Nou, niet Nederland, dus dan interesseert het mij verder weinig. Ik moet wel met mijn vlaggetje kunnen zwaaien.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeg, wie moeten er zingen vanavond?
Lachwekkende mentaliteit. Polen moet vanavond, daar gaan we vanavond voor juichen. Spanje moet ook donderdag. WE gaan jullie wegblazen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, niet Nederland, dus dan interesseert het mij verder weinig. Ik moet wel met mijn vlaggetje kunnen zwaaien.
Nou ik ga kijken dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lachwekkende mentaliteit. Polen moet vanavond, daar gaan we vanavond voor juichen. Spanje moet ook donderdag. WE gaan jullie wegblazen.
Ik neem aan dat wij allemaal voor antiheld Serhat supporteren vanavondquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, niet Nederland, dus dan interesseert het mij verder weinig. Ik moet wel met mijn vlaggetje kunnen zwaaien.
Je kan nooit te veel Ramon Sinkeldam op je beeldscherm hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ramon Sinkeldarm interviewen, dat lijkt me niet nodig.
Ik vind die kerel altijd megadom overkomenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan nooit te veel Ramon Sinkeldam op je beeldscherm hebben
Daar hebben we altijd sympathieke Columbiafan al voor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
DeLuna voor een vleugje mannenliefde hier
Spanje betaalt zoveel ¤ aan de EBU dat ze direct in de finale staan, Hans.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lachwekkende mentaliteit. Polen moet vanavond, daar gaan we vanavond voor juichen. Spanje moet ook donderdag. WE gaan jullie wegblazen.
Jinx het nou niet weerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:15 schreef VoMy het volgende:
Open stukken en best wat wind. Ik zeg het maar even.
Wind in rug, dit is niksquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:15 schreef VoMy het volgende:
Dit werkt niet, Thijsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:15 schreef VoMy het volgende:
Als je daar genoeg plezier aan hebt, primaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Hm. Liveticker van indeleiderstrui.nl meldt iets over peloton op een lint en renners die achteraan eraf waaien.
Da's al meer spektakel dan gisteren, is het niet?
Heil Gianni.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:06 schreef showtimer het volgende:
@:Mani89 Moscon, hele vriendelijke jongen.
Niet gehoord maar oke.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Reclame voor de player. Lijkt me een bingo.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan nooit te veel Ramon Sinkeldam op je beeldscherm hebben
Nou ja ik heb er geen beelden bijquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je daar genoeg plezier aan hebt, prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |