SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Vjenne12345 op 14-05-2019 10:16:04 ]![]()
dit is hetzelfde als wanneer de club zegt vol achter de trainer te staan. Alles is bespreekbaar. Bergwijn ziet het wel zitten heb ik het idee.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vertrek van Bergwijn naar Ajax ‘onbespreekbaar’ voor PSV
Dinsdag, 14 mei 2019 om 09:15
De Telegraaf wist in de nacht van maandag op dinsdag te melden dat Ajax vol inzet op de komst van Steven Bergwijn. De vleugelaanvaller van PSV zou ‘niet afwijzend’ staan tegenover een terugkeer naar Amsterdam. Voor de Eindhovenaren is een vertrek van Bergwijn naar Ajax echter onbespreekbaar, zo laat men in een reactie weten aan Voetbal International en het Eindhovens Dagblad.
Voorlopig hebben de Amsterdammers nog geen officieel bod neergelegd bij PSV voor Bergwijn. Indien Marc Overmars, directeur voetbalzaken, zich op korte termijn toch in Eindhoven meldt voor de vleugelaanvaller, zal hij een duidelijke 'nee' te horen krijgen. PSV is geenszins van plan om Bergwijn naar Amsterdam te laten vertrekken en lijkt met deze reactie een duidelijke signaal af te geven richting Ajax, dat qua financiën de beste spelers bij de concurrentie kan wegkapen. "Wij hebben niets gehoord van Ajax of de zaakwaarnemer hierover. Een transfer naar Ajax is voor ons onbespreekbaar", zo laat een zegsman van PSV weten aan het Eindhovens Dagblad.
In een eerder stadium werd al gemeld dat PSV niet onwelwillend staat tegenover een vertrek van Bergwijn, die minimaal veertig miljoen euro moet opbrengen. Het is dus echter wel de bedoeling dat de aanvaller naar het buitenland trekt, waar Internazionale, Manchester United, Bayern München, Borussia Dortmund en TSG 1899 Hoffenheim hem nadrukkelijk volgen. Het contract van Bergwijn in Eindhoven loopt nog tot medio 2022.
Bergwijn speelde tot 2011 in de jeugdopleiding van Ajax, waarna hij Amsterdam verruilde voor PSV. Daar heeft hij inmiddels 119 wedstrijden in de hoofdmacht achter de rug, waarin hij goed was voor 25 doelpunten en 28 assists. Zijn zaakwaarnemer Fulco van Kooperen liet eerder aan De Telegraaf en Voetbal International weten dat de naam van Bergwijn 'serieus ter sprake is gekomen' in gesprekken met Overmars.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
PSV gaat keihard nee zeggen tegen NettoCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Donny zie ik wel blijven ja, ziyech gaat denk ik alleen als er echt een topclub komtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Donny nog een jaartje blijft.. En ik sluit ook niet helemaal uit dat Ziyech ook gewoon blijft...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Mijn eerste reactie was ook: die gaat dus naar Ajax.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is hetzelfde als wanneer de club zegt vol achter de trainer te staan. Alles is bespreekbaar. Bergwijn ziet het wel zitten heb ik het idee.![]()
Sam Lammers is meer een gok dan Berwijn imo.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:02 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom gaat Ajax niet vol voor Sam Lammers? Lammers heeft bij Heerenveen een prima seizoen gedraaid—15 doelpunten gemaakt, en niet de minste doelpunten—en is gemaakt voor het Ajax-spelletje: hij is technisch vaardig, kan met links en rechts schieten, kan goed combineren, enz. En PSV heeft met Malen en De Jong al twee spitsen klaarstaan, terwijl wij alleen een 35-jarige Huntelaar hebben of noodgedwongen Tadic als uitzakkende spits inzetten. Met 15 miljoen moet je hem wel kunnen losweken. [Edit: Dolberg wil ik het niet eens over hebben]
Bergwijn is een snelle, dribbelvaardige speler die ook nog eens in het Nederlands elftal is opgenomen, wat voor mij een meerwaarde betekent. Het probleem is dat PSV zeker >30 miljoen wil hebben voor hem of hem helemaal niet wil verkopen.
15-20 miljoen zou voor Ajax de bovengrens moeten zijn waar het gaat om transfers. Voor dat geld moet je in Zuid-Amerika een speler van hetzelfde kaliber kunnen halen.
en wat betreft Zuid Amerika, is leuk maar 11 samba spelers in je team is niet echt waar Ajax voor staat. Bergwijn is Nederlands en in principe gewoon eigen jeugdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
psv moet nog maar zien wat ze met dat geld doen hoor. Terwijl Bergwijn toch wel een redelijke zekerheid is. Ik juich dit toe en zie eigenlijk geen spelers verder nog in de Eredivise die Ajax Zou moeten halen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was ook: die gaat dus naar Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In de belangrijkste jaren zat hij niet in de jeugdopleiding, maar is gewoon eigen jeugd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sam Lammers is meer een gok dan Berwijn imo.
en wat betreft Zuid Amerika, is leuk maar 11 samba spelers in je team is niet echt waar Ajax voor staat. Bergwijn is Nederlands en in principe gewoon eigen jeugd
Groot fan van User Wotte![]()
Odegaard zie ik ook graag komen. Afhankelijk van wie vertrekt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
psv moet nog maar zien wat ze met dat geld doen hoor. Terwijl Bergwijn toch wel een redelijke zekerheid is. Ik juich dit toe en zie eigenlijk geen spelers verder nog in de Eredivise die Ajax Zou moeten halen.![]()
Voor minimaal 40 miljoen mag hij daar lekker blijven.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is hetzelfde als wanneer de club zegt vol achter de trainer te staan. Alles is bespreekbaar. Bergwijn ziet het wel zitten heb ik het idee.![]()
oh ja zeker. Bijna vergeten....quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En in de spits hebben we met Dolberg (die heeft er toch ook genoeg gemaakt dit seizoen ondanks het gezeik), Traore en Brobbey genoeg alternatieven voor Tadic/Huntelaarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sam Lammers is meer een gok dan Berwijn imo.
en wat betreft Zuid Amerika, is leuk maar 11 samba spelers in je team is niet echt waar Ajax voor staat. Bergwijn is Nederlands en in principe gewoon eigen jeugdOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Lozanoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
psv moet nog maar zien wat ze met dat geld doen hoor. Terwijl Bergwijn toch wel een redelijke zekerheid is. Ik juich dit toe en zie eigenlijk geen spelers verder nog in de Eredivise die Ajax Zou moeten halen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Als Neres weg gaat is bergwijn wat mij betreft een makkelijke keuze voor Overmars, kan hij zich weer meteen richten op de buitenkansjes.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
neequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:.quote:
Geintje jongens, die wil ik niet eens in een Ajax-shirt zienOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dolberg zou ik op z'n minst verhuren eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En in de spits hebben we met Dolberg (die heeft er toch ook genoeg gemaakt dit seizoen ondanks het gezeik), Traore en Brobbey genoeg alternatieven voor Tadic/Huntelaar![]()
Dolberg nu afschrijven zou een hele domme keuze zijn. Kan komend seizoen alleen maar beter gaan spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja eens. Gewoon weer vertrouwen geven van spelen. Die gozer kan 't prima.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:32 schreef mokkiemok het volgende:
Dolberg nu afschrijven zou een hele domme keuze zijn. Kan komend seizoen alleen maar beter gaan spelen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
gozer heeft gewoon last gehad van het hele team wat verschrikkelijk goed speelt en een paar pijntjes waar hij tijd voor nodig had en nu gewoon niet de ruimte krijgt om vertrouwen te tanken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja eens. Gewoon weer vertrouwen geven van spelen. Die gozer kan 't prima.
een goede voorbereiding zou hem kunnen helpen. Ik zou het nog 1 jaar de kans geven, en inderdaad desnoods verhuren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We zitten niet op de kleuterschool Mokkiewok. Het is profvoetbal.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gozer heeft gewoon last gehad van het hele team wat verschrikkelijk goed speelt en een paar pijntjes waar hij tijd voor nodig had en nu gewoon niet de ruimte krijgt om vertrouwen te tanken.
een goede voorbereiding zou hem kunnen helpen. Ik zou het nog 1 jaar de kans geven, en inderdaad desnoods verhuren.![]()
iemands naam aanpassen voor vermakelijke woordgrapjes is wel kleuterschool niveau.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
We zitten niet op de kleuterschool Mokkiewok. Het is profvoetbal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |