Wat een kulverhaal, het is zeer gebruikelijk om bij een voorbeeld een gechargeerd scenario aan te halen. Dat jij dat anders interpreteert is jouw probleem. Het gaat enkel om de kern van het verhaal wat vergelijkbaar is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee, je maakt gewoon een smerige vergelijking. Die twee situaties zijn totaal niet vergelijkbaar, en de suggestie wekken dat die user bij een verkrachting aan victim-blaming doet is dan ook niets meer dan een trieste drogredenering om haar in diskrediet te brengen.
Omgegooide/ vernielde auto's hadden ze niet verwacht. Bij eerdere acties van Meat the Victims in andere landen zijn er eigenlijk nooit vernielingen gepleegd door de boeren, vernam ik. Vandaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:32 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het trouwens niet slim van die actievoerders om daar met de auto naartoe te gaan en zo dicht daar te parkeren.
Ik snap sowieso niet hoe je ultra links kunt zijn en dan van die nieuwe fancy auto's gaat rijden.
Mooi, ergens moet een trend ontstaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Omgegooide/ vernielde auto's hadden ze niet verwacht. Bij eerdere acties van Meat the Victims in andere landen zijn er eigenlijk nooit vernielingen gepleegd door de boeren, vernam ik. Vandaar.
Er zijn ook (extreem) rechts-gelieerde dierenactivisten...ja..ik wist dat ook niet. Zelfs Voorpost heeft een afdeling.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:32 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het trouwens niet slim van die actievoerders om daar met de auto naartoe te gaan en zo dicht daar te parkeren.
Ik snap sowieso niet hoe je ultra links kunt zijn en dan van die nieuwe fancy auto's gaat rijden.
Die willen dieren het land uit sturen die niet uit Nederland komen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn ook (extreem) rechts-gelieerde dierenactivisten...ja..ik wist dat ook niet. Zelfs Voorpost heeft een afdeling.
https://www.aivd.nl/binar(...)ndherdrukfeb2010.pdf
En volgens de NRC is het dierenactivisme ook aan het verrechtsen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)tst-7664317-a1358074
Kennelijk is het in elk geval niet een unieke linkse bezigheid.
PVV (nou niet direct extreem rechts, maar aan de rechterflank) heeft ook altijd al wel wat gehad met zielige dieren. Vooral Graus.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:42 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Die willen dieren het land uit sturen die niet uit Nederland komen?
precies. van die rare dingen als een rechtstaat en politie, daar moeten we niets van hebben. ben je het er niet mee eens: auto's omgooien, de politie bezig houden of op een andere manier positief bijdragen aan de oplossing.quote:
Tegen MacDonalds..want die zouden onze nationale eetgewoonten kapot maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:42 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Die willen dieren het land uit sturen die niet uit Nederland komen?
Ik vind het naïef.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Omgegooide/ vernielde auto's hadden ze niet verwacht. Bij eerdere acties van Meat the Victims in andere landen zijn er eigenlijk nooit vernielingen gepleegd door de boeren, vernam ik. Vandaar.
Ik vind dat niet echt verbazingwekkend. De verandering van voorpost naar antifa of omgedraaid is minder groot dan die van beide naar het midden zonder mening CDA.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn ook (extreem) rechts-gelieerde dierenactivisten...ja..ik wist dat ook niet. Zelfs Voorpost heeft een afdeling.
https://www.aivd.nl/binar(...)ndherdrukfeb2010.pdf
En volgens de NRC is het dierenactivisme ook aan het verrechtsen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)tst-7664317-a1358074
Kennelijk is het in elk geval niet een unieke linkse bezigheid.
Activisten Terroristen stoppen niet. Die laten boetes betalen door crowdfunding. Welk dwangmiddel heb je tegen terroristen? ja opsluiten. Maar dat durven wij niet in Nederland.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:47 schreef manny het volgende:
[..]
precies. van die rare dingen als een rechtstaat en politie, daar moeten we niets van hebben. ben je het er niet mee eens: auto's omgooien, de politie bezig houden of op een andere manier positief bijdragen aan de oplossing.
In augustus moeten ze voor het gerecht verschijnen, dan zullen we meer weten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:51 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Activisten stoppen niet. Die laten boetes betalen door crowdfunding. Welk dwangmiddel heb je tegen terroristen? ja opsluiten. Maar dat durven wij niet in Nederland.
Je mag hier kennelijk inbreken en dan gewoon de volgende dag op straat staan en herhaal het verhaaltje.
Linkse dierenactivisten zouden principieel ook tegen halal en tegen onverdoofd castreren moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Tegen MacDonalds..want die zouden onze nationale eetgewoonten kapot maken.
Tegen dieren in circussen. "Met Dieren Tegen Beesten" is/was zo'n extreem rechtse club. Die raakten zelfs slaags met andere dierenactivisten bij hun protesten tegen circusdieren.
Maar ook tegen halal-slachten, onverdoofd castreren.
Dat soort zaken.
In elk geval is dierenactivisme zeker geen louter linkse zaak.
Dan al ? Goh wat zouden ze in de tussentijd kunnen doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
In augustus moeten ze voor het gerecht verschijnen, dan zullen we meer weten.
En de oplossing hiervoor is zelf de wet overtreden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:51 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Activisten stoppen niet. Die laten boetes betalen door crowdfunding. Welk dwangmiddel heb je tegen terroristen? ja opsluiten. Maar dat durven wij niet in Nederland.
Je mag hier kennelijk inbreken en dan gewoon de volgende dag op straat staan en herhaal het verhaaltje.
Vuur met vuur bestrijden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:55 schreef manny het volgende:
[..]
En de oplossing hiervoor is zelf de wet overtreden.
Briljant.
Dierenactivisme zoals deze activisten zijn tegen alle vormen van slacht, dus ook halalslachting hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:54 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Linkse dierenactivisten zouden principieel ook tegen halal en tegen onverdoofd castreren moeten zijn.
Echter is hun liefde voor multi-culturalisme groter dan voor dieren en willen ze dit soort praktijken eerder beschermen dan verbieden.
Ik denk dat het een dilemma voor ze is. Als halal een onderdeel van de Nederlandse cultuur was geweest was het makkelijker voor ze geweest.
Een rechtsstaat is alleen wat waard als hij daadwerkelijk mensen beschermd. Als morgen 10 man in mijn huis staat die ik er niet in wil hebben moet de politie ze eruit trekken en opsluiten. Of ze nou een Meat hesje aanhebben of een bondkraagje dragen. Doen ze dat niet dan faalt diezelfde staat en als de rechtsstaat niet doet wat hij moet doen (eigendom beschermen in dit geval) is eigenrichting de enige uitweg die niet bestaat uit met de pootjes omhoog gaan liggen voor degene die je geweld aandoet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:47 schreef manny het volgende:
[..]
precies. van die rare dingen als een rechtstaat en politie, daar moeten we niets van hebben. ben je het er niet mee eens: auto's omgooien, de politie bezig houden of op een andere manier positief bijdragen aan de oplossing.
Zoek de partijpunten van de Dierenpartij maar eens opquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:54 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Linkse dierenactivisten zouden principieel ook tegen halal en tegen onverdoofd castreren moeten zijn.
Echter is hun liefde voor multi-culturalisme groter dan voor dieren en willen ze dit soort praktijken eerder beschermen dan verbieden.
Ik denk dat het een dilemma voor ze is. Als halal een onderdeel van de Nederlandse cultuur was geweest was het makkelijker voor ze geweest.
precies want door het vernielen van die auto's vertrokken die lieden meteen uit die schuur.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een rechtsstaat is alleen wat waard als hij daadwerkelijk mensen beschermd. Als morgen 10 man in mijn huis staat die ik er niet in wil hebben moet de politie ze eruit trekken en opsluiten. Of ze nou een Meat hesje aanhebben of een bondkraagje dragen. Doen ze dat niet dan faalt diezelfde staat en als de rechtsstaat niet doet wat hij moet doen (eigendom beschermen in dit geval) is eigenrichting de enige uitweg die niet bestaat uit met de pootjes omhoog gaan liggen voor degene die je geweld aandoet.
Dierenpartij en Denk zullen er nooit uitkomen op dit punt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zoek de partijpunten van de Dierenpartij maar eens op
Dit. De rechtsstaat heeft gefaald hier. Die terroristen hoorden per direct na de melding er uit te worden gehaald. Zo niet? Dan heb je aan Nederlandse boeren een verkeerde vijand.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een rechtsstaat is alleen wat waard als hij daadwerkelijk mensen beschermd. Als morgen 10 man in mijn huis staat die ik er niet in wil hebben moet de politie ze eruit trekken en opsluiten. Of ze nou een Meat hesje aanhebben of een bondkraagje dragen. Doen ze dat niet dan faalt diezelfde staat en als de rechtsstaat niet doet wat hij moet doen (eigendom beschermen in dit geval) is eigenrichting de enige uitweg die niet bestaat uit met de pootjes omhoog gaan liggen voor degene die je geweld aandoet.
Tuurlijk schat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:59 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dierenpartij en Denk zullen er nooit uitkomen op dit punt.
Je begrijpt niet wat ik bedoelde denk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tuurlijk schat.
https://www.partijvoorded(...)ofd-ritueel-slachten
Feitenloos brallen is het beste brallen nietwaar?
Dit is precies wat Ixnay zegt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tuurlijk schat.
https://www.partijvoorded(...)ofd-ritueel-slachten
Feitenloos brallen is het beste brallen nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |