hij weer dat de mensuh hem helemaal niet kunnen schelen.

Ja, waarom steek je dan die koning neer vraag ik me af.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186863081
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waar je nu op doelt,sorry.

Had je een twist mbt Jamie willen zien en vertelt waarom hij de mad king heeft vermoord?

En :') "fuck deze show". Zo komen de mensen die het niet tof vinden op mij over. Als het niet gaat zoals je zelf had verwacht of wilde zien is t "fuck deze show".

Bad scene met Brienne gemist waarin hij vertelde waarom hij de Kingslayer is geworden? Dat was de grote twist. De tot nu toe slechte Jaime bleek toch een goede kant te hebben.
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:58:16 #262
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_186863852
Ik ga best goed op mensen die huilen dat Daenerys dit gedaan heeft omdat dat zogenaamd niet bij haar past en dat altijd ze zo goed en eerlijk en rechtvaardig was en helemaal geen greintje van onredelijkheid en krankzinnigheid heeft vertoont. Wat een genot.

GRRM _O_
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:14:14 #263
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186864291
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:30 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Bad scene met Brienne gemist waarin hij vertelde waarom hij de Kingslayer is geworden? Dat was de grote twist. De tot nu toe slechte Jaime bleek toch een goede kant te hebben.
Jaimes einde en zijn besluit om bij Brienne weg te gaan puur om weer Cersei te liefhebben vond ik ook achterlijk.

Maar we moeten ook niet vergeten dat Lannister soldaten en zijn vader Tywin de stad binnenkwamen toen Aerys alles wou platbranden. Jaime stak hem neer vanwege zijn vader, niet zo zeer de mensen van KL.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186864474
Pff. Ik weet nu pas dat D&D de regisseurs zijn van got. _O-

Ik dacht altijd aan Dungeons & Dragons of Dumb and Dumber.
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:22:41 #265
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_186864603
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:58 schreef VeX- het volgende:
Ik ga best goed op mensen die huilen dat Daenerys dit gedaan heeft omdat dat zogenaamd niet bij haar past en dat altijd ze zo goed en eerlijk en rechtvaardig was en helemaal geen greintje van onredelijkheid en krankzinnigheid heeft vertoont. Wat een genot.

GRRM _O_
Daar huilt het gros niet om. :')
pi_186864676
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:05 schreef heywoodu het volgende:
RIP Varys trouwens ;(

Dat vond ik wel echt jammer.
postuum krijgt hij natuurlijk vet gelijk en heeft jon en tyrion spijt dat ze niet hebben geluisterd naar hem.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 mei 2019 @ 20:27:53 #267
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_186864741
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je weet dat er een House Strickland bestaat? Ik zie niet wat er mis is met die naam.
Dat weet ik nu wel. Die zullen dan ook wel allemaal het Engelse equivalent van Piet en Klaas heten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 mei 2019 @ 20:29:04 #268
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_186864770
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

postuum krijgt hij natuurlijk vet gelijk en heeft jon en tyrion spijt dat ze niet hebben geluisterd naar hem.
Dat wel, maar ik wil meer van Varys horen. Ik ben fan van zijn manier van praten en zijn uitdrukking en alles :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186864977
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:05 schreef VeX- het volgende:
Mwa, de ep was niet geheel wat ik ervan had verwacht, maar ik heb wel met open mond en veel genot zitten kijken hoe Daenerys eindelijk full Mad Queen ging. Dat kleine moment waarbij je even denkt, doet ze nu wat ik denk dat ze doet? En dat je eerst denkt dat het alleen Cerseis troepen zijn, maar dat je ziet dat ze ook iedereen maar meteen uitmoordt.

Het zat er ook wel aan te komen. Ik vind het wel mooi dat de makers het aandurfden om haar definitief als een monster neer te zetten. Maar bijna iedereen in GoT heeft wel vuile handjes, dit is niks nieuws in dat wereldje. Sterker nog, ze doet precies wat haar voorouders deden toen ze naar Westeros kwamen. En zo zet de geschiedenis zich gewoon voort. :)

Overigens kon ik niet een kleine gedachte naar de Tweede Wereldoorlog onderdrukken en dat Daenerys en dr draken die Kings Landing vernietigden onder het mom van oorlog toch wel een beetje leek op het Westerosi equivalent van de atoombommen die op Japan werden gedropt en hoe dat de wereld tot vrede dwong.

Jaime/Tyrion en Jaime/Cersei vond ik ook best een mooie einde hebben.
Het schrijfwerk was waardeloos, verder was de aflevering geweldig.
pi_186865077
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:05 schreef VeX- het volgende:

Overigens kon ik niet een kleine gedachte naar de Tweede Wereldoorlog onderdrukken en dat Daenerys en dr draken die Kings Landing vernietigden onder het mom van oorlog toch wel een beetje leek op het Westerosi equivalent van de atoombommen die op Japan werden gedropt en hoe dat de wereld tot vrede dwong.
de serie zit vol met parallellen aan onze wereld. zo ook oorlog en de draken staan deels natuurlijk ook voor massavernietigingswapens.

zo heeft het platgooien van steden een functie net als in japan tijdens wo2. de oorlog was meteen klaar na die twee bommen. je zou kunnen zeggen dat het een mercy was omdat anders japan belegerd had moeten worden wat had gezorgd voor nog meer slachtoffers aan beide kanten. neemt niet weg dat de daad zelf evil is natuurlijk om allemaal onschuldigen om te leggen voor strategische doeleinden.

of een parallel naar anno nu de russen bv. zijn in syrie weer begonnen met het bombarderen van scholen, ziekenhuizen en marktplaatsen voor strategische doeleinden. daar zit geen greintje mercy voor de mensen die de bommen moeten koppen. maar future generations zullen dankbaar zijn voor de fire and blood zou dany gezegd hebben ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186865091
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik wil meer van Varys horen. Ik ben fan van zijn manier van praten en zijn uitdrukking en alles :Y
lezen zou misschien wel kunnen als grrm eindelijk een boek af heeft :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 mei 2019 @ 20:43:07 #272
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_186865145
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

lezen zou misschien wel kunnen als grrm eindelijk een boek af heeft :P
Dat kan me dan weer minder schelen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186865443
_O_

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:01:43 #274
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186865709
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:58 schreef VeX- het volgende:
Ik ga best goed op mensen die huilen dat Daenerys dit gedaan heeft omdat dat zogenaamd niet bij haar past en dat altijd ze zo goed en eerlijk en rechtvaardig was en helemaal geen greintje van onredelijkheid en krankzinnigheid heeft vertoont. Wat een genot.

GRRM _O_
Zijn er echt mensen die dit vinden dan? :') jezus dan let je OOK niet op imo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:03:48 #275
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186865800
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:30 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Bad scene met Brienne gemist waarin hij vertelde waarom hij de Kingslayer is geworden? Dat was de grote twist. De tot nu toe slechte Jaime bleek toch een goede kant te hebben.
Een goede kant? Hij is altijd self serving geweest.

Hij is een slecht persoon met vlagen van goedheid.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')