Oh ik heb haar eetpatroon gemist dan denk ik hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sommige keutels mogen er best wel zijn, maar ja niet met haar eetpatroon haha
Ik vind het zo wel mooi geweest maar als jij daar anders over denkt dan moet je lekker doorgaan met wat goed voeltquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja misschien maar een grens trekken hier he haha
Nou moet zij weten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg je dit nadat je las dat ze zosk ziet zitten?
Zo lief en zo begripvol. Dat ben jij he.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het zo wel mooi geweest maar als jij daar anders over denkt dan moet je lekker doorgaan met wat goed voelt
Onder anderequote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo lief en zo begripvol. Dat ben jij he.
Is je charme dat je dit zegt, vrouwen zijn zo onzeker.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die mij zien zitten hoor
Dankjewel, doet me goedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is je charme dat je dit zegt, vrouwen zijn zo onzeker.
Ben jij ook vrouwquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is je charme dat je dit zegt, vrouwen zijn zo onzeker.
1+1=2quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ik heb haar eetpatroon gemist dan denk ik haha
Heb zelf weer wat te neuken alweer, beetje raar hooggestudeerd iemand maar goed, ze past zich maar aan, mooi klein kontje, hoge hakken type maar ze valt als een blok voor me dusquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Normaal wil je daar wel het fijne van weten
Geniet ervan kerelquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb zelf weer wat te neuken alweer, beetje raar hooggestudeerd iemand maar goed, ze past zich maar aan, mooi klein kontje, hoge hakken type maar ze valt als een blok voor me dus
Desperate.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb zelf weer wat te neuken alweer, beetje raar hooggestudeerd iemand maar goed, ze past zich maar aan, mooi klein kontje, hoge hakken type maar ze valt als een blok voor me dus
Pics in dmquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |