Maar wel steeds verder van een paar warme vrouwenlippenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:30 schreef UitStraling het volgende: [..] Voelt wel mannelijk en dicht bij de natuur.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wel steeds verder van een paar warme vrouwenlippen
Vrouwen diggen baardjesquote:Op maandag 13 mei 2019 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wel steeds verder van een paar warme vrouwenlippen
Niet als die baardjes op jullie ballen zittenquote:
Moet je daar ook scheren?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet als die baardjes op jullie ballen zitten
Ja is wel lekkerderquote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Gaat me nog overkomen ja; Heeeeeey lekker ding, zin in seks met jou weet je dat, neem me nu, je maakt me echt kletsnat, pak me NU keihard jij leuke spannende man.
Eeeeuhm
Heeft een vrouw dit ooit tegen je gezegd?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Gaat me nog overkomen ja; Heeeeeey lekker ding, zin in seks met jou weet je dat, neem me nu, je maakt me echt kletsnat, pak me NU keihard jij leuke spannende man.
Eeeeuhm
Dat overkomt alleen onze zeebonk Nielsquote:Op maandag 13 mei 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Eeeeuhm
Dan moet je moslim daten.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet als die baardjes op jullie ballen zitten
Als ik ja vele malen zeg dan komt dit raar over zeker?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft een vrouw dit ooit tegen je gezegd?
Laat maar weten wanneer je gaat slapenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je dit zo weer doen, dit lijkt aardig goed te werken
Dat hoeft niet per se, zolang je maar okselfris bentquote:
Hahahahaquote:
Beetje wel, maar we zijn niet anders gewend van jequote:Op maandag 13 mei 2019 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik ja vele malen zeg dan komt dit raar over zeker?
Ach ja het leven loopt zoals het loopt en het loopt voor iedereen anders.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje wel, maar we zijn niet anders gewend van je
Haags zou er een Lucille Werner grapje van makenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach ja het leven loopt zoals het loopt en het loopt voor iedereen anders.
Tenzij je geen benen hebtquote:Op maandag 13 mei 2019 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach ja het leven loopt zoals het loopt en het loopt voor iedereen anders.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Haags zou er een Lucille Werner grapje van maken
Haags?quote:
Zeg, ben jij levensmoe of watquote:
Welkequote:Op maandag 13 mei 2019 22:46 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga mn serie kijken en slapen, doei schatjes
@haags_kwartiertje die ventquote:
Ik lig er wel in maar slaap nog nietquote:Op maandag 13 mei 2019 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je gaat slapen
Wel lekker, al in bed liggen.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik lig er wel in maar slaap nog niet
Wat doen we als ik wegdommel
Zo coulantquote:Op maandag 13 mei 2019 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel lekker, al in bed liggen.
Dan wens ik je de volgende keer een goede nacht
Wie?quote:
Sowquote:
Hij hakt houtjes voor in de winter en knuppelt zeehondjes voor de bontjas van mevrouw Drebin, ergens in de bossen van Canada, helaas heeft hij geen wifiquote:
Stop dan met posten, want anders fapt hij harderquote:Op maandag 13 mei 2019 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En waarom ook niet. Juist ook prettig toch als je weg dommelt, dan slaap je in ieder geval.
Ik denk niet dat ik zoveel impact heb op prof hoor.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Stop dan met posten, want anders fapt hij harder
Jawel, als je maar blank wit bentquote:Op maandag 13 mei 2019 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zoveel impact heb op prof hoor.
Weet niet of het dan lekker gaat zijn, dat is toch de insteek.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En waarom ook niet. Juist ook prettig toch als je weg dommelt, dan slaap je in ieder geval.
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Stop dan met posten, want anders fapt hij harder
Kan jij misschien even normaal doenquote:
Slaap zacht profquote:Op maandag 13 mei 2019 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet niet of het dan lekker gaat zijn, dat is toch de insteek.
Ik ga nu bye xx
Rustig maar, ik ga ook tussen de lappen.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Kan jij misschien even normaal doen
ieder zijn ding, vind het onvoorstelbaar hoe jaren zorgvuldig opgebouwd zo te niet wordt gedaanquote:
Dan kijk je lekker niet.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ieder zijn ding, vind het onvoorstelbaar hoe jaren zorgvuldig opgebouwd zo te niet wordt gedaan
beetje goedkope opmerkingquote:Op maandag 13 mei 2019 23:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan kijk je lekker niet.
Hadden wel meer afleveringen mogen zijn, dat wel. Is nu een beetje van bam bam bam overal doorheen wat zonde is. Desalniettemin vette aflevering.
Lijkt me wel moeilijk om zoveel gedetailleerde verhaallijnen allemaal af te wikkelen in 1 seizoen dus op zich heb je wel gelijk, maar alsnog was de aflevering vet.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje goedkope opmerking
maar daarmee bevestig je het toch al
de afleveringen zijn oke, maar dat mag ook wel met zo'n verhaal/cast/budget.. Imo bij lange na niet zoals het was en dat is zondequote:Op maandag 13 mei 2019 23:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk om zoveel gedetailleerde verhaallijnen allemaal af te wikkelen in 1 seizoen dus op zich heb je wel gelijk, maar alsnog was de aflevering vet.
Niets is perfect. Geniet er gewoon van zolang het nog duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |