Eens.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Arno was in een normaal peloton gewoon 50ste geworden, wat een ellende.
Onthoofde koers, telt niet.quote:
Wat mij zo stoort bij deze types is dat ik ze nooit zie voor de laatste 300 meter, ze ondernemen helemaal niks, nooit. Ja daar zijn ze sprinters voor maar ik mag een hekel hebben aan eendimensionale sprinters die verder niks doen. Ewan zal in MSR ook alleen maar in wielen plakken van iedereen en hopen dat alles bij elkaar blijft zodat hij in de laatste 50 meter sneaky zijn wiel als eerste over de streep kan drukken. Daarom vind ik het zo jammer dat Groenewegen zijn horizon blijkbaar niet wil verbreden, die jongen kan prima over die Vlaamsche kasseien knallen, maar kiest er voor om naamloze vlakke etappes in rittenkoersen te beslechten. Wordt er echt iemand nog warm van Groenewegen overwinning nummer X in de Algarve ofzo na een poepsaaie nikszeggende vlakke schijtetappe?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Wat ongelofelijk lekker dat Ewan alweer een grote overwinning mist omdat hij te lang in de wielern profiteert. Ik hoop dat je nooit meer een koers wint, klootzak.
Stelling: sprinteretappes moeten ze afschaffen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat mij zo stoort bij deze types is dat ik ze nooit zie voor de laatste 300 meter, ze ondernemen helemaal niks, nooit. Ja daar zijn ze sprinters voor maar ik mag een hekel hebben aan eendimensionale sprinters die verder niks doen. Ewan zal in MSR ook alleen maar in wielen plakken van iedereen en hopen dat alles bij elkaar blijft zodat hij in de laatste 50 meter sneaky zijn wiel als eerste over de streep kan drukken. Daarom vind ik het zo jammer dat Groenewegen zijn horizon blijkbaar niet wil verbreden, die jongen kan prima over die Vlaamsche kasseien knallen, maar kiest er voor om naamloze vlakke etappes in rittenkoersen te beslechten. Wordt er echt iemand nog warm van Groenewegen overwinning nummer X in de Algarve ofzo na een poepsaaie nikszeggende vlakke schijtetappe?
De ontdekker van Carapaz is Ryo Hazuki of hoe die gozer ook heet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ontdekker van @:Richie ben ik hier bijzonder content mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Gaan ze ook wel doen denk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:39 schreef Coppi het volgende:
Zo jammer dat Komen ook hier zijn klassement vergooid. Hij kan beter afstappen voor de Tour. Dumoulin eigenlijk ook wel.
Vriendjes maken bij Movistar?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:40 schreef wimderon het volgende:
Roglic rijdt een vreemde laatste 500 meter.
Tja, ik snap ook niet dat sprinters nooit de hele etappe op kop rijden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat mij zo stoort bij deze types is dat ik ze nooit zie voor de laatste 300 meter, ze ondernemen helemaal niks, nooit. Ja daar zijn ze sprinters voor maar ik mag een hekel hebben aan eendimensionale sprinters die verder niks doen. Ewan zal in MSR ook alleen maar in wielen plakken van iedereen en hopen dat alles bij elkaar blijft zodat hij in de laatste 50 meter sneaky zijn wiel als eerste over de streep kan drukken. Daarom vind ik het zo jammer dat Groenewegen zijn horizon blijkbaar niet wil verbreden, die jongen kan prima over die Vlaamsche kasseien knallen, maar kiest er voor om naamloze vlakke etappes in rittenkoersen te beslechten. Wordt er echt iemand nog warm van Groenewegen overwinning nummer X in de Algarve ofzo na een poepsaaie nikszeggende vlakke schijtetappe?
Te vroeg in vorm!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:41 schreef showtimer het volgende:
Rogla valt in de herhaling toch wel tegen
Of hij heeft nog iets dichtgereden. Die val met Pozzovivo hebben we nooit gezien door de herhaling van Puccio.quote:
Die valpartij heeft alles omgegooid natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vuillermoz net te laag goffedomme
Vendrame niet zo best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |