abonnement Unibet Coolblue
pi_186829024
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 12:36 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Mijn blog is volledig waargebeurd en denk ook dat veel mensen zich er in herkennen. Er zijn genoeg studentenblogs, columns en platformen maar daar wordt vaak om de hete brei gedraaid. Mijn blog is wat puurder. Het duikt echt in het drugs en seks wereldje waar veel studenten zich in vinden.

Kortom, waargebeurd verhaal vol seks en drugs. De leuke kanten, maar ook de minder leuke kanten.
Je bent dus een Nederlandse Tucker Max?
  dinsdag 14 mei 2019 @ 13:23:26 #52
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_186829300
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 12:49 schreef NicolasJoy het volgende:
Mag, kan of wil je de link niet delen van je blog? Worden nu natuurlijk wel nieuwsgierig..
Ik denk dat ik het niet mag.
Ik twijfel of ik het wil. :)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 13:25:18 #53
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_186829332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 12:58 schreef Elan het volgende:
Heb je al ideeën als je straks wat ouder bent en wellicht minder spannende of bijzondere dingen mee maakt waar je dan over wil gaan bloggen?

Overweeg je naast het schrijven ook een carrière op bijvoorbeeld YouTube?
Mijn blog loopt een aantal jaar achter op mijn echte leven, dus heb nog genoeg om over te schrijven gelukkig. Mocht het op het punt komen dat er geen verhalen meer zijn dan ga ik me fixeren op fictieve verhalen denk ik.

Nee, een carrière op YouTube is voor mij niet weggelegd. Vooral niet omdat ik ook anoniem ben.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 13:25:44 #54
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_186829336
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Welke mindere kanten over seks en frugs schrijf je zoal over heb je daar een voorbeeldje van? Heb je het dan over een dipje of verslavingen et cetera.
Dipjes, relatieproblemen, verliefd worden op verkeerde personen, verslavingen, moeilijke vrienden, geweld. Noem het maar op.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 13:26:27 #55
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_186829347
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:04 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Je bent dus een Nederlandse Tucker Max?
Vind ik een mooie vergelijking. :)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_186829401
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:23 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het niet mag.
Ik twijfel of ik het wil. :)
Bij twijfel altijd doen! Zonder bluf is het leven suf! Bluf dat je die link post! :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 13:42:39 #57
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_186829528
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:31 schreef vosss het volgende:

[..]

Bij twijfel altijd doen! Zonder bluf is het leven suf! Bluf dat je die link post! :7
Ik vermoed eerlijk gezegd dat het in strijd is met de FOK! regels.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_186829664
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:42 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Ik vermoed eerlijk gezegd dat het in strijd is met de FOK! regels.
@Bosbeetle
Trotse Twentenaar
pi_186829669
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:42 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Ik vermoed eerlijk gezegd dat het in strijd is met de FOK! regels.
Ik vermoed dat mij dat niks uit maakt :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 14:06:59 #60
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_186829879
Op verzoek een linkje toegevoegd in de introductie. Dus neem eens een kijkje en stel je brandende vragen ^O^
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_186830906
Heb even vlot wat stukjes gelezen. Leuk en herkenbaar geschreven als student zijnde ^O^. Heb verder niet echt vragen, maar ga zo door zou ik zeggen.
Trotse Twentenaar
  dinsdag 14 mei 2019 @ 15:44:24 #62
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_186831854
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 12:36 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Mijn blog is volledig waargebeurd en denk ook dat veel mensen zich er in herkennen. Er zijn genoeg studentenblogs, columns en platformen maar daar wordt vaak om de hete brei gedraaid. Mijn blog is wat puurder. Het duikt echt in het drugs en seks wereldje waar veel studenten zich in vinden.

Kortom, waargebeurd verhaal vol seks en drugs. De leuke kanten, maar ook de minder leuke kanten.
Tof! Zal je blog van de week eens bekijken!

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 12:47 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Dit is voor mij moeilijk te bepalen, omdat ik sinds ik blog alleen maar groei heb gezien van het aantal lezers. Elke maand zie ik het meer worden. Ik denk dat blogs altijd wel in trek zullen blijven, zolang het goede blogs zijn. Ik heb het voordeel dat mijn verhaal best veel spanning en interesse opwekt bij mensen. Vlogs zijn misschien wel makkelijker te volgen, maar minder puur. Het is soms ook wel fijn om dingen aan verbeelding over te laten, iets wat met blogs wel kan.
Ok, duidelijk!

Tot slot nog wat andere vragen, aangezien je me wel echt geïntrigeerd hebt. :D

Ik zie dat je een webshop hebt. Maak je ook op andere manieren geld aan je blog?

Hoe was het om je blog op te starten? Hoe heb je het uitgebouwd? Begon het bijvoorbeeld met een domein op WordPress registreren, wat schrijven, delen op je eigen Facebook en langzaam viral worden? En wat voor tips heb je voor beginnende bloggers?
  dinsdag 14 mei 2019 @ 15:49:28 #63
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_186831968
Leuk blog :) Hoe kom je aan je foto's?

Het is trouwens 'waargebeurd blog' en niet 'waargebeurde blog'.

Hoe breng je mensen op de hoogte van een nieuwe blogpost?
Spoilers!
  dinsdag 14 mei 2019 @ 15:52:37 #64
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_186832050
Hehe, snel even een post gescand. Dat drugsgebruik komt wel heel herkenbaar voor. :')
  dinsdag 14 mei 2019 @ 16:02:36 #65
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_186832241
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk blog :) Hoe kom je aan je foto's?

Het is trouwens 'waargebeurd blog' en niet 'waargebeurde blog'.

Hoe breng je mensen op de hoogte van een nieuwe blogpost?
Dankjewel :)

Foto's haal ik van website die ze gratis aanbieden (en dus niet auteursrechtelijk beschermd zijn). Ik hoop ooit mijn eigen foto's te schieten maar dat is momenteel nog niet echt realistisch.

Thanks voor de tip!

Dit gaat via een Whatsapp lijst waar mensen zich op kunnen abonneren, een mailinglijst, Facebook en Instagram. Daarnaast worden mijn blogposts automatisch doorgezet naar Tumblr.

Er zijn dus meerdere kanalen waarop ik mijn blog aanbied :)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 16:05:37 #66
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_186832292
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 15:44 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Tof! Zal je blog van de week eens bekijken!
[..]

Ok, duidelijk!

Tot slot nog wat andere vragen, aangezien je me wel echt geïntrigeerd hebt. :D

Ik zie dat je een webshop hebt. Maak je ook op andere manieren geld aan je blog?

Hoe was het om je blog op te starten? Hoe heb je het uitgebouwd? Begon het bijvoorbeeld met een domein op WordPress registreren, wat schrijven, delen op je eigen Facebook en langzaam viral worden? En wat voor tips heb je voor beginnende bloggers?
Nee, mijn webshop is de enige manier van geld verdienen momenteel. Er zijn nog wat andere plannen maar die ga ik niet delen. Flauw hé? :P

Het was best wel een stap omdat je gelijk een investering in een domein doet. Ik deed het dus pas toen ik zeker van mijn zaak was. Ik heb nog nooit iets van mijn blog op mijn eigen Facebook gedeeld, bijna niemand weet ook dat ik een blog bezit in mijn privé leven.

Bezoekers kwamen eigenlijk vanzelf, mond-op-mond reclame vooral. Stiekem adverteer ik wel op Facebook en Instagram.

Mijn tip zou zijn; doe het gewoon en zet door! In het begin schrijf je voor 5 lezers en daar moet je ook van genieten. 5 mensen die jouw blog lezen, dat is toch awesome. En hoe meer het worden, hoe leuker het is!
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 16:06:04 #67
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_186832302
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 15:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Hehe, snel even een post gescand. Dat drugsgebruik komt wel heel herkenbaar voor. :')
:D
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 16:07:00 #68
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_186832321
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 14:57 schreef zlotka het volgende:
Heb even vlot wat stukjes gelezen. Leuk en herkenbaar geschreven als student zijnde ^O^. Heb verder niet echt vragen, maar ga zo door zou ik zeggen.
Bedankt! Betekent veel dat iemand van FOK! dat zegt. :)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 16:09:12 #69
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_186832364
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 16:05 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Nee, mijn webshop is de enige manier van geld verdienen momenteel. Er zijn nog wat andere plannen maar die ga ik niet delen. Flauw hé? :P

Het was best wel een stap omdat je gelijk een investering in een domein doet. Ik deed het dus pas toen ik zeker van mijn zaak was. Ik heb nog nooit iets van mijn blog op mijn eigen Facebook gedeeld, bijna niemand weet ook dat ik een blog bezit in mijn privé leven.

Bezoekers kwamen eigenlijk vanzelf, mond-op-mond reclame vooral. Stiekem adverteer ik wel op Facebook en Instagram.

Mijn tip zou zijn; doe het gewoon en zet door! In het begin schrijf je voor 5 lezers en daar moet je ook van genieten. 5 mensen die jouw blog lezen, dat is toch awesome. En hoe meer het worden, hoe leuker het is!
Ah, dus je bent nog helemaal anoniem voor je lezers? :D Waarom die keuze?

Hmmm, ik zit al jaren na te denken om een blog te starten. Wil alleen ook anoniem blijven, maar dat wordt dus moeilijk met promotie op die manier. Hoe heb je de eerste stap ter promotie gezet? Ik bedoel, als niemand de naam van je blog kent, gaan ze er ook niet naar googelen.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 16:18:53 #70
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_186832546
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 16:09 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ah, dus je bent nog helemaal anoniem voor je lezers? :D Waarom die keuze?

Hmmm, ik zit al jaren na te denken om een blog te starten. Wil alleen ook anoniem blijven, maar dat wordt dus moeilijk met promotie op die manier. Hoe heb je de eerste stap ter promotie gezet? Ik bedoel, als niemand de naam van je blog kent, gaan ze er ook niet naar googelen.
Heeft meerdere redenen. Ik zou het bijzonder vervelend als mensen in mijn omgeving erachter komen wat ik allemaal uitspook (want dit valt terug te lezen in m'n blog). Daarnaast blog ik ook over mijn liefdesleven en zouden mensen mijn actuele liefdesstatus weten als ze me kennen (oftewel spoilers).

Daarnaast werk en studeer ik in een sector waar je je toekomst wel op kunt zeggen als je zo'n blog beheert. Tevens brengt de anonimiteit wat mistery rondom te blog, sommige lezers denken dat ik bijvoorbeeld over hun blog of dat ik hun persoonlijk ken. Dat heeft ook wel iets (en misschien is het wel zo).

Ik zal pas publiekelijk gaan als ik geen andere keus heb, of dat de bovenstaande voordelen van anonimiteit weg zijn.

De eerste stap is gewoon lastig, je moet een soort sprongetje omhoog maken. Ik heb bewust gekozen voor een controversiële naam ondanks dat de naam goed bij de blog past. Als mensen Hoe vrouwen je ziek maken lezen dan trekt dat (hopelijk) gelijk aandacht.

Daarnaast zorg ik met sommige artikelen dat mensen naar bekende problemen googlen en op mijn website uitkomen. Dit gebeurt steeds meer gelukkig.

Ik heb laatst iemand een gastblog laten schrijven, puur omdat ik geloof in kansen geven en omdat ik vond dat ze mooi schreef. Mocht je de keuze maken om te gaan bloggen in dezelfde 'sector' als ik zit, contact me dan via m'n website en misschien laat ik jou hetzelfde doen.

De beste tip die ik je kan geven is: do it. Je komt er pas achter dat het iets voor je is als je het doet.

(Pas wel op voor stalkers)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_186832657
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:25 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Dipjes, relatieproblemen, verliefd worden op verkeerde personen, verslavingen, moeilijke vrienden, geweld. Noem het maar op.
Ah oke en wat is doelgroep zo'n beetje?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 14 mei 2019 @ 16:48:26 #72
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_186833137
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 16:18 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Heeft meerdere redenen. Ik zou het bijzonder vervelend als mensen in mijn omgeving erachter komen wat ik allemaal uitspook (want dit valt terug te lezen in m'n blog). Daarnaast blog ik ook over mijn liefdesleven en zouden mensen mijn actuele liefdesstatus weten als ze me kennen (oftewel spoilers).

Daarnaast werk en studeer ik in een sector waar je je toekomst wel op kunt zeggen als je zo'n blog beheert. Tevens brengt de anonimiteit wat mistery rondom te blog, sommige lezers denken dat ik bijvoorbeeld over hun blog of dat ik hun persoonlijk ken. Dat heeft ook wel iets (en misschien is het wel zo).

Ik zal pas publiekelijk gaan als ik geen andere keus heb, of dat de bovenstaande voordelen van anonimiteit weg zijn.

De eerste stap is gewoon lastig, je moet een soort sprongetje omhoog maken. Ik heb bewust gekozen voor een controversiële naam ondanks dat de naam goed bij de blog past. Als mensen Hoe vrouwen je ziek maken lezen dan trekt dat (hopelijk) gelijk aandacht.

Daarnaast zorg ik met sommige artikelen dat mensen naar bekende problemen googlen en op mijn website uitkomen. Dit gebeurt steeds meer gelukkig.

Ik heb laatst iemand een gastblog laten schrijven, puur omdat ik geloof in kansen geven en omdat ik vond dat ze mooi schreef. Mocht je de keuze maken om te gaan bloggen in dezelfde 'sector' als ik zit, contact me dan via m'n website en misschien laat ik jou hetzelfde doen.

De beste tip die ik je kan geven is: do it. Je komt er pas achter dat het iets voor je is als je het doet.

(Pas wel op voor stalkers)
Begrijpelijk dat je anoniem wilt blijven. Het is niet echt een visitekaartje voor je cv die verhalen over je drugsgebruik. Al zou het wel tof zijn om hier volledig van te leven, dan zou het niets meer uitmaken. :+

Bedankt voor je zeer uitgebreide reactie! Ik ben ook gek op schrijven en heb heel vaak gehoord dat ik er goed in ben. Zal het een en ander even laten bezinken, want ik heb best veel dingen aan de gang momenteel. Mocht ik serieuze interesse hebben, zal ik je zeker contacteren. Je schrijfstijl spreekt mij in ieder geval heel erg aan! Ik ben al een paar jaar afgestudeerd, maar leef nog steeds als een student, dus op zich zit ik nog wel met één been in die wereld. :+
  dinsdag 14 mei 2019 @ 17:00:26 #73
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_186833397
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 16:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah oke en wat is doelgroep zo'n beetje?
Jongeren 18-27, vooral studenten. Opvallend is dat het grootste gedeelte van mijn lezers (zo'n 90%) vrouwen zijn. Vooral mensen die lezen, van quotes houden of geïnteresseerd zijn in drugs- en seks (verhalen).
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 17:00:31 #74
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_186833399
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 16:48 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Begrijpelijk dat je anoniem wilt blijven. Het is niet echt een visitekaartje voor je cv die verhalen over je drugsgebruik. Al zou het wel tof zijn om hier volledig van te leven, dan zou het niets meer uitmaken. :+

Bedankt voor je zeer uitgebreide reactie! Ik ben ook gek op schrijven en heb heel vaak gehoord dat ik er goed in ben. Zal het een en ander even laten bezinken, want ik heb best veel dingen aan de gang momenteel. Mocht ik serieuze interesse hebben, zal ik je zeker contacteren. Je schrijfstijl spreekt mij in ieder geval heel erg aan! Ik ben al een paar jaar afgestudeerd, maar leef nog steeds als een student, dus op zich zit ik nog wel met één been in die wereld. :+
Er is met een blog natuurlijk wel een grote kans van falen. Of het trekt geen lezers, of je kunt er te weinig tijd en aandacht aan besteden.
Ik ben ook een blog aan het opzetten maar alleen van het er mee bezig zijn word ik al blij. Wie weet vinden mensen het leuk en anders heb ik gewoon pech.
Spoilers!
  dinsdag 14 mei 2019 @ 17:01:38 #75
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_186833412
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Er is met een blog natuurlijk wel een grote kans van falen. Of het trekt geen lezers, of je kunt er te weinig tijd en aandacht aan besteden.
Ik ben ook een blog aan het opzetten maar alleen van het er mee bezig zijn word ik al blij. Wie weet vinden mensen het leuk en anders heb ik gewoon pech.
Goede instelling! :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')