abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2019 @ 23:16:25 #126
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_186871072
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:54 schreef mspoez het volgende:
Je blog ziet er echt heel erg mooi uit, de dingen die je beschrijft spreken me persoonlijk niet aan (ben ik veul te oud voor ook, geschiedenis herhaalt zich en shit) maar ik wens je er succes mee. Het lijkt me een beetje een gek streven om beroemd te worden met al je quirky shit maar hey, als jij er blij van wordt moet je het doen! Alle goeds!
Dankjewel! En leuk dat je het toch een kans heb gegeven. Mijn streven is niet persé om beroemd te worden, eerder dat mijn blog beroemd wordt.

:).
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  Manager PR/Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 23:16:33 #127
269689 crew  Viv
pi_186871077
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:48 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Er is geen limiet :).

Het is gewoon een jaarlijkse investering die je in je website doet.

Als je twijfelt om te beginnen zou ik het advies geven om gewoon te starten. Het is even een investering in jezelf maar 3/4 honderd euro betekende voor mij even twee weekjes niet stappen bijvoorbeeld. Dat had ik er wel voor over. Daarnaast als je er geld in hebt geďnvesteerd ben je sneller geneigd om er mee aan de slag te gaan.
Nou, ik speel wel al jaren soms met de gedachte om een blog te beginnen, maar het grootste struikelblok is het vinden van mijn eigen niche. Ik wil niet het zoveelste mama-blog, reis-blog of whatever maken, ik wil wel iets nieuws toe te voegen hebben. 8-)

Bedankt voor je antwoorden en succes nog! :) (Ik zou trouwens te zijner tijd niet overstappen op fictieve verhalen, dat zou afbreuk doen aan de waargebeurde verhalen waar je mee begonnen bent.)
  woensdag 15 mei 2019 @ 23:19:18 #128
Wat jij wil!
pi_186871171
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 23:16 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Nou, ik speel wel al jaren soms met de gedachte om een blog te beginnen, maar het grootste struikelblok is het vinden van mijn eigen niche. Ik wil niet het zoveelste mama-blog, reis-blog of whatever maken, ik wil wel iets nieuws toe te voegen hebben. 8-)

Bedankt voor je antwoorden en succes nog! :) (Ik zou trouwens te zijner tijd niet overstappen op fictieve verhalen, dat zou afbreuk doen aan de waargebeurde verhalen waar je mee begonnen bent.)
Bij mij liep het toch wat anders inderdaad, ik had de niche eigenlijk al (als je het een niche mag noemen).

Ik hoop dat mijn leven interessant genoeg blijft om over te bloggen, maar dit probleem ligt gelukkig nog een paar jaren voor me.:)
pi_186873696
Bloggen is zó 2005, hier had ik in 2006 al alles over gevraagd.
  Manager PR/Moderator donderdag 16 mei 2019 @ 06:52:53 #130
269689 crew  Viv
pi_186874174
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 23:19 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Ik hoop dat mijn leven interessant genoeg blijft om over te bloggen, maar dit probleem ligt gelukkig nog een paar jaren voor me.:)
Wat scheelt is dat jouw vaste groep lezers in de tussentijd ook ouder wordt en in een andere levensfase terechtkomt. Dan vinden ze het misschien juist leuk om te lezen dat je (net zoals zij) wat wilde haren verliest. :)
  donderdag 16 mei 2019 @ 10:14:06 #131
Wat jij wil!
pi_186876292
quote:
18s.gif Op donderdag 16 mei 2019 02:57 schreef O_o_ het volgende:
Bloggen is zó 2005, hier had ik in 2006 al alles over gevraagd.
:')
  donderdag 16 mei 2019 @ 10:14:25 #132
Wat jij wil!
pi_186876294
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 06:52 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Wat scheelt is dat jouw vaste groep lezers in de tussentijd ook ouder wordt en in een andere levensfase terechtkomt. Dan vinden ze het misschien juist leuk om te lezen dat je (net zoals zij) wat wilde haren verliest. :)
Zou leuk zijn, maar wie zegt dat ik mijn wilde haren verlies :9
pi_186877370
Ik heb nu het hele verhaal gelezen, ik erger me nog steeds aan alle spelfouten maar het is wel een spannend verhaal wat je aandacht vasthoudt. Wat ik alleen steeds niet snap is dat gedoe over taxi’s en slaapplekken steeds. Waarom heeft men stamkroegen die je blijkbaar alleen met de taxi kunt bereiken, je stamkroeg moet toch dichtbij zijn? En heeft niemand een fiets? Het voelt daardoor nogal onrealistisch voor mij, als student heb je toch geen geld voor elk weekend zoveel zuipen en dan ook nog de hele tijd taxi’s. Niemand lijkt ook te hoeven werken in het weekend..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 16 mei 2019 @ 15:19:43 #134
Wat jij wil!
pi_186881529
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nu het hele verhaal gelezen, ik erger me nog steeds aan alle spelfouten maar het is wel een spannend verhaal wat je aandacht vasthoudt. Wat ik alleen steeds niet snap is dat gedoe over taxi’s en slaapplekken steeds. Waarom heeft men stamkroegen die je blijkbaar alleen met de taxi kunt bereiken, je stamkroeg moet toch dichtbij zijn? En heeft niemand een fiets? Het voelt daardoor nogal onrealistisch voor mij, als student heb je toch geen geld voor elk weekend zoveel zuipen en dan ook nog de hele tijd taxi’s. Niemand lijkt ook te hoeven werken in het weekend..
Bedankt voor het lezen! En leuk dat je het aandacht vasthoudt.
In die tijd woonde ik ver buiten het centrum in Utrecht en Romy eigenlijk vrij dicht bij het centrum (maar valt ook wel tegen). Fietsen qua afstand is niet echt te doen dus werd het vaak taxi of bus richting het centrum. Het makkelijkste was om bij Romy te slapen in die tijd maar dat vond ze niet altijd oké. Er zijn mensen die een fiets hebben, zoals Romy, maar ze is een luie donder en pakt dus vaak taxi. Ik werkte niet in die tijd en leende maximaal, dus geld zat (hele slechte instelling trouwens). Vrienden van me werken vaak gewoon doordeweeks. Ik kan je verzekeren dat het 98% waarheid is, slechts kleine details zijn aangepast. Zoals de namen en sommige gedetailleerde verhalen.

Maar in ieder geval bedankt voor het lezen, ik ga eens kritisch naar de spellingsfouten kijken.

:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')