Zwakkelingenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen idee joh.
Echt bizar veel mensen thuis met van alles en nog wat.
Al eindexamens nagekeken dit jaar?
Ja man, heerlijk. Lekker beetje los staat van de rest, eigen dingetje doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zwakkelingen
Nee, ik doe geen examenklassen want vind ik geen reet aan. Jij wel?
Of juist wel en op donderdag een andere griet aandouwen en de ochtend erop een ander haar kont tegen het plafond aan laten squirten of zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon niet te veel jezelf zijn en dan komt dat vast goed.
Wordt het niet eens tijd om je naar je leeftijd te gedragen??quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist wel en op donderdag een andere griet aandouwen en de ochtend erop een ander haar kont tegen het plafond aan laten squirten of zo.
Bij Engels is het voornamelijk examenteksten oefenen, dodelijk saaiquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja man, heerlijk. Lekker beetje los staat van de rest, eigen dingetje doen.
Ik moet nog bericht sturen aan facet. Was het niet eens met bepaalde dingen in het correctievoorschrift.
Je klinkt nu exact als mijn vader.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om je naar je leeftijd te gedragen??
Ach, lekker kleine klasjes, beetje lachen en kloten met die gasten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij Engels is het voornamelijk examenteksten oefenen, dodelijk saai
Heb je voorbeeld?
Dat heeft zeker ook in de familienieuwsbrief gestaanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:12 schreef UitStraling het volgende:
Mijn vader, waren spelletje aan het doen afgelopen kerst, 30 seconds en toen kreeg hij de vraag terwijl hij al een beetje lichtjes dement aan het worden is, Don Juan? Ja mijn zoon, ja he, dat ben jij he, hele familie hardop lachen en ik kon hem alleen maar even vastpakken
Dat houd je altijd, die jonge kindjes proberen het alleen wat minder te laten opvallenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, lekker kleine klasjes, beetje lachen en kloten met die gasten.
Al had ik dit jaar wel 2 leerlingen waarvan ik het idee had dat ze een beetje met me aan het flirten waren. Altijd oppassen daarmee. Zie je niet bij de jonge kindjes.
Lulligquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heeft zeker ook in de familienieuwsbrief gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |