Dus in plaats van dat je een fatsoenlijk hotel boekt de volgende keer wil jij mensen verplichten niet te neuken in dat hotel?quote:Op maandag 3 juni 2019 23:51 schreef boarn het volgende:
Check wel ff of het hotel geen muren van karton heeft. Want er slapen meer gasten weet je. Niet zo chill als iemand anders naast je zit (en wel gewoon wil slapen) terwijl jullie de hele nacht door liggen te kreunen.
Vaak genoeg in een hotel gezeten waar de buren ook een feestje hadden. Een paar keer op de muur gebonkt en toen het echt té erg werd ook gewoon de receptie gebelt om te vragen of ze konden ingrijpen. We zaten in dat hotel voor werk en dan is het niet fijn als je de hele nacht naar het gekreun en gekrijs van een ander moet luisteren.
Die hebben we al, maar veilig sowieso, hoeven er niet meer inderdaadquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:00 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Doe het veilig voor je het weet heb je kinderen
Bij duurdere hotels zal je dat niet lukken. Die jeugdherbergen lukt dit zonder probleem.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In veruit de meeste hotels wordt niet gecontroleerd bij het ontbijt of je gast bent. Met een lading lef en bravoure kan je ook als niet-gast het hotel binnenlopen en gaan ontbijten. Gewoon doen alsof je daar thuis hoort. Dat zou ik nooit doen trouwens, want aso, maar je zou er vaak wel mee weg komen
Waar zeg ik dat alles is uitgewerkt? Moeten toch een plek hebben?? Staan hier wel meteen veel mensen met hun mening klaar zeg.. jaloezie?quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:46 schreef nanuk het volgende:
Ik vraag me wel af of het wel leuk is als je het zo lang tevoren al gepland hebt en nog tot in detail de zaken er omheen uitgewerkt hebt ook?
Als mod ben ik het met je eensquote:Op donderdag 6 juni 2019 11:42 schreef us1987 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat alles is uitgewerkt? Moeten toch een plek hebben?? Staan hier wel meteen veel mensen met hun mening klaar zeg.. jaloezie?
Daar zijn diverse opties voor. Maak eens een profiel aan op chatgirl met een aantal prikkelende foto’s en je krijgt vanzelf diverse aanbiedingen. Kan ook via sexjobs > gratis sekscontact en daar zelf een ‘gezocht’ advertentie zetten of de reeds bestaande advertenties bekijken van mannen die een stel zoeken voor een trio.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:48 schreef kebabkever het volgende:
Ben wel nieuwsgierig hoe jullie in contact gekomen zijn met die 2e man. Wij hebben het er ook wel is over:-)
Sexjobs staan wij ook opquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:24 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
[..]
Daar zijn diverse opties voor. Maak eens een profiel aan op chatgirl met een aantal prikkelende foto’s en je krijgt vanzelf diverse aanbiedingen. Kan ook via sexjobs > gratis sekscontact en daar zelf een ‘gezocht’ advertentie zetten of de reeds bestaande advertenties bekijken van mannen die een stel zoeken voor een trio.
Vertel ons alle details!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:48 schreef us1987 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties, was echt geen enkel probleem. Stonden klanten bij de balie, wij liepen met 3 gewoon door de trap op en waren op de kamer. Ging gemakkelijk (en erg leuke nacht gehad).
Wat meer details mag best hoor wink wink.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:48 schreef us1987 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties, was echt geen enkel probleem. Stonden klanten bij de balie, wij liepen met 3 gewoon door de trap op en waren op de kamer. Ging gemakkelijk (en erg leuke nacht gehad).
Tofquote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:48 schreef us1987 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |