Valt toch reuze mee vanavond?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
Helaas klinkt hij minder goed als dat hij eruit ziet
helaas nog nietquote:Op maandag 13 mei 2019 22:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ik luister niet mee, is er al iemand vocaal uit de bocht gevlogen?
Het is minder erg dan normaal ja, maar op zo'n stream horen we het ook anders dan op tvquote:
Nee niet echt, Hatari moet soms wel letten dat ze niet te uitbundig zijn (vocaal)quote:Op maandag 13 mei 2019 22:11 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:11 schreef grazz het volgende:
Van Victor heb je er in Groningen tig rondlopen, Victor Clone
Nee. Helaas.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:11 schreef Cyan9 het volgende:
Vindicat Victor.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:11 schreef grazz het volgende:
Van Victor heb je er in Groningen tig rondlopen, Victor Clone
Ja het is wel een aflevering zegquote:Op maandag 13 mei 2019 22:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik moest Game of Thrones kijken, nog bijzonderheden?
Denk je? Vind het nochtans echt goed, maar Semi 1 is wel vrij sterkquote:Op maandag 13 mei 2019 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
PortugalGaan we niet terugzien helaas, maar toch
Te moeilijk voor iedereen.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:13 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Denk je? Vind het nochtans echt goed, maar Semi 1 is wel vrij sterk
Het liedje is goed genoeg, maar hij zag er wel echt 'raar' uit, zo hypernerveus. Dat moet morgen anders. Hij zingt wel zonder problemen.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:14 schreef justnathan321 het volgende:
Denken jullie da Belgie zal kwalificeren?
Ik hoop het echt heel erg maar ik ben zo bang van niet.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:14 schreef justnathan321 het volgende:
Denken jullie dat Belgie zal kwalificeren?
Ik ben bang dat het té out there is, al hoop ik dat ik ongelijk hebquote:Op maandag 13 mei 2019 22:13 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Denk je? Vind het nochtans echt goed, maar Semi 1 is wel vrij sterk
Ik vrees van niet, maar ik hoop van welquote:Op maandag 13 mei 2019 22:14 schreef justnathan321 het volgende:
Ja!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:14 schreef justnathan321 het volgende:
Zal denk ik ergens rond de 20e plaats eindigen.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:15 schreef grazz het volgende:
Ik denk niet dat mensen thuis hiervoor gaan stemmen. Het klinkt zo rommelig, geen duidelijke structuur.
Daar gaan hoe dan ook verrassingen tussen zitten, ben benieuwdquote:Op maandag 13 mei 2019 22:15 schreef FlyingEagle het volgende:
Denk dat we morgen nog een paar leuke verrassingen gaan zien
En dan te bedenken dat er maar 18 meedoen vandaag!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:16 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Zal denk ik ergens rond de 20e plaats eindigen.
Ik bedoel mocht het doorgaan naar de finale.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er maar 18 meedoen vandaag!
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er maar 18 meedoen vandaag!
twitter:escxtra twitterde op maandag 13-05-2019 om 22:16:13Some new camera angles for Portugal, making the whole performance look more intensive. Conan's unique voice has been mixed well so it sounds clearer. #eurovision reageer retweet
Dat zijn alleen de Grieken maar hahahaquote:Op maandag 13 mei 2019 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
Dat perscentrum moet niet zo meejoelen; ik wil Katerine horen
Ik hoop het, maar denk nu toch eerder aan Australië.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ben benieuwd of Griekenland de eerste semi final kan winnen. Ze heeft denk ik wel redelijk stevige competitie van o.a. Australië.
Ja, als de jury 'gewoon' voor Australië gaat, zou dat Griekenland nog weleens in de weg kunnen zitten. Top 2 lijkt me wel zeker.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ben benieuwd of Griekenland de eerste semi final kan winnen. Ze heeft denk ik wel redelijk stevige competitie van o.a. Australië.
Ik vind het ook niet zo geweldig, maar vlak voor Montenegro en Finland kan het toch wel opvallenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:18 schreef Momo... het volgende:
Odds van Cyprus zijn wel echt gezakt (niet op de goede manier)
Wel van deze semi, daarna krijgen we nog Israël, Frankrijk en Spanje. Die worden morgen tijdens de semi uitgezondenquote:
Ik gun het Serhat zoquote:
Natuurlijk geen winnaar, maar ik vind het gewoon een leuk, random nummer.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gun het Serhat zoAl vind ik het nummer best wel kut
Als je me een week geleden had verteld dat Frankrijk nu op 3 zou staan en Italië op 7 had ik je voor gek verklaard.quote:
Dat doen ze wel vaker; semi-afsluiters als finale opener nemen, en andersom ook vaakquote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil gewoon Serhat die zaterdagavond als allereerste mag, de avond openen
Die daalt als het goed is pas op woensdagmiddag inquote:
Voor zover we konden horen geen enorme vocale missers, geen technische problemen, het ging gewoon goed eigenlijkquote:
Heb je Efe al gevonden?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:28 schreef Dave het volgende:
Is de bal al geweest?
(Grapje mensen, ik weet dat dit woensdag pas is)
quote:
Matt wordt ook echt steeds toffer he?quote:
Echt ja, what the fuckquote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je me een week geleden had verteld dat Frankrijk nu op 3 zou staan en Italië op 7 had ik je voor gek verklaard.
Het stelt me tot nu toe toch wel gerust met wat ik gezien heb.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:49 schreef Amarinthe het volgende:
Voor wie het wil een paar CAMERA BEELD shots:
https://m.twitch.tv/uplink2891/clip/TiredGrossWolfPupper
Servië ^
https://m.twitch.tv/uplink2891/clip/AlertPlacidMomFrankerZ
Wit Rusland ^
https://m.twitch.tv/uplin(...)tigiousLaptopVoteNay
Hongarije ^
twitter:eurohoe_ twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:57:35Eliots postcard #DareToDream #Eurovision https://t.co/GkBb3ODeHO reageer retweet
twitter:mrbldrs twitterde op maandag 13-05-2019 om 22:42:42my laptop when I turned on 2 tabs and Spotify https://t.co/pdRN4iFCMz reageer retweet
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:54 schreef lashatumbai het volgende:
WHAHAtwitter:mrbldrs twitterde op maandag 13-05-2019 om 22:42:42my laptop when I turned on 2 tabs and Spotify https://t.co/pdRN4iFCMz reageer retweet
Hier zijn toch nooit meltdowns?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:54 schreef DevK het volgende:
Het ziet er super strak uit, ook Australië. <3 Áls er woensdag geen goede feedback is over Nederland, al is het van WiWi of van het AD/Twitter en er is weer een meltdown hier over de bal, doe ik een Stevan Raatgever.
Ik denk op woensdagmiddag al eerlijk gezegdquote:Op maandag 13 mei 2019 22:58 schreef DevK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het forum op woensdagavond.
Gierenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:58 schreef DevK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het forum op woensdagavond.
Keurig op fake-San Marino stemmenquote:
Is wel zo leuk voor Serhatquote:
Ik gun hem een goede notering hoor, winnen gaat gewoon niet gebeuren!quote:Op maandag 13 mei 2019 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
Bilal ga aub nog even op je bek ofzo, doe iets waardoor het misgaat
Ja viel mij ook al op tijdens de illegale livestream hoe mooi de tribune er uit zag. Geeft een mooi beeldquote:
Welk stukje?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:05 schreef Greys het volgende:
Devje is het veel werk dat stukje stream? Eerlijk zeggen hoor. Anders ga ik Googlen hoe ik dat zelf kan doen.
Oh nee hoor, ik zal het nu doen voor jullie.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:05 schreef Greys het volgende:
t stukje stream? Eerlijk zeggen hoor. Anders ga ik Googlen hoe ik dat zelf kan doen.
Dat ziet er toch lekker gezellig vol uit!quote:
Wooeehooee is dit serieus of photoshop?quote:
De grap van de eeuw johquote:Op maandag 13 mei 2019 23:09 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als SM hierdoor door zou gaan
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
Je kunt dus serieus bij Valentina blijven slapen via airbnbIk wil het een keer doen
Ja dat was toen ze in Londen woonde. Inmiddels weer in San Marino, maar ze is vaker weg en dan kan je in haar huis met airbnb. Zeker iets om in de gaten te houden.quote:
Nou, met z'n allen een Eurovision Party in Valentina's backyard!quote:Op maandag 13 mei 2019 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat was toen ze in Londen woonde. Inmiddels weer in San Marino, maar ze is vaker weg en dan kan je in haar huis met airbnb. Zeker iets om in de gaten te houden.
Ja, zo tof!quote:Op maandag 13 mei 2019 23:15 schreef DevK het volgende:
[..]
Nou, met z'n allen een Eurovision Party in Valentina's backyard!
Denk dat ze problemen hebben met het klaarzetten van de LED 'spiegels', van wat ik hier ziequote:Op maandag 13 mei 2019 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom duurt dit zo lang joh?Ik vergeet al bijna dat het nog niet afgelopen is
Jezus...quote:Op maandag 13 mei 2019 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
Whut, Kobi mag niet optreden nu?Maar ze moeten hem morgen laten zien tijdens de show!
Dan zullen ze het dress rehearsal optreden wel laten zien morgen.
Het ligt echt al dik een half uur stil nu en het perscentrum is aan het leeglopen nu...quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand schijnt een been te hebben gebroken? Een danser van Spanje schijnt. Vandaar de delay
Hoor net dat het toch misschien iets anders is, want alle dansers zijn nog hetzelfde als eerder vanavondquote:
*gooit armen in de lucht*quote:Op maandag 13 mei 2019 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoor net dat het toch misschien iets anders is, want alle dansers zijn nog hetzelfde als eerder vanavondWat een chaos joh
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand schijnt een been te hebben gebroken? Een danser van Spanje schijnt. Vandaar de delay
Ja maar wat een bende joh. Nog steeds geen idee wat er nou was.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:06 schreef DevK het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik zal het nu doen voor jullie.
Laat maar, schijnt niet waar te zijnquote:
We horen straks de nepresultaten. Morgen volgen de echte pasquote:
Het is al een uur geleden dat de intervalact was afgelopen. Tot dan toe liep alles smooth. Nu is het een chaos en het perscentrum loopt leegquote:Op maandag 13 mei 2019 23:35 schreef Lianaatje_xx het volgende:
wat duurt dit lang zeg! wat een kutorganisatie
Het is nog niet afgelopenquote:
Ja he, en die moeten morgen dus ook weer performenquote:Op maandag 13 mei 2019 23:39 schreef Em31 het volgende:
Wat stom zeg dat de artiesten dan ook moeten wachten
Eens met beide!quote:Op maandag 13 mei 2019 23:42 schreef Lianaatje_xx het volgende:
Ik hoop dat het morgen niet zo uitloopt hoor en btw wat zingt Kobi mooi zeg
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopenOrganisatorische chaos
Ja, alles ging goed. Vanmiddag was er veel oponthoud en liep het meer dan 1 uur uit. Nu liep alles smooth tot een uur geleden ofzo,quote:Op maandag 13 mei 2019 23:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik keek Game of Thrones en daarna kreeg ik hoofdpijn dus was er niet bij vanavond, maar begrijp dus dat alles smooth ging en nu weer niet?
Israël.
Anyway, morgen ben ik er weer bij!
MattGodquote:Op maandag 13 mei 2019 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
Matt & Co blijven echt als enige over daar. Iedereen geeft het op
Ja hier ook weerquote:Op maandag 13 mei 2019 23:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
MattGod![]()
Ik was een beetje over hem heen geraakt, maar de liefde is weer opgelaaid![]()
Ze hadden de artiesten moeten laten gaan. Ik snap echt totaal niet waarom dit nodig is.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:49 schreef Greys het volgende:
Echt sneu voor de artiesten idd zeg. Elk uur slaap en rust dat je kunt pakken is waardevol nu. Door hun technische geklootzak daar zitten ze er dus een uur te lang. Minstens.
Hoelaat begint de familieshow morgen?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:49 schreef Greys het volgende:
Echt sneu voor de artiesten idd zeg. Elk uur slaap en rust dat je kunt pakken is waardevol nu. Door hun technische geklootzak daar zitten ze er dus een uur te lang. Minstens.
Gelukkig blijft Duncan dit bespaart (nou ja, hoop dat ze vanaf woensdag hun shit together hebben...)quote:Op maandag 13 mei 2019 23:49 schreef Greys het volgende:
Maar er zijn toch alleen enveloppen?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze hadden de artiesten moeten laten gaan. Ik snap echt totaal niet waarom dit nodig is.
Het ging vooral om Spanje en Israël waar het oponthoud om was, maar dat gaat alleen om de registratie voor morgen (wat niet live is). De anderen kunnen ze toch best naar huis sturen toch?
Het enige andere is de fake puntentelling, maar is het echt essentieel dat de artiesten daarbij zijn?
Edit: Ja, want die blikken van "YAYY we zijn door" moeten natuurlijk ook worden gerepeteerd![]()
Oh fuck ook dat nog eens ja. Arme artiesten.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
Het is ook echt bijna 1 uur 's nachts daar he?ESCunited goden
![]()
![]()
Ze moeten waarschijnlijk ook repeteren hoe de finalisten daarna het podium op komen lopen als ze door zijn.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er zijn toch alleen enveloppen?
Oh wacht dan moeten ze natuurlijk fake camerashots van de artiesten hebben enzo in de greenroom. Maar idd dan film je nu maar even een leeg bankje..
Neem aan dat ze zeker paar uur eerder aanwezig moeten zijn? Dus laat die mensen lekker slapen nu al die mensen moeten ook nog uit kostuum en make up nu.quote:
Die mogen volgens mij wel gewoon vertrekken wanneer ze willen. Zou wel raar zijn als die worden gedwongen te blijven. De pers mag ook gewoon weg wanneer ze willen.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:53 schreef Guanabana het volgende:
Maar al het publiek zit daar nu ook al een uur voor Jan Lul of wa?
Dit is echt nog nooit zo bizar slecht gegaan op nota bene een juryfinale.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:53 schreef Butler456 het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik het hele gedoe voor de finales volg. Was het altijd al zo slecht en saai georganiseerd?
Jinx het nou maar niet (beide elementen)quote:Op maandag 13 mei 2019 23:55 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat de organisatie van Nederland volgend jaar beter is
Bedtijd. Hij is toegestopt door mams en papsquote:
Ja ik vrees ze wel een beetje inmiddels.quote:
Oto is wel echt een baasquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
GEORGIA!
Oto is champagne aan het ontkurken!!!!!! WHAAAAHHH
Niet voor de winst lijkt me, maar zeker een top 5quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vrees ze wel een beetje inmiddels.Tis jammer dat Unibet eraf ligt qua Eurovisie.
Echt gewoon uren uitloop en hij gaat even champagne ontkurken op het moment dat hij fake door isquote:
Ik vrees ze inmiddels ook wel een pietsie voor winst. De juries vreten Australië altijd enorm en het publiek gaat dit prachtig vinden. Nog maar even niet aan denken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:01 schreef Momo... het volgende:
[..]
Niet voor de winst lijkt me, maar zeker een top 5
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
Deze avond ook weer he![]()
Kan het niet een keertje kort en smooth?
Qua muziek denk ik wel dat een groot aantal mensen dit niet een mooi nummer vind al zal bijna iedereen de staging wel mooi vindenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vrees ze inmiddels ook wel een pietsie voor winst. De juries vreten Australië altijd enorm en het publiek gaat dit prachtig vinden. Nog maar even niet aan denken.Wij hebben een echter en mooier lied.
2x België?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:13 schreef Greys het volgende:
Press poll vanavond, HALLOOOO SERHAT
[ afbeelding ]
Ik heb ineens een hele gekke gedachte: wat als Cyprus niet kwalificeert?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:13 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Met zijn tweetjesquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daar ga ik het vast heel gezellig hebben in mijn eentje.
België twee keer?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:13 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Vijf favorieten en daarna kan het iedereen wel/niet worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:13 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het eerste jaar dat ik ook echt wel een hiccup (of wat) verwácht bij de live uitzending morgen. Nog nooit zijn er zoveel problemen geweest bij een juryfinale.quote:
Dan zijn ze niet door naar de finale!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb ineens een hele gekke gedachte: wat als Cyprus niet kwalificeert?
Gesnopen!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:08 schreef Greys het volgende:
Oh het lekker ingewikkeld te maken gaan we dus morgenmiddag gewoon weer in het algemene rehearsaltopic posten.
En dan morgenavond in aparte live show topic.
En dan woensdagmiddag weer rehearsaltopic.
Woensdagavond apart Juryshow topic.
Donderdag overdag Rehearsal.
En donderdagavond apart Live Show topic.
Als we dan ooit dingen willen terugzoeken kunnen we het beter vinden.
Mjah de 12 van Griekenland zijn sowieso in the ontbrekende pocket.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef Momo... het volgende:
[..]
2x België ook echtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:13 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja en Tamta is geboren in Georgiëquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah de 12 van Griekenland zijn sowieso in the ontbrekende pocket.
Ik bedacht daarna dat ik ook gewoon had kunnen zeggen: Elke avond komt er een apart Live topic. Rest in rehearsals. Maar nee ik moet zonodig weer langdradige toestanden typen op m'n mobiel.quote:
Dat is ook wel eens door mijn hoofd geschoten en lijkt me niet eens zo'n onwaarschijnlijk scenario.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bel-Bel, daar zal de fout wel zijn gemaaktquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hmmmm even kijken wie we missen
Belarus.
Heb je ook Oto met de champagne?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:22 schreef Jason22 het volgende:
Filmpje van de slapende Zena, die zich fake-kwalificeert! https://streamable.com/akzrc
quote:
Ah joh het is laat en ESF week; dan omschrijven we wel vaker iets niet al te handig; als het maar te begrijpen isquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedacht daarna dat ik ook gewoon had kunnen zeggen: Elke avond komt er een apart Live topic. Rest in rehearsals. Maar nee ik moet zonodig weer langdradige toestanden typen op m'n mobiel.![]()
Slaap jij deze week eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:25 schreef Greys het volgende:
De bovenste België was goed.
De onderste Belarus.
Ja, a little brain meltdown hier en daar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah joh het is laat en ESF week; dan omschrijven we wel vaker iets niet al te handig; als het maar te begrijpen is![]()
Zana die wakker wordt en dan de host "oh SORRY, go back to sleep"quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:22 schreef Jason22 het volgende:
Filmpje van de slapende Zena, die zich fake-kwalificeert! https://streamable.com/akzrc
Amper.quote:
Dat wil ik ook echt zienquote:
Haha. Ik ben zo jaloers op jullie donderdagavond. Zit ik alleen op de bankquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Amper.
En ondanks m'n vakantie elke dag om zeven uur op voor de buitenschilder. Die me vandaag vertelde dat ie er vrijdag ook nog wel is. Na het esf feestje.![]()
Ik duim dat ie dan klaar is, dan mogen de honden de hele vrijdag mee in bed en gaan we er alleen af en toe even uit om te plassen. Anders trek ik de zaterdag echt niet.
OTOGODGENOTquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wil ik ook echt zien![]()
Echt die deelnemers grotendeels óf weg óf in slaap, het hele perscentrum behalve ESCunited uitgestorven, en wat gaat Oto doen?
Hij ontkurkt een fles CHAMPAGNE, want hij is FAKE DOOR!![]()
![]()
KOM DANNNNNquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:32 schreef Joraan het volgende:
[..]
Haha. Ik ben zo jaloers op jullie donderdagavond. Zit ik alleen op de bank
Nee pas om 18 uur vrij en dan zou ik nog 3 uur moeten reizen en weer terug. Maar ik gun het jullie wel hoor. Zo ben ik dan ook wel weerquote:
Dankjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef DevK het volgende:
Vraag en u zult ontvangen: https://streamable.com/j86q9
@:Greys ik moet eerst wachten totdat de hele livestream weer op YouTube staat, alleen de laatste twee uur staat erop bij ESCUnited :-(
Ohhhh sorry voor m'n gejengel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef DevK het volgende:
Vraag en u zult ontvangen: https://streamable.com/j86q9
@:Greys ik moet eerst wachten totdat de hele livestream weer op YouTube staat, alleen de laatste twee uur staat erop bij ESCUnited :-(
Als je het gaat tweeten, geef mij dan een momentje. Knip ik het even netjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:39 schreef Greys het volgende:
@:DevK ga je dat filmpje van Oto zelf tweeten? Of kan ik hem met de esf account tweeten?
Ja wacht ik bedenk me net.. Hoe kom ik daar dan zogenaamd aan zeg maar aan die echte beelden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:40 schreef DevK het volgende:
[..]
Als je het gaat tweeten, geef mij dan een momentje. Knip ik het even netjes.
Ja, nu je dat zegt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wacht ik bedenk me net.. Hoe kom ik daar dan zogenaamd aan zeg maar aan die echte beelden.
Ja daarom want wij hadden hier geen stream met de echte beelden op het moment van die fake punten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:42 schreef DevK het volgende:
[..]
Ja, nu je dat zegt.Lijkt mij niet handig om het via het ESF_Fok account te tweeten, dan krijg je scheve gezichten denk ik.
Zo te zien gewoon een fles witte wijn die al open wasquote:
Ik niet. Met zijn chagrijnige rotlied en dat irritante wapperige mens in die jury toen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
OTOGODGENOT
Echt wie had maanden geleden gedacht dat we hem zo tof zouden gaan vinden.
Angus. Inderdaad een rarerd. Maar Wiwi he?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
Deze gast van WiWi is raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Angus is echt een creepquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Angus. Inderdaad een rarerd. Maar Wiwi he?Voor zover ik heb gezien is het geen kwaaie of zo.
Ja das echt een apartequote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
Deze gast van WiWi is raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Allemaal jonge jongens in zijn kelder thuisquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:19 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja das echt een aparte, in die filmpjes zit ik soms alleen maar op zijn blikken te letten
HAHAquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:22 schreef Jason22 het volgende:
twitter:ruisgoncalves twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 01:16:40Here is a minute from Australia (Jury Show)! #Eurovision https://t.co/28AMzoVTQf reageer retweet
En dan toch Parijs 2020.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 07:09 schreef Em31 het volgende:
Ben toch bang dat dit kan gaan winnen
twitter:ruisgoncalves twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 01:16:40Here is a minute from Australia (Jury Show)! #Eurovision https://t.co/28AMzoVTQf reageer retweet
Kippenvelquote:Op dinsdag 14 mei 2019 07:09 schreef Em31 het volgende:
Dit is nog meer musicaldrama dan Ruslandquote:Op dinsdag 14 mei 2019 07:09 schreef Em31 het volgende:
Heel indrukwekkend! Dit gaat voor een wow-moment zorgen bij de kijkers! Grote kans dat dit de nummer 1 wordt in de odds na vanavond en uiteindelijk ook de winst pakt!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 07:09 schreef Em31 het volgende:
Dat kan zeker. Het blijft wel een enorm kitsch-nummer, maar als zij als enige een wow-moment weet te creëren dan heeft ze grote kans.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 07:57 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Heel indrukwekkend! Dit gaat voor een wow-moment zorgen bij de kijkers! Grote kans dat dit de nummer 1 wordt in de odds na vanavond en uiteindelijk ook de winst pakt!
Mwa. Dit is natuurlijk net zo musicaldrama als Rusland dus zie niet in waarom dit dan zou moeten winnen in plaats van Rusland. Das 1 pot nat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 08:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat kan zeker. Het blijft wel een enorm kitsch-nummer, maar als zij als enige een wow-moment weet te creëren dan heeft ze grote kans.
Waar zou je zelf eerder op stemmen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 08:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa. Dit is natuurlijk net zo musicaldrama als Rusland dus zie niet in waarom dit dan zou moeten winnen in plaats van Rusland. Das 1 pot nat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |