Oh okquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Crono en ik zijn nog minder m2b dan jij en ik en dat is best een prestatie.
Same, same.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je daar ook uitstraling voor nodig??
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit is wel waar het op neer komt :s
Ik doe wel altijd mn best in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij altijd positief
Ja, geen idee joh.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zitten ze dan overspannen thuisWordt toch wel enigszins van je verwacht dat je ook bovenbouw kunt geven
Story of my lifequote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van jouw kant kennelijk niet. Heb je nu je glazen ingegooid lol
Gewoon niet te veel jezelf zijn en dan komt dat vast goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel weer ellende opleveren maar goed
Zwakkelingenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen idee joh.
Echt bizar veel mensen thuis met van alles en nog wat.
Al eindexamens nagekeken dit jaar?
Ja man, heerlijk. Lekker beetje los staat van de rest, eigen dingetje doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zwakkelingen
Nee, ik doe geen examenklassen want vind ik geen reet aan. Jij wel?
Of juist wel en op donderdag een andere griet aandouwen en de ochtend erop een ander haar kont tegen het plafond aan laten squirten of zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon niet te veel jezelf zijn en dan komt dat vast goed.
Wordt het niet eens tijd om je naar je leeftijd te gedragen??quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist wel en op donderdag een andere griet aandouwen en de ochtend erop een ander haar kont tegen het plafond aan laten squirten of zo.
Bij Engels is het voornamelijk examenteksten oefenen, dodelijk saaiquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja man, heerlijk. Lekker beetje los staat van de rest, eigen dingetje doen.
Ik moet nog bericht sturen aan facet. Was het niet eens met bepaalde dingen in het correctievoorschrift.
Je klinkt nu exact als mijn vader.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om je naar je leeftijd te gedragen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |