Ik schrik af en toe van mijn eigen gebrabbel dus ik lees nooit terug, NOOIT.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat je dit nu pas opvalt, lees jij nooit je eigen posts ofzo haha
Gelukkig zit hij dan niet hier, zegt hij net.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Morgenavond staat er voor Grath een ongelooflijk spannende wedstrijd op het programma, misschien kan je daar even rekening mee houden.
Misschien heeft dat hetzelfde effect op je als Myrr, die knapt ook altijd op met wat wijn in d'r mik.quote:
En wil op iemands gezicht zitten maar daar hoor je mij ook niet overquote:
Dat verklaart hahahquote:Op maandag 13 mei 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schrik af en toe van mijn eigen gebrabbel dus ik lees nooit terug, NOOIT.
Ik niet, ben er wel klaar mee hiernaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat grrm het zo slecht vindt dat hij weer gaat schrijven
Ik ben zo’n collegaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ook zo'n collega die alleen maar in algemeenheden praat, loop altijd na twee zinnen gewoon aan.
Verstandigquote:Op maandag 13 mei 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schrik af en toe van mijn eigen gebrabbel dus ik lees nooit terug, NOOIT.
Wat hatelijk, kijk eens verder dan de voetbalsupporter. Daar schuilt ook een mens achter he.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig zit hij dan niet hier, zegt hij net.
Maar ik gun hem z'n plezier
haha okequote:Op maandag 13 mei 2019 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En wil op iemands gezicht zitten maar daar hoor je mij ook niet over
Oh haha toch wel
Heb je een beetje mooi kruis of is het een damesonderkantje a La Guernica?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En wil op iemands gezicht zitten maar daar hoor je mij ook niet over
Oh haha toch wel
nee ik denk niet dat ik hetzelfde als myrr wordtquote:Op maandag 13 mei 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien heeft dat hetzelfde effect op je als Myrr, die knapt ook altijd op met wat wijn in d'r mik.
Een nog grotere knorrepot?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik denk niet dat ik hetzelfde als myrr wordt
Had het anders ook niet gedaan hoorquote:Op maandag 13 mei 2019 21:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja lijkt me gewoon zonde van je tijd. Die kan jij veel beter besteden denk ik
Daar twijfel ik niet aanquote:Op maandag 13 mei 2019 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had het anders ook niet gedaan hoor
Gaat jou niks aan, ouwe snoeperdquote:Op maandag 13 mei 2019 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een beetje mooi kruis of is het een damesonderkantje a La Guernica?
Ik ben dan die collega die je wel mag maar altijd iets anders gaat doen of zijn schouders ophaalt en wegloopt als je tegen me praat.quote:
Ah, het kan nooit heel lang durenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een beetje mooi kruis of is het een damesonderkantje a La Guernica?
Durven ze bij mij nietquote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben dan die collega die je wel mag maar altijd iets anders gaat doen of zijn schouders ophaalt en wegloopt als je tegen me praat.
Pics van die strategische plekkenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef Cronometer het volgende:
Ah heerlijk gedoucht, maskertje gedaan, onthaard op strategische plekken. Life is good.
Zie je dan gvd niet wie er begint?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, het kan nooit heel lang duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |