Star Wars valt gelukkig weinig aan te verneuken, dat was altijd al slecht.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:15 schreef Kyran het volgende:
Lol, had helemaal gemist dat D&D ook de nieuwe Star Wars films gaan maken.
Dat wordt ook genieten qua reacties, haat en fanboys die op hun pik zijn getraptDie zijn nog veel erger dan GoT fanboys.
Samen met LOTR de beste filmtrilogies ooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Star Wars valt gelukkig weinig aan te verneuken, dat was altijd al slecht.
twitter:DarthPutinKGB twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 12:45:17It was cool to see Daenerys copying Russian Air Force tactics for maximizing civilian casualties.#GamesOfThrones reageer retweet
What a glorious sight to behold.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:55 schreef Rianne84 het volgende:
Mijn verwachtingen waren laag, ik heb gewoon van de aflevering genoten.
Ik hoop dat Jon Dany ongenadig afmaakt.
Wie of wat is er eigenlijk nog over in the Seven Kingdoms om over te heersen behalve Winterfell (en die zouden Dany nooit als heerser accepteren, zeker niet na wat ze nu geflikt heeft). Alles en iedereen is inmiddels dood, vermoord, in de as gelegd of anderzijds nutteloos. Er staat meer leeg in Westeros dan hier tijdens de crisis in 2008quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we gewoon hopen dat het precies andersom gebeurt.Dracarys
Daenerys-godin
Kings Landing![]()
![]()
Dit ja. Fantastisch.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit moment maakte de hele aflevering voor mij. Als ze vol gas zonder twijfel had aangevallen had ik het een kut aflevering gevonden. En ergens ook als ze de bel had gerespecteerd. Maar nee, je ziet haar wachten op de overgave. Zelfs als het lang duurt, ze wacht er op. En dan komt het moment, ze heeft gewonnen, en brandt ze alsnog de hele stad plat. De opbouw was echt prachtig want je ziet de twijfel. Ik heb tegen mijn tv geschreeuwd "NIET DOEN!!!!!!" maar ze deed het wel![]()
Maar toch, heerlijk geschreven. Oprecht één van de beste momenten in dit seizoen.
Dude.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:56 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben pas net bij met GoT, heb gisteren en vandaag seizoen 7 & 8 tot aan aflevering 5 gekeken zojuist.
Toch is het wel wat belachelijk hoe die draak door een metersdikke stenen stadsmuur heen fikt. Dat het drakenvuur een soort fysieke massa lijkt te hebben zagen we in het vorige seizoen ook, maar dit was wel een beetje te.quote:
Het toont gewoon de supremacy van de draken. Daarom vond ik het ook zo'n tegenvaller dat Reaghal zo makkelijk sneuveldequote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Toch is het wel wat belachelijk hoe die draak door een metersdikke stenen stadsmuur heen fikt. Dat het drakenvuur een soort fysieke massa lijkt te hebben zagen we in het vorige seizoen ook, maar dit was wel een beetje te.
Vond je het niet slecht dan? Misschien dat het anders kijkt als je het in de bingewatch gooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, ik keek al een paar jaartjes maar moest nog altijd seizoen 7 & 8 kijken.
Drakenvuur is wel magisch natuurlijk, konden ook die warlocks uitschakelen toen ze klein waren. Dus daar heb ik dan weer niet zulke problemen mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Toch is het wel wat belachelijk hoe die draak door een metersdikke stenen stadsmuur heen fikt. Dat het drakenvuur een soort fysieke massa lijkt te hebben zagen we in het vorige seizoen ook, maar dit was wel een beetje te.
Nee. Juist niet. Ik vond het een fantastische aflevering. De battle of Winterfell vond ik wel erg tegenvallenquote:
Had het over de laatste twee seizoenenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Juist niet. Ik vond het een fantastische aflevering. De battle of Winterfell vond ik wel erg tegenvallen
Oh. Nee. Ik vond het eerder een beetje saai worden. Seizoen 4 of 5 geloof ik. Met die high septon.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had het over de laatste twee seizoenen
Die warlock werd toch gewoon in de fik gestoken? Er staat volgens mij nergens dat die immuun waren voor gewoon vuur.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drakenvuur is wel magisch natuurlijk, konden ook die warlocks uitschakelen toen ze klein waren. Dus daar heb ik dan weer niet zulke problemen mee.
TL:DR: 13 afleveringen over 2 seizoenen was gewoon te kort. GoT is en was de grootste meest succesvolle TV serie van de afgelopen 8 jaar. De laatste twee seizoenen zullen enorm duur zijn geweest, maar 7 extra 'verhaal' afleveringen om het verhaal goed af te ronden zouden ze ook makkelijk hebben terugverdient. 13 afleveringen over 2 seizoenen voelt gewoon heel erg als een budget maatregel. Alsof er niet meer geld beschikbaar was ofzo, wat natuurlijk gewoon onzin is voor een serie van dit formaat. Dit was geen keus van de schrijvers, dit was een keus van HBO en de schrijvers moesten het er maar mee doen. En dan krijg je dus situaties waarbij we van hot naar her springen en verhaallijnen afraffelen om maar bij het einde te kunnen komen. Gewoon eeuwig zonde, hoe prachtig die afleveringen misschien ook zijn, verhaal technisch is en blijft het vreselijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef Slayage het volgende:
Ditbis best interessant om te lezen om het verschil te begrijpen tussen de eerdere en latere seizoenen. Good insight into GOT S8 https://imgur.com/gallery/c5KEQkx
Nja die gingen al niet eens dood door een zwaard door hun lichaam heen, dus denk dat normaal vuur niks had gedaan nee. Maar een magische substantie tegen ze helpt dan welquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Die warlock werd toch gewoon in de fik gestoken? Er staat volgens mij nergens dat die immuun waren voor gewoon vuur.
Seizoen 5 & 6 ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Nee. Ik vond het eerder een beetje saai worden. Seizoen 4 of 5 geloof ik. Met die high septon.
Ja maar dat is dan weer een overwinning van visueel spektakel over logica. Maar goed, draken zijn magisch dus daar kun je inderdaad alles op gooien.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het toont gewoon de supremacy van de draken. Daarom vond ik het ook zo'n tegenvaller dat Reaghal zo makkelijk sneuvelde
Maar het was juist een keuze van de schrijvers om het in 13 afleveringen te doen, dat zeiden ze al jaren ervoor. HBO wilde gewoon 10 seizoenen met 10 afleveringen hebben zodat alles goed uitgewerkt kon worden, en ook nog een flink budget geven.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
TL:DR: 13 afleveringen over 2 seizoenen was gewoon te kort. GoT is en was de grootste meest succesvolle TV serie van de afgelopen 8 jaar. De laatste twee seizoenen zullen enorm duur zijn geweest, maar 7 extra 'verhaal' afleveringen om het verhaal goed af te ronden zouden ze ook makkelijk hebben terugverdient. 13 afleveringen over 2 seizoenen voelt gewoon heel erg als een budget maatregel. Alsof er niet meer geld beschikbaar was ofzo, wat natuurlijk gewoon onzin is voor een serie van dit formaat. Dit was geen keus van de schrijvers, dit was een keus van HBO en de schrijvers moesten het er maar mee doen. En dan krijg je dus situaties waarbij we van hot naar her springen en verhaallijnen afraffelen om maar bij het einde te kunnen komen. Gewoon eeuwig zonde, hoe prachtig die afleveringen misschien ook zijn, verhaal technisch is en blijft het vreselijk.
Hopelijk maakt ze Winterfell ook met de grond gelijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ben benieuwd of Dany vrede heeft om nu te sterven. Heeft toch niks meer.
Waaromquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk maakt ze Winterfell ook met de grond gelijk.
Waarom stelde HBO geen andere schrijvers aan dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het was juist een keuze van de schrijvers om het in 13 afleveringen te doen, dat zeiden ze al jaren ervoor. HBO wilde gewoon 10 seizoenen met 10 afleveringen hebben zodat alles goed uitgewerkt kon worden, en ook nog een flink budget geven.
Ik vind het wel zonde dat er echt niks overblijft maarja bittersweet he.quote:
Omdat Daenerys.quote:
Omdat HBO showrunners de kans geeft om hun project af te maken zoals ze het willen, doen ze bij hun andere series ook. Straalt slecht op ze af als ze altijd showrunners ontslaan bij de serie en het dan uitmelken met andere schrijvers erbij, dan krijg je Showtime of AMC taferelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom stelde HBO geen andere schrijvers aan dan?
Dat vind ik juist het mooie aan GoT. Het mooiste slotstuk zou voor mij zijn als er geen happy end is. Gewoon rauw. Mooi man.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind het wel zonde dat er echt niks overblijft maarja bittersweet he.
Dan zijn het echt kansloze schrijvers. Zo'n verhaal kan je niet afschrijven in 13 afleveringen. Kan gewoon niet. Punt. Elke ervaren schrijver zou dat moeten weten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het was juist een keuze van de schrijvers om het in 13 afleveringen te doen.
Ach gelukkig maakte hij het vuur toch niet meer mee vanaf die hoogte.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik vond de Hound trouwens wel verreweg de meest aangrijpende dood hebben. Zeker na die laatste scène met Arya. De wanhoop toen hij besefte dat hij geen kans, die hernieuwde vastberadenheid toen hij wist wat hij moest doen
Om uiteindelijk te sterven in het vuurDoordat hij zijn angst daarvoor overwon heeft hij in feite zijn broer echt verslagen.
Hebben zichzelf wel aardig in de voet geschoten dan. Je grootste hit ooit eindigt met bakken kritiek.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat HBO showrunners de kans geeft om hun project af te maken zoals ze het willen, doen ze bij hun andere series ook. Straalt slecht op ze af als ze altijd showrunners ontslaan bij de serie en het dan uitmelken met andere schrijvers erbij, dan krijg je Showtime of AMC taferelen.
Want hij wist dat hij met zijn broer door de muur heen kon rammen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik vond de Hound trouwens wel verreweg de meest aangrijpende dood hebben. Zeker na die laatste scène met Arya. De wanhoop toen hij besefte dat hij geen kans, die hernieuwde vastberadenheid toen hij wist wat hij moest doen
Om uiteindelijk te sterven in het vuurDoordat hij zijn angst daarvoor overwon heeft hij in feite zijn broer echt verslagen.
Klopt wel, maar vind het wel sneu voor Jon. Wat een pech heeft dieman.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het mooie aan GoT. Het mooiste slotstuk zou voor mij zijn als er geen happy end is. Gewoon rauw. Mooi man.
Ja ze hebben dus alleen de belangrijkste plotpunten erbij gepakt en gezien over hoeveel afleveringen ze dat konden smeren i.p.v. er scènes bij te laten zitten om het goed uit te werken en een rustiger tempo erin te krijgen. Maar ze zijn niet zo goed in het bedenken van een plot waar de personages bij zichzelf blijven helaas, en dan ook nog te arrogant om geen andere schrijvers aan te nemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dan zijn het echt kansloze schrijvers. Zo'n verhaal kan je niet afschrijven in 13 afleveringen. Kan gewoon niet. Punt. Elke ervaren schrijver zou dat moeten weten.
Wie zegt dat dat gaat gebeuren? Blijft genoeg over hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind het wel zonde dat er echt niks overblijft maarja bittersweet he.
Straalt ook meteen heel slecht af op die prequel ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hebben zichzelf wel aardig in de voet geschoten dan. Je grootste hit ooit eindigt met bakken kritiek.
Mja. Misschien. Vuur in het algemeen lijkt mij een 'vollediger dood, in de zin dat het je op moleculair niveau desintegreert. Een zwaard tussen je ribben overleeft elke maillot, vraag maar aan Jaime.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja die gingen al niet eens dood door een zwaard door hun lichaam heen, dus denk dat normaal vuur niks had gedaan nee. Maar een magische substantie tegen ze helpt dan wel
Daarvrees ik voor jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Straalt ook meteen heel slecht af op die prequel ja.
Gevalletje roem stijgt naar het hoofd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:25 schreef zipcon het volgende:
Ze mochten showrunners blijven maar met hun vingers af blijven van het script. Het is nu niet dat ze elke aflevering schrijven dus HBO kon ze discreet bewieroken als "uber producers".
Als ik hun BTS video's bekijk zit er toch een stevige klont arrogantie in die twee en ze slaan soms de bal mis, in seizoen 8 iets te veel.
De Lannisters zijn weg. De echte angel is er nu wel uit. Ik reken nog op de executie van Tyrion en dat Dany afrekent met Winterfell.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:24 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat gaat gebeuren? Blijft genoeg over hoor.
We hebben met de Night King gezien dat dat niet werktquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mja. Misschien. Vuur in het algemeen lijkt mij een 'vollediger dood, in de zin dat het je op moleculair niveau desintegreert. Een zwaard tussen je ribben overleeft elke maillot, vraag maar aan Jaime.
En dat heeft alsnog niks te maken met metersdikke muren breken met vuur. Volgende stap is dat drakenvuur ook healing power heeft en wensen doet uitkomen, het is immers magisch...
Wat dan? Alleen house Aryn en Martel zijn nog volledig. Verder geen boeiend personage meer over. Allemaal levensmoe straksquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:24 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat gaat gebeuren? Blijft genoeg over hoor.
"Based on the first six seasons of Game of Thrones" misschien is het hiermee nog te redden.quote:
Dany wordt toch wel afgemaakt doir Jongod en dan sterft de incest bloedlijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Lannisters zijn weg. De echte angel is er nu wel uit. Ik reken nog op de executie van Tyrion en dat Dany afrekent met Winterfell.
Of Syrio Forel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef Pek het volgende:
Was wel toffer geweest als Nymeria er had gestaan in plaats van dat wittle paard, gemiste kans weer.
quote:
Wat?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef Pek het volgende:
Was wel toffer geweest als Nymeria er had gestaan in plaats van dat wittle paard, gemiste kans weer.
Het is erg dubbel. Bekijk je de afleveringen op zichzelf dan zijn ze prachtig. Prachtig geregisseerd, prachtige effects, prachtig in beeld gebracht en veelal goed geschreven. Er is echt wel nagedacht over de grote plot punten. Wat er is is (meestal) goed. Het probleem zit er vooral in wat er NIET is. Er is gewoon niets wat alles aan elkaar knoopt. Ene moment zijn we in Winterfell en volgende moment branden we King's Landing plat. Het gaat gewoon veel te snel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:25 schreef zipcon het volgende:
Ze mochten showrunners blijven maar met hun vingers af blijven van het script. Het is nu niet dat ze elke aflevering schrijven dus HBO kon ze discreet bewieroken als "uber producers".
Als ik hun BTS video's bekijk zit er toch een stevige klont arrogantie in die twee en ze slaan soms de bal mis, in seizoen 8 iets te veel.
Zou kunnen. Ik geloof niet dat hij dood is.quote:
Hebben ze al enig idee hoeveel seizoenen ze willen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Based on the first six seasons of Game of Thrones" misschien is het hiermee nog te redden.
Die theorieën voor die aflevering met The Waif achtervolgingquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik geloof niet dat hij dood is.
Niet een theorie die klopte, lol.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die theorieën voor die aflevering met The Waif achtervolgingmensen die zijn oor zagen in de preview en dachten dat Arya stiekem Syrio was
Nee volgens mij niet, en geen idee of daar wel een endgame in zit of het gewoon een seizoen eraan plakken wordt telkens. Want dan heb ik er meteen minder vertrouwen in.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hebben ze al enig idee hoeveel seizoenen ze willen?
Als D&D gewoon wat toffe theorieën van internet hadden geplukt hadden we nu een wereldseizoen gehad.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niet een theorie die klopte, lol.
Azog the Defiler.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach gelukkig maakte hij het vuur toch niet meer mee vanaf die hoogte.
The Mountain deed me trouwens denken aan die orc uit The Hobbit
Denk niet dat het zal gebeuren.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:33 schreef BlackNero het volgende:
Wat zou er eigenlijk met Drogon gebeuren mocht iemand Dany uitschakelen? Had ik nog helemaal niet aan gedacht.
Denk niet dat iemand dat kan boeien.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:33 schreef BlackNero het volgende:
Wat zou er eigenlijk met Drogon gebeuren mocht iemand Dany uitschakelen? Had ik nog helemaal niet aan gedacht.
Waarom niet? Wat moet je nou met een random paard? Slaat nergens opquote:
Wat?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die theorieën voor die aflevering met The Waif achtervolgingmensen die zijn oor zagen in de preview en dachten dat Arya stiekem Syrio was
Ja daarom. Je moet toch ergens heenwerken. Benieuwd of got nog eindigt met een open eind.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, en geen idee of daar wel een endgame in zit of het gewoon een seizoen eraan plakken wordt telkens. Want dan heb ik er meteen minder vertrouwen in.
Nog even opnieuw bekeken. Ik interpreteer hem wel zo. Je ziet Sandor naar de Mountain kijken die dat mes uit zijn hoofd trekt, en achter de Mountain zie je licht stukken de stenen door schijnen. Daarvoor zag je de muur al afbrokkelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:23 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Want hij wist dat hij met zijn broer door de muur heen kon rammen?
Jon zijn petquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:33 schreef BlackNero het volgende:
Wat moet je nou met een direwolf die niets meer met Arya te maken wilt hebben en dus helemaal niets in het zuiden te zoeken heeft. Dat slaat pas nergens op.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat moet je nou met een random paard? Slaat nergens op
Ligt eraan wie het doet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:33 schreef BlackNero het volgende:
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:37 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het doet.
Als een niet-Targ het doet zal het voor de mensjes in de buurt niet goed eindigen gok ik zo
De NK is van zichzelf gewoon cold as ice, die kan ook gewoon vuur uitdoven door erlangs te lopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben met de Night King gezien dat dat niet werkt
Volgens mij werd die Azog gespeeld door de eerste Mountain trouwensquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Azog the Defiler.![]()
![]()
En ik moest denken aan dat Hulk type uit the Fantastic four.
Ja iedereen wilde snappen hoe Arya die messteken kon overleven dus moest ze wel iemand anders zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat?![]()
Kan ik me helemaal niet meer herinneren. Wel dat ze dachten dat Jaqen h'ghar Syrio zou zijn.
Een paar duizend jaar vooruit in de toekomst wanneer er moderne steden staan en iemand een drakenei vindt en Crasters zoon de nieuwe Night King is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja daarom. Je moet toch ergens heenwerken. Benieuwd of got nog eindigt met een open eind.
Het was een grapjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
De NK is van zichzelf gewoon cold as ice, die kan ook gewoon vuur uitdoven door erlangs te lopen.
Ah ja, nu je het zegtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nog even opnieuw bekeken. Ik interpreteer hem wel zo. Je ziet Sandor naar de Mountain kijken die dat mes uit zijn hoofd trekt, en achter de Mountain zie je licht stukken de stenen door schijnen. Daarvoor zag je de muur al afbrokkelen.
Die is door de makers al doodverklaard.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik geloof niet dat hij dood is.
Nee joh, die werkt nu als loodgieter en schildpaddenvanger in Braavos.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:51 schreef so.original het volgende:
[..]
Die is door de makers al doodverklaard.
Fixed.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:55 schreef onlogisch het volgende:
Enige tegenvaller vond ik trouwens dat Cersei niet koud gemaakt werd door Jaime. Daar had ik wel op gerekend.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:55 schreef onlogisch het volgende:
Enige tegenvaller vond ik trouwens dat Cersei niet koud gemaakt werd door Arya. Daar had ik wel op gerekend.
Dat zat niet in eerdere voorspellingen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:55 schreef onlogisch het volgende:
Enige tegenvaller vond ik trouwens dat Cersei niet koud gemaakt werd door Arya. Daar had ik wel op gerekend.
Ik verwacht ook niet meer dan een dikke vette teleurstelling.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:00 schreef opreis het volgende:
Volgende aflevering is de serie finale en er is daar zo weinig ophef over. Geeft wel een beetje aan over hoe ze het aan het verkloten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |